s-simen 1 925 Del Skrevet 6. Juni 2019 Del Skrevet 6. Juni 2019 Da syns jeg Håkon Lunov passer profilen bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 6. Juni 2019 Del Skrevet 6. Juni 2019 4 minutter siden skrev s-simen: Da syns jeg Håkon Lunov passer profilen bedre. Rakk ikke redigeringsfristen.. Regner nesten med det er et navn vi har på blokka. Deilas nummer to i all tid, vært trener i Stabæk, jobbet lenge med utvikling, og solid analytisk hode. Både en gamechanger og sannsynligvis "in it for the long haul". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
S95 67 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Juni 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Juni 2019 Jeg har fulgt med på forumet i mange år uten å skrive noe, men gjør et unntak nå. Jeg har også en del kunnskap om klubben, og håper virkelig at klubben lykkes i framtiden! Det er mye snakk om hvordan klubben driver, hvilke mål man har, hva man går etter av spillere etc. Når det gjelder spillere, så har faktisk IAO en sinnsykt vanskelig jobb! Han skal finne spillere som egentlig skal oppfylle følgende kriterier: - Gå inn og heve 11'eren. - Lite lønn (og da snakker vi virkelig lite lønn - mindre lønn enn de som tjener lite i andre middels ES-klubber) - Helst ikke koste noe som helst å hente, dvs. kontraktsløs (men helst i ganske god form allikevel) eller blir frigitt av klubben (hvilke klubber vil frigi spillere som er mer enn gode nok for oss - uten å ta én krone for det?) - Fungere i spillergruppen, aller helst som en mentor for mange av de unge spillerne i stallen. - Ikke i for stor grad gå på bekostning av et av de store talentene som trenger spilletid. - Ha lyst til å spille for et bunnlag i Norge (hvert fall potensielt bunnlag). - Han skal være ledig mot slutten av overgangsvinduet. For det er realiteten. De fleste ser seg først og fremst etter noe mer attraktivt - både sportslig og ikke økonomisk, før de evt. vurderer å spille for Stabæk. Dette punktet alene gjør selvfølgelig også at planlegging av spillerlogistikk og ikke minst det å sette en stall og spille den sammen i god tid før sesongstart, er fryktelig vanskelig. Slår man sammen alle kriteriene i én pakke, så finner man kanskje et par spillere i hele Europa. For det er faktisk sånn at hvis han skal heve 11'eren, så kan du banne på at ett, eller sannsynligvis flere av de andre kriteriene er umulig. Hvert fall hvis man skal være SIKKER på at vi finner en spiller som er god nok. Vi kan selvfølgelig finne noen som man er heldige med, som plutselig får en oppadgående kurve, spiller på seg selvtillit etc. - det har vi jo noen eksempler på de siste årene. Så kan man godt kritisere strategien, og si at det ikke er denne måten man bør bygge laget på. Men da er spørsmålet - hvordan skal man gjøre det? Det høres fint og flott ut å si at man skal tenke langsiktig, være i forkant av situasjoner som oppstår etc. Men dette er lettere sagt enn gjort. Dette er selvfølgelig også tanker de på brakka - som jobber med dette fulltid og vel så det - har tenkt gjennom mange ganger. Tenk f.eks. gjennom alle spillerne i ES; finn én spiller som går inn under de kriteriene over som kunne tenke seg å spille for Stabæk? Jeg er usikker på om om du finner noen. Og denne midtbanespilleren som det snakkes om - hvem skulle det vært og hvor skulle man fått tak i han? Jeg tipper man har sjekket ut ganske mye av markedet her. Det er veldig vanskelig for klubben å vite hvordan de skal fordele ressursene sine. Hvis man går inn og ser på hvor lite som faktisk brukes av kostnader på lønn i A-stallen, så skjønner man hvilket nivå man ligger på! Der er vi ikke sammenlignbare med hverken Kristiansund, Tromsø eller Bodø/Glimt - det er mer middels OBOS-liga-nivå! På mange parametere ligger man egentlig an til være en klubb som rykker litt opp og ned mellom ES og OBOS pr. i dag - og sånn har det vært siden utkastelsen av TA. Dette er realitetene klubben og de som styrer må forholde seg til. Med det ungdomsmannskapet man har, så vil det være en ganske sterk prestasjon å holde laget i ES. Alle supportere vet vel egentlig om disse rammebetingelsene, men det er nok mange som glemmer dette i sin iver etter at laget de heier på skal få resultater. For en klubb vil det også alltids være en hårfin balanse i forhold til hvordan man både prioriterer og ikke minst kommuniserer. Går man ut og er store i kjeften, så får man kjeft i etterkant når ikke ting lykkes. Er man jordnær og nøktern, så får man kjeft for at man ikke har større visjoner/mål og tør å "satse" mer. Jeg tror man må innse at rammebetingelesene tilsier et lag mellom ES og OBOS pr. i dag - og at man tross alt har gjort det bedre enn forventet de siste 6-7 årene. Selvfølgelig kan man få flyt, eller plutselig ha en trener som får spesielt mye ut av laget e.l. én sesong eller to, men i lengden vil rammebetingelser alltid "bestemme" hvor i landskapet en klubb vil være. Men må det være sånn i all framtid? Selvsagt ikke. Den nye stadion vil ha mye å si. Eventuelle salg av spillere man klarer å produsere selv, vil være gull verdt økonomisk. På denne måten er det mulig å bygge klubben, og det er mye mindre som skal til i norsk fotball enn man kanskje tror. Den dagen Stabæk er en øvre halvdel-klubb over tid, og spiller positiv fotball, så vil den også være attraktiv for mange spillere - også p.g.a. beliggenhet. Selv om man ikke har blant de beste stallene i ES pr. i dag, så er det uansett et stort utviklingspotensial der! Akademiet er bra, men opplever sterk konkurranse nå. Ikke sikkert at man vil bli "ranket" høyest i Norge framover, men klubben har to meget store fordeler kontra andre toppklubber: 1) KULTUR! Kultur for å drive spillerutvikling er ikke noe som går an å kjøpe seg til eller bygge på et par år - men det har Stabæk mest av i hele Norge! Den kommer til å telle veldig verdifullt også i tøffe tider! 2) En strategi som gir spillerne muligheten på øverste nivå. Det har vist seg å fungere gang etter gang, og det forstår de som er ledere i klubben at er kjempesmart! Inntil en del andre miljøer skjønner det samme, så vil dette være et giga konkurransefortrinn for å få fram egne talenter, kunne selge egenutviklede spillere - og ikke minst for rekrutteringen av unge talenter til klubben! I tillegg skal det sies at de unge spillerne i akademiet i dag (12- 15 år) holder høyere nivå enn det noensinne har gjort tidligere - så råmaterialet har aldri vært bedre! Jeg kan gjerne legge hodet mitt på blokka her og nå : Med mindre man går konkurs på veien e.l., så kommer Stabæk i løpet av de neste ti årene til å bygge seg til en toppklubb i ES, som vil være topp 5-6 og innimellom kjempe om edel metall og spille i Europa. Og den gangen, så tror jeg det vil vare over tid. Alt ligger til rette for at Stabæk skal bli den klubben, men det kreves litt tålmodighet! Har dere (vi) ventet i 7-8 år nå, så klarer dere å vente i 7-8 år til! I mellomtiden får man ha det så mye morsom som mulig på veien - gjerne med gode resultater også selvfølgelig P.S: Kunne jeg valgt en realistisk treneransettelse for Stabæk: Simo Vallakari. Passer perfekt til hva Stabæk står for på spillestil, står perfekt til de spillerne som kommer opp fra akademiet, bra type og kan være en langsiktig løsning. I mitt hode er Tromsø det eneste laget i ES som har en litt svakere stall enn Stabæk, men jeg tror de fint kan berge seg på kollektivet, og at de har en tydelig definert måte å spille på. Man vet aldri hvordan mentale faktorer spiller inn i de forskjellige lagene, og med Stabæk-øyne kan vi håpe på at de får det tøft, men de har forutsetninger for å styre og kontrollere kamper mot de fleste lag. Kollektivt, så synes jeg Strømsgodset er det svakeste laget, med Stabæk rett foran der til nå i år. Blir vi bedre kollektivt, som vi ville blitt med Vallakari, så tror jeg vi berger plassen på det. 65 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 Håper dere kødder når dere vil ha Toni tilbake. Mannen som nesten førte oss utenfor stupet ifjor. Gå heller for Rekdal. En som kan videreføre den defensive utviklingen Berg førte på. Resultater er det eneste som gjelder nå. Defensiv grunnmur må i bånn før det offensive kan krydres. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 Den eneste som har vært her tidligere som jeg kunne tenke meg å hente tilbake er Geir Bakke. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juni 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juni 2019 Jeg er svært overrasket over at noen i det hele tatt kan finne på å foreslå Kjetil Rekdal. Han er etter min mening uaktuell av følgende grunner: 1. Han greidde ikke å redde Start i fjor - en klubb med et sterkere mannskap enn det vi har i år. 2. Han måtte gå på nivået under visstnok på grunn av manglet innsats. Det er ikke en slik person vi trenger. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 Kjetil Rekdal har en del personlige problemer, og dessuten en fotballfilosofi som fortsatt ikke får det beste ut av stallen han har til disposisjon. Han bør være like uaktuell som Skullerud og John Arne Riise. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juni 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juni 2019 Hepp, Dette er et ekstremt viktig trenervalg - vi kan ikke fortsette å vingle slik vi har gjort de siste årene! Det vil si at dersom man ønsker en trener som skal utvikle en egen stil og ikke bare tilpasse seg motstanden slik Berg langt på vei har gjort så må man finne en slik trener og gi han tid - selv om det skulle medføre et nedrykk. Slik man kanskje burde har gjort med Toni. Man "solgte" sentrallinja uten å finne adekvate erstatninger og så gjorde man han til syndebukk for feil/sviktende leveranse høyere opp i systemet. S95 sitt gode åpninginnlegg her gir en bra beskrivelse av slik man ser situasjonen, samtidig som han slår ut med armene og sier - det er ingen annen måte å gjøre det på. Det samme opplever jeg at Jon sier i den korte dialogen vi har hatt. Det er nettopp den holdningen jeg forsøker å komme til livs. Fordi slik jeg ser det så bidrar den til å forsterke utfordringene våre, snarere enn å finne en vei ut av uføret. Hvor finner man spillerne? Vel, Ranheim fant Valla Dønnem hos Byåsen på nivå 3 eller 4. Om vi har økonomi som en middels OBOS klubb så må vi kanskje tenke som en middels OBOS klubb da og lete på nivå 2 og 3. Det er også her vi har funnet de beste signeringen de siste årene - så det er selvsagt mulig! Men det kan bety at man må sette seg i bilen og kjøre østlandet rundt for å spane in kamper og treninger. VIF har et like godt om ikke bedre akademi som oss og de har vel en filosofi om 3 eller er det 5 spillere i troppen - det betyr at det er en masse gode spillere som ikke kommer gjennom det nåløyet. Disse finner man igjen hos KFUM, Ullern, Lørenskog, Grord, Kjelsås osv. Olden Larsen i KFUM er en slik spiller - om man er tidlig på, har en klart fundamentert filosofi i bunnen og kan følge med på når disse spillerne blir kontraktsløse så er det klart at man kan finne den kvaliteten man trenger til en pris man har råd til å betale. Men utfordringen vår er at man har dratt hånd til munn strategien så langt at man kanskje ikke lenger har tid! Selv for en dominerende OBOS stopper som Strømnes så tok det tid å ta steget opp på Elitenivå (Nå var han rett nok litt uheldig med skader også). Poenget er at jo lenger man går med den samme feilslåtte spillerlogistikken desto vanskligere blir det å endre kurs og om man fortsetter å sparke trenere for å dekke over manglene i troppen så kommer vi ikke til å være her om 7/8 år. Mange som også trekker frem S08, Glimt, KBK og MIF som sammenlignbare lag - Hvor mange trenere har de hatt de siste 4-5 årene? Kanskje det ligger noe der? 29 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 Jeg tipper Toni lærte mye sist han var her, og tror også han har reflektert mye over hvorfor det gikk som det gikk. Kanskje han også har sett litt mer på defensiv organisering. Med forbehold om at de unge spillerne i akademiet har den nødvendige respekten for ham, tror jeg at han er den rette for oss. Vi trenger én som kjenner klubben, med alle dens begrensninger, og som er villig til å jobbe langsiktig med varierende rammer. Så er det viktig at sportslig ledelse finner en ny strategi som ikke er avhengig av flaks, og bruker mer tid på å se kamper i Norden, enn på reiser til Kina. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 Rekdal tok fler poeng enn Berg i fjor? Start var vel helt fortapt da han tok over ,men sendte de med i kampen igjen om å overleve. De fikk til og med en seiersrekke med sterke seire på bortebane. Noe slikt kan vi bare drømme om. Ordinas har spillerne null tro på. Det funket ikke. Vi trenger noe nytt 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 2 timer siden skrev FranckTheBank: Rekdal tok fler poeng enn Berg i fjor? Start var vel helt fortapt da han tok over ,men sendte de med i kampen igjen om å overleve. De fikk til og med en seiersrekke med sterke seire på bortebane. Noe slikt kan vi bare drømme om. Ordinas har spillerne null tro på. Det funket ikke. Vi trenger noe nytt Sterke borteseier mot Bodø/Glimt og Tromsø ja. Tapte de fire siste seriekampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 Bra innlegg, @Ringo! Støtter mye der! ang trener så trenger vi noe nytt og langsiktig og gjerne en ung, up-and-coming trener med sterk indre motivasjon. Jeg synes det var tydelig på Henning Berg at Stabæk var en «mellomjobb» og det funker nok ikke for oss nå. Vi trenger noe som føles mer som et langsiktig prosjekt. Paco skuffet meg veldig taktisk mot New Zealand, men jeg tror likevel han vil være et veldig bra og interessant valg for oss. Ellers burde man se på interessante trenere i OBOS/PostNord mener jeg, kjøre en grundig runde der for å finne rett person med riktige tanker om utvikling og verdier. Landro som er nevnt er jo en slik kandidat. Hva med Jørgen Isnes i KFUM, han burde være interessant. Jeg har mer tro på slikt enn på å hente inn en merittert svenske eller en «stollek»-trener. Risikoen da er som @Ringo nevner at vi må gi prosjektet tid og dersom vi rykker ned i år så må vi stå i det og satse mot opprykk med samme trener/prosjekt. å hente inn Rekdal, Nordlie eller lignende bør være helt uaktuelt og virker panisk og korttenkt. John Arne Riise hadde jo vært gøy da i det minste. Jeg har respekt for han fotballmessig, men han virker jo ustabil som person. Han må vel uansett vise resultater i en mindre klubb før man skulle tatt sjansen, det ville jo vært en enorm risiko som vi overhodet ikke kan ta. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 532 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 Eivind Kampen i Kjelsås virker solid! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 3 timer siden skrev mbh: Jeg tipper Toni lærte mye sist han var her, og tror også han har reflektert mye over hvorfor det gikk som det gikk. Kanskje han også har sett litt mer på defensiv organisering. Med forbehold om at de unge spillerne i akademiet har den nødvendige respekten for ham, tror jeg at han er den rette for oss. Vi trenger én som kjenner klubben, med alle dens begrensninger, og som er villig til å jobbe langsiktig med varierende rammer. Så er det viktig at sportslig ledelse finner en ny strategi som ikke er avhengig av flaks, og bruker mer tid på å se kamper i Norden, enn på reiser til Kina. Toni inn uten Jon og IAO ut er helt utopisk. Reflekter litt over den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakjempe 579 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 Synes Tandberg hadde vært spennede. Hørt mye positivt om han. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juni 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juni 2019 Hva med Helena Mikkelsen i Varg IL? Hun fikk jo mye ut av sitt lag mot blandt annet Rosenborg og Ålesund.. Vi er jo annerledesklubben så en kvinnelig hovedtrener hadde jo vært gull? 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 1 minutt siden skrev Snæss: Hva med Helena Mikkelsen i Varg IL? Hun fikk jo mye ut av sitt lag mot blandt annet Rosenborg og Ålesund.. Vi er jo annerledesklubben så en kvinnelig hovedtrener hadde jo vært gull? Vanja Stefanovic eller? Slå to fluer i en smekk. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 3 timer siden skrev mbh: Jeg tipper Toni lærte mye sist han var her, og tror også han har reflektert mye over hvorfor det gikk som det gikk. Kanskje han også har sett litt mer på defensiv organisering. Med forbehold om at de unge spillerne i akademiet har den nødvendige respekten for ham, tror jeg at han er den rette for oss. Vi trenger én som kjenner klubben...... Ærlig talt. Her må det veldig mye mer til enn vage forhåpninger. Ingen seriøse ansettelser skjer på denne måten. Personlig profil (egenskaper), kunnskap, erfaring, ideologi/spillestil og ikke minst resultater må telle. Pluss motivasjon, ambisjoner, tilgjengelighet, økonomi og troverdige referanser. Selv mener jeg Toni var en meget sympatisk fyr med et gigastort blaatt hjerte. Men han kjente klubben svært godt, fikk sjansen, mistet garderoben og lykkes absolutt ikke. Nå må vi videre, og det blir jækla spennende. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 33 minutter siden skrev Mikkel: Vanja Stefanovic eller? Slå to fluer i en smekk. NEI! Hun kan heller bli med Berg til Kypros, som assistent. Så kan de begge spre sitt gode humør der. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 53 minutter siden skrev Wilmar: Ærlig talt. Her må det veldig mye mer til enn vage forhåpninger. Ingen seriøse ansettelser skjer på denne måten. Personlig profil (egenskaper), kunnskap, erfaring, ideologi/spillestil og ikke minst resultater må telle. Pluss motivasjon, ambisjoner, tilgjengelighet, økonomi og troverdige referanser. Selv mener jeg Toni var en meget sympatisk fyr med et gigastort blaatt hjerte. Men han kjente klubben svært godt, fikk sjansen, mistet garderoben og lykkes absolutt ikke. Nå må vi videre, og det blir jækla spennende. Jeg TROR mbh vet mer om Toni enn det veldig mange vet om trenernavn som slenges ut uten videre begrunnelser enn "ung" og "gjort det bra i 2. divisjon". 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 Allikevel vil vel alle de være bedre alternativ enn de vi allerede har forsøkt og vet ikke fungerer, eller? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 Hva med Bohinen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 5 minutter siden skrev Harry: Hva med Bohinen? Han er vel utelukket pga potensiale i Ålesund. Gikk jo fra Sandefjord dit. Tror ikke vi er mer fristende før nytt Nadderud er garantert et par sesonger unna. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 Kan jo være andre ting enn fotballen som kan friste ... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 På 6.6.2019 den 16.34 skrev nichb: Berg sier til NTB at han ønsker å få med seg Kaz sørover. Da er det vel bare å gi ansvaret til ny trener er på plass til Garborg da... Hadde aldri trodd at gymlæreren min skulle bli trener for Stabæk – moro! På 6.6.2019 den 15.35 skrev Marandinho: Jeg velger å se positivt på det. JA det er ikke ideelt med enda ett nytt trenerbytte. Men kanskje vi kan nå få en litt mer langsiktig løsning med en trener som kan bygge noe over tid? Ingen så vel for seg at Berg skulle fortsette etter endt sesong uansett. Glasset er halvfullt, ikke halvtomt! Alltid - Uansett! Å miste treneren midt i sesongen er vel ikke det beste utgangspunktet for å tenke langsiktig. Da hadde det faktisk vært mye bedre å beholde Berg ut sesongen, og jobbe med en ny løsning parallelt. Nå må vi bare finne en løsning som redder oss i år – dessverre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 33 minutter siden skrev Jan Fredrik: Hadde aldri trodd at gymlæreren min skulle bli trener for Stabæk – moro! Å miste treneren mitt i sesongen er vel ikke det beste utgangspunktet for å tenke langsiktig. Da hadde det faktisk vært mye bedre å beholde Berg ut sesongen, og jobbe med en ny løsning parallelt. Nå må vi bare finne en løsning som redder oss i år – dessverre. Bare spilt 8/30 kamper, dvs 27%. Så heldigvis ikke halvveis selv om man føler det er langt uti sesongen:) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 1 time siden skrev Leskur: Han er vel utelukket pga potensiale i Ålesund. Gikk jo fra Sandefjord dit. Tror ikke vi er mer fristende før nytt Nadderud er garantert et par sesonger unna. Vet at det er folk i Ålesund langt pokker i vold. Problemet er at laget vinner kampene, og da skal det vel helst noe saftige utenomsportslig ting for å kunne sparke treneren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 37 minutter siden skrev knutta: Bare spilt 8/30 kamper, dvs 27%. Så heldigvis ikke halvveis selv om man føler det er langt uti sesongen:) Mente underveis i sesongen – poenget står. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 Lars Lagerback? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 7. Juni 2019 Del Skrevet 7. Juni 2019 Jose Mourinho? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå