kkh94 8 096 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 Vi tar Vålerenga. Mye bra offensivt, defensivt er vi rustne som vanlig, håper det ikke er noe alvorlig med Demidov. Håper at neste gang vi møter Anders Trondsen gir vi ham den verste behandlingen vi kan: total likegyldighet. Jeg hadde nesten glemt at han spilte i Stabæk, men han har åpenbart ikke glemt oss. Han vil veldig gjerne skape en beef. Han må prøve mye, mye hardere. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 Hva babler Trondsen om i VG? Har vel ikke vært noe spesielt mye hard feelings mot han herifra? Dette må være noe han har oppdiktet selv. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 773 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 "De synger mye rart." Nevn ett eksempel, Anders? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 Trondsen var offer mens han var her og forsetter tydeligvis med det. ikke veldig klokt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 13. Mai 2018 (endret) Del Skrevet 13. Mai 2018 (endret) "De synger mye rart." Nevn ett eksempel, Anders? Kanskje "Vi rykker opp og vi rykker ned"?Evt "Og om vi ingen penger har, da kan jeg låne av min rike far", mitt siste forslag må være "Alle vi er STB". Nei, du opptrer ikke særlig sympatisk her Anders. Endret 13. Mai 2018 av StabækLegendePåFM 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 Tom Harald Hagen dømte som vanlig etter regelen om at dersom RBK mister ballen, er det frispark. I tillegg til regelen om at det ikke gis kort til RBK-spillere. https://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/Ville-Rosenborg-fatt-straffe-hvis-det-samme-hadde-skjedd-med-dem-253908b.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 "De synger mye rart." Nevn ett eksempel, Anders? Kanskje "Vi rykker opp og vi rykker ned"?Evt "Og om vi ingen penger har, da kan jeg låne av min rike far", mitt siste forslag må være "Alle vi er STB". Nei, du opptrer ikke særlig sympatisk her Anders. Han sier på Nrk at vi i fjor sang om faren hans, og ingen kødder med far! Hva har vi sunget om de? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza 357 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 "De synger mye rart." Nevn ett eksempel, Anders? Kanskje "Vi rykker opp og vi rykker ned"?Evt "Og om vi ingen penger har, da kan jeg låne av min rike far", mitt siste forslag må være "Alle vi er STB". Nei, du opptrer ikke særlig sympatisk her Anders. Han sier på Nrk at vi i fjor sang om faren hans, og ingen kødder med far!Hva har vi sunget om de? "Hvor er faren din Trondsen?" var det vel. Ikke særlig drøyt det vil jeg si. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 At du blir tent av dette og takker Stabæk Support for det, største tullet jeg har hørt på lenge. Makan til en usportslig fyr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 Trondsen her horesønn. Null respekt for stabæk 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Mai 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Mai 2018 Utrolig hva fire år kan gjøre med både hukommelse og dannelse. 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 Tror Anders Trondsen ble mistet minst 100 ganger i bakken når han var baby 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 14. Mai 2018 Del Skrevet 14. Mai 2018 Regelverket er uklare på hva som er overdreven målfeiring, men Pedersen fikk gult for samme sak i Drammen i fjor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 14. Mai 2018 Del Skrevet 14. Mai 2018 Regelverket er uklare på hva som er overdreven målfeiring, men Pedersen fikk gult for samme sak i Drammen i fjor ...men han spiller ikke for RBK... 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 14. Mai 2018 (endret) Del Skrevet 14. Mai 2018 (endret) Jeg tror dette kun handler om at Trondsen er godt under gjennomsnittet intelligent. Han forstår rett og slett ikke. Og man skal ikke mobbe det han ikke kan noe for. Endret 14. Mai 2018 av geirti 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mai 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mai 2018 Bra svart Posse!! For en drittunge Trondsen er. https://www.dagbladet.no/sport/raser-mot-rbk-trondsen---logn/69803220 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå