Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Send meg en sms på 936 00 995 når du kommer fram. Det er en del som reiser med fly både på Fredag, Lørdag og Søndag.

Vi kommer fram kl 16:00 på Lørdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å diskutere laget, selvom det sikkert er ganske spikra allerede, jeg derimot frisker litt til med en ny spennede formasjon

----------------------Jon----------------------

----IA-------Mike-------Muri-------Holter----

Ohr---Jørgensen---Tommy---Tom---Sammy

----------------Finstad/Veigar----------------

Sikkert utrolig dumt å endre fra 442 som funka så bra mot RBK, men jeg har lyst på denne midtbane 5'ern... Alternativt kan Ohr/Jørgensen flyttes opp til Veigar/Finstad.

Dette blir 3 sikre poeng

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, vi har jo slitt litt med å score, og mangler den soleklare gållgetter på topp. Hvorfor ikke da eliminere spissproblemet fullstendig ved å spille 4-6-0?

Det er flere kandidater til den siste plassen på midtbanen i 4-6-0 i forhold til Markus' oppsett: Peter, MadsC, Henning og Samir.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selvom Tom har spilt med fin innsats i det siste, er jeg sugen på å se Henning fra start. mener at jørgensen/ohr på høyrekanten er 50-50, men vil ha to spisser, gjerne Peter og Veigar.

dvs.:

------------------Jon--------------------

------IA----Mike----Muri----Holter------

--Mads J.--Steners--Hauger--Sammy--

------------Peter----Veigar---------------

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

selvom Tom har spilt med fin innsats i det siste, er jeg sugen på å se Henning fra start. mener at jørgensen/ohr på høyrekanten er 50-50, men vil ha to spisser, gjerne Peter og Veigar.

dvs.:

------------------Jon--------------------

------IA----Mike----Muri----Holter------

--Mads J.--Steners--Hauger--Sammy--

------------Peter----Veigar---------------

Mmmmmm, veldig fint. Henning fra start backer jeg 100%.

Som allerede sagt; De unge er fremtiden!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

deilig å lese at Ohr er såpass ydmyk og moden i forhold til sine egne ferdigheter og prestasjoner. Det står jo i ganske stor kontrast til det vi leste om ham fra tiden i Enga...Tror dette sier mye om miljøet i Stabæk og hvor mye han har vokst siden han kom til oss. Jeg tror både Stian og laget går en fantastisk høst i møte!

Forza Stabæk! Knuse Moille i kveld!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må Gaute skjønne hva taktikk er og fortelle gutta at demå score det første målet i 2 omg. Feige Molde legger seg bakpå og satser på kontringer og da er det første målet som har en stor sjanse til å ta hjem tre poeng.

Hvem har vaksinert Finstad? er det mulig å bomme på alene med keeperen for andre kamp på rad?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er skrevet i skuffelse:

Gaute det er lov å bruke hue. Skal vi score mål må vi ha spisser på topp med støtte.

Detter er ræva fotball på sitt værste!

Når vi ligger under 2-0 sender han alle man i angrep.

Har sansen for Gaute men det må være lov å si i fra når man mener noe er galt!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter 1-1 mot Rbk og bra spill burde vi bare forsette å kjøre på og skaffe oss 1-0. Da hadde Molde ramla sammen, istedenfor er vi alt for feige og sikkrer inn 0-2.

På toppnivå er det ikke lov.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

0-3

Toppnivå?? Eliteseriespillere er en gjeng med amatører!

Seriøst, hvor mange spiller stabilt godt gjennom en hel sesong?

Martin Andresen, Ørjan Berg og et par til.

Dette er faen så pinlig, og har irritert meg i lang tid, uansett lag. Norske tippelliga lag faller fullstendig sammen så fort de får et par i trynet. De mangler riktig innstilling, og kvaliteten på spillet blir deretter. Det er jo bare å se hvordan vi spiller mot RBK hver gang, eller når VIF møtte Newcastle. Er ikke noe i veien med kvaliteten på spillerne i tippeligaen, men fy faen hvor amatørmessige de blir når et jevnsterkt eller dårligere lag står på andre banehalvdelen. Da er det jo hipp som happ hvem som vinner, alt avhengig av hvilket ben spillerne stod opp på den dagen. Er lettere å få syv rette i lotto enn 7 rette på Oddsen med tippeligakamper på kupongen.

ARRRGH!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVA FAEN SKJER EGENTLIG!!!!?????

Herregud......blir kvalm...

Vi må sette de forpulte sjansene våre. ALLE, ALLE, ALLE andre lag i denne ligaen har en sller to spillere som klarer å dytte ballen over streken nå og da...Det er helt ufattelig at vi aldri, aldri, aldri klarer å skaffe oss en ordentlig, vaskeekte goalgetter!

Uflaks med Tryggvi, salg av Marel, som aldri fikk sjansen, mistet belsvik og helgi osv osv...

Helt utrolig... jeg gir meg ende over... :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg Pedro.

Vi har antageligvis to av de kjappeste flankespillerne i tl og de kommer ofte til innlegg. Da stiller vi med en mann på 1,60 og Finstad som ikke skjønner hvor målet står. Hvor er Stabæk beste hodespiller? Han sitter på benken og komme sjelden inn for tiden.

Når han så kom inn, kom vi pokker meg ikke til et ensete innlegg.

Nå vil jeg si Tl er en av nordens beste ligaer så å kalle det toppnivå er ikke å ta i :)

Er Gaute i Portugal er det en katastrofe! <_<

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Molde - Stabæk
  • Opprett ny...