Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noe jeg har blitt forbauset over denne sesongen er at fair fans, med sin tilsynelatene "faire" innstilling og holdning, jubler hver gang en stabæk-spiller tar en grisetakling på motstanderen. Det strider jo i mot fair play, og fair fans støtter vel fair play..?

"Bakgrunnen for Fair Fans i andre land

Fair Play på banen, Fair Fans på tribunen"

:wacko:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm jeg har fundert på mye jeg også, men dette var nytt.

Trodde det var dommeren som passet på at spillerene spilte fair jeg, og at tilskuerne passet på at det er "fair" forhold på tribunen. Mulig jeg har missforstått alt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte det samme jeg Bendix, Fair Fans er mer.. passe på at ikke supportere er rasistiske etc. unngå slåssing mellom supportere o.l. Det betyr ikke at FF-folka ikke kan juble når en motstander blir grisetaklet. De er bare mennesker de også ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte det samme jeg Bendix, Fair Fans er mer.. passe på at ikke supportere er rasistiske etc. unngå slåssing mellom supportere o.l. Det betyr ikke at FF-folka ikke kan juble når en motstander blir grisetaklet. De er bare mennesker de også ;)

Fishermans Friend? hmm..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppmøtet i Molde var vel generelt skandaløst fra alle former for Stabæk-fans. 5 sittende inkl. familien Vidala og 22 (+/-) stående var flaut. Og alle kunne vel navnet på alle som var der. Mer gidder jeg ikke skrive om det, for da kommer det vel en tirade om hvor fælt det er å disse fans for at dem ikke møter opp.

Men nå må faen snart all den jævla motgangen ta slutt. Jeg ønsker meg mest av alt en goalgetter. Litt resultater må åpenbart til for å få bæringene ut av sofaen. SVÆRT få av oss kan skryte av å være motgangssupportere. I så måte burde KFL være noe å se opp til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Potter

Tramping på setene vil man kanskje unngå???

Det er hodeløst å trampe på setene. Husk at hvit er motefarven i år. Det er lov å tenke på de som skal til Molde Stadion neste kamp. Det kan være at de stiller i hvite bukser, kanskje det til og med fra kolleksjonen til Armani. Det er veldig ergelig å få smusset til buksene bare fordi en dust av en Stabæk-supporter ikke klarte å holde de skittende skoene sine unna stolsetene. Jeg har hørt at noen sågar fikk flekker på en beige Stone-Island jakke under kampen Enga-Kamma fordi en eller annen tomsing hadde tråkket oppover seteryggen på et av seten i VG-svingen sist Lyn spilte hjemme. Det går faen meg ikke ann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er hodeløst å trampe på setene.

Apropos det, i går var dere på besøk på KU feltet og maken til oppførsel er det lenge siden jeg har sett – hojer og skriker, jubler og hopper – banner på dommeren og røyker på nicotinell tribunen. Makan gutta !!! – og dere kan jo sikkert rydde opp etter dere !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker på om jeg skal ta dette helt alvorlig, men velger likevel å svare.

Ja vi lager lyd, jubler, hopper og roper. Vi lager litt mer trøkk under taket der enn dere er vant til, men når det gjelder roping av skjelds ord og røyking så er det de som vanligvis "bor" på Q feltet som satte standarden for begge deler.

Og til opplysnig begge de to feltene øverst til høyre (når du ser oppover) heter Q.

Dessuten, vi som stod i går ville mye heller stå på vår faste plass, men forventet dårlig oppmøte (og dermed færre bane ansvarlige) ivaretas sikkerheten best ved at vi blir plassert der oppe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nicotinell-tribunen? Er det ikke Nicotin-tribunen den heter? Da misforsto jeg, og fyra opp noen røyk igår. Skal ikke gjenta seg på en stund.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessuten, vi som stod i går ville mye heller stå på vår faste plass, men forventet dårlig oppmøte (og dermed færre bane ansvarlige) ivaretas sikkerheten best ved at vi blir plassert der oppe.

Jeg mener at det blir mer trøkk hvis vi kunne stått der mot enga også. meg om det

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har vært i dialog med Stabæk om dette tidligere, og de syntes godt vi kunne få Q-feltet. Det var først da jeg stilte kontrollspørsmålet om at vi fikk STÅ der at det uløselige problemet dukka opp: "Men må dere på død og liv STÅ da??? Det er jo mye mer behagelig å sitte"

Vi skrinla prosjektet og har siden levd i hver vår verden...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betyr det at det er helt uaktuellt å STÅ på Q det da? Jeg mener ihvertfall personlig at idrett bør sees stående.

Snakket med en kollega tidligere i dag som bor like ved Nadderud. Hun mente det måtte ha vært utrolig mange på kamp i går. De hadde nemlig hørt så mye mer lyd i går en ellers. B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg vil du alltid være en pingle, Pedagogen...

Neida, når du har passert det runde tallet 56 får du ny tittel. Den vil du ihvertfall ikke like.

Syns også at Q-feltet er ett bra sted å synge. Det som kan bli farlig er det vi scorer, og måljubelen setter igang. Meget bratt, kan bli fort farlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Dobbeltmoral?
  • Opprett ny...