superblaa 1 465 Del Skrevet 20. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 20. Juni 2004 (endret) Helt utilgivelig at Finstad ikke setter 1-0 alene med keeper. Vi hadde Molde i kne, men pasningspresisjonen er jo helt søppel til tider. Skjønner ikke at gutta ikke konser på å slå gode pasninger, skulle tro de har hodet et helt annet sted til tider. Dette var fluat. Tafatt på 2-0 målet til Molde, forsvaret rygger jo helt inn. Møkk. Nei, nå vil jeg si at det er krise rett og slett. Krise. Drittlei. FORZA STABÆK Endret 20. Juni 2004 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 20. Juni 2004 Del Skrevet 20. Juni 2004 Drit og dra! Å tape med tre mål for Molde, sier mer om Stabæk enn noe annet. Hvem skal score målene??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 20. Juni 2004 Del Skrevet 20. Juni 2004 Drit og dra! Å tape med tre mål for Molde, sier mer om Stabæk enn noe annet. Hvem skal score målene??? Hvem POKKER skal score målene ????? Som denne Peder Madsen sa : We need a spiss!!!!!!! Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 20. Juni 2004 Del Skrevet 20. Juni 2004 Er det MULIG! Er så skuffet nå, 3-0 for MOLDE...aiaiai, dette var ikke bra. Hadde trodd vi skulle fått med oss alt det gode spillet fra kamen mot RBK til Molde men den gang ei. Var faktisk bombesikker på seier jeg men nei da.. Vi ser det igjen, som nevnt tidligere her, vi (det gjelder flere tl lag også) klarer ikke å slå en underlegen motstander, møter vi rbk er vi jo skikkelig gira opp og skal KJEMPE, den innstillingen mangler mot de dårligere lagene og det er ikke bra. Vi får bare se videre, cupkamp på onsdag og enga kommer på søndag. Alltid, Uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Juni 2004 Del Skrevet 20. Juni 2004 Noe må skje... Jeg har lyst på en ny spiss jeg !!! En som scorer mål. Vi har scoret 11 mål på 12 kamper !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 20. Juni 2004 Del Skrevet 20. Juni 2004 Ja, leste ettellerannet sted at gaute ikke vil hente noe men vi MÅ ha en spiss. VI MÅ!! Ikke snakk om noe annet! Ser de det ikke selv?! Blir så lei meg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Juni 2004 Del Skrevet 20. Juni 2004 Ja det er helt utrolig, får nesten tårer i øynene for hver baklengs, det skal da ikke være sånn... Hvis jeg ikke tar helt feil - og det gjør jeg ikke fikk Holter sitt tredje gule i dag... Han må da stå over mot Enga, syntes egentlig det er bra jeg - da bare må vi slippe inn på en ungutt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 20. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 20. Juni 2004 (endret) Økonomien setter desverre en stopper for spillerkjøp/kontraksigneringer. Det er ihvertfall den offisielle grunnen. Hadde vi hatt $$$ kunne det umulig vært vanskelig å finne en goalgetter i dagens spillermarked i Europa. Spørsmålet jeg stiller meg er om Stabæk har et godt nok apparat for å scoute markedet. Veigar er treg, og fantasiløs i mann mot mann situasjoner. Floppet i Strømsgodset, og har knapt scort et mål på x-antall trenings/2.div/Eliteseriekamper. Merkelig kjøp spør du meg når Odd, den gjerrigste klubben i Eliteserien, plukker opp Occean som umiddelbart slår an. Furuseth Olsen, som vi takket nei til i sin tid, ble en hit i Brann, og nå er han faen meg poppis i Sverige og. Selv Edwin van Ankeren i en alder av 34-35 har mer å bidra med foran mål enn de spissene vi har nå. Han har visstnok feid over det meste av Grenlands bertene, så han er sikkert klar for nytt beite *ikke et seriøst forslag* Schei Lindbek kan score mål. Peter Kovacs kan score mål. Bala Garba kan score mål. Daniel Braathen kan score mål. Og en zillion andre spillere som sliter benken i større klubber i Europa kan score mål - FOR STABÆK. Nå har jeg pløyd igjennom Death Wish I med Charles Bronson for å få ut litt aggresjon. Hiver meg nå over II, III og IV i rask rekkefølge, så jeg er helbredet før uka begynner. Endret 20. Juni 2004 av SteelFidel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 20. Juni 2004 Del Skrevet 20. Juni 2004 Ja det er helt utrolig, får nesten tårer i øynene for hver baklengs, det skal da ikke være sånn... Hvis jeg ikke tar helt feil - og det gjør jeg ikke fikk Holter sitt tredje gule i dag... Han må da stå over mot Enga, syntes egentlig det er bra jeg - da bare må vi slippe inn på en ungutt. Helt fint at Holter må stå over, han overspilles altfor ofte, og er i ferd med å bli et skikkelig svakt punkt, mye pga fart. Nå er det så utrolig tungt å være blaa gitt. Vi får bare håpe at Martin gir gutta et ekstra gir utover høsten, ellers så kan det fort bli M/K og Bærum til neste år. Ahhhhhhhhhh - we need a spiss Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 20. Juni 2004 Del Skrevet 20. Juni 2004 Han var ihvertfall optimistisk på tv2 nyhetene ikveld. "Er du i form til å gå inn og styrke laget?" - JA, svarer Martin. Intervjuet ga meg ihvertfall stor tro på kampene fremover og at vi skal få snudd trenden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 20. Juni 2004 Del Skrevet 20. Juni 2004 Man kan vi hva man vil om Rekdal, men det er man som evner å ta selvkritikk... :"- Det er min jobb å få maksimalt ut av hver spiller. Når hver spiller ikke er på topp hele tiden er det min feil." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 20. Juni 2004 Del Skrevet 20. Juni 2004 Jeg undres nesten hver helg over at jeg fortsatt ikke er bekymret. Det er noe i ryggmargen som sier at dette skal gå bra. Hvis det er til trøst for noen, da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 20. Juni 2004 Del Skrevet 20. Juni 2004 Det går ikke an å si det enklere. Vi trenger en spiss. Punktum finale. Fatter og begriper ikke at det skal være så vanskelig for denne klubben å tilrekke seg en ordentlig avslutter når man ser hvor mange fantastiske pasningsleggere vi har... Penger sier dere? Hva er dyrest, kjøpe inn en dyktig avslutter eller gå glipp av royal league, for ikke å nevne det utenkelige nedrykket... Hater PFO, men fy faen så glad jeg hadde blitt om selv Pascal Simpson hadde funnet det for godt å komme til klubben nå...Selv den ubrukelige lo-dotten der hadde klart å score på noen av de FETE sjansene vi skaper... Noe må gjøres og det NÅ. Inn med Markegård, inn med Branimir. I dont give a shit. Bare gjør noe!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 20. Juni 2004 Del Skrevet 20. Juni 2004 Apropos spiss....Hulsker skal prøvespille for AIK. Han er 500 ganger bedre enn våre nåværende alternativer... Enda en mann jeg hater, men han hadde scoret mye for oss GARANTERT... Ok...nok hyperventilering og surmuling for en kveld...Sukk. Legger meg i sinne og frustrasjon for så å stå opp imorgen med fornyet kraft og ståpåvilje...Moss skal GRISEBANKES!!!! Forza! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Juni 2004 Del Skrevet 20. Juni 2004 Ikke for å skryte av sidene mine, men som dere sikkert har sett har jeg lagd en samle ranking på alle spilleres poeng i de 4 størrste avisene. 1 Jon Knudsen 4,6875 2 Andrè Muri 4,605 3 Samuel Wowoah 4,5275 4 Tommy Stenersen 4,3825 5 Morten M. Skjønsberg 4,3325 6 Inge Andre Olsen 4,33 7 Mads Jørgensen 4,305 8 Mike Kjølø 4,295 9 Thomas Finstad 4,225 10 Tom Stenvoll 4,205 11 Eirik Markegård 4 12 Christian Holter 3,995 13 Stian Ohr 3,9525 14 Henning Hauger 3,75 15 Peter Sand 3,7325 16 Veigar Pall Gunnarsson 3,375 Se på de nederste spillerene... spisene våre !!! Det skal dog sies at Tommy som ble slaktet for et par kamper siden har klatret fra 11 plass etter runde 9 opp til 4 plass nå i runde 12... Det kreves innsats og det må vi bare forvente. Hvis gutta hadde hatt samme innstilling som mot Rosenborg hadde dette bombe-sikkert blitt et annet resultat. Det snakkes om selvtillit, men hvis gutta ikke klarte å få dette etter kampen mot Rosenborg kommer de aldri til å få det. Det er faen meg kun innstilling og tenning som er årsaken. Men så skaff det da for faen - og en skikkelig spiss, under 1 mål i snitt per kamp er faen meg helt jævlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 SPISS SPISS SPISS SPISS SPISS... Kom ikke som en bombe i sendinga til tv2 at kommentatoren fra molde rapporterte om store sjanser for Finstad, men han klarte ikke å sette dem i mål. 3-0 tap for molde er for jævlig. Akkurat nå er stabæk et bunnlag, og vil antagelig være det en stund siden alle lagene foran plukker jevnlig poeng. Det er for jævlig. skjønner heller ikke hvorfor det spilles TL runde når mange av trenerne er på feriefyll i portugal. meg om det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 La Markegård få prøve seg, han scorte på bestilling sist, bøtter inn mål for 2. laget, men han har ikke fått prøve seg noe mer etter scoringen mot Brann. Markegård inn - Finstad ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 De nakne fakta... Tippeliga plassering i parantes () Vi scorer på 19% av sjansene våre (13). Vi trenger mao over 5 sjanser pr. mål. Vi skaper i snitt 4,83 sjanser i hver kamp (9). Vi slipper inn på 35% (13) av sjansene motstander skaper og motstander skaper i gjennomsnitt 5,00 sjanser i mot (5). Hvis vi lar unggutta få prøve seg, gi de like mye tillit som vi gir til Finstad vil dette garrantert gi avkastning på sikt. Hmmmm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Finstad - Markegård Veigar - Polygol Holter - Clausen Hadde vært morro å se denne startoppstillinga i cupen ------------Markegård---------Poljac--------- Wowoah----- Stenersen----- Hauger----- Ohr Clausen---- Muri------ Kjølø------Skjønsberg -----------------Knudsen----------------- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Jeg undres nesten hver helg over at jeg fortsatt ikke er bekymret. Det er noe i ryggmargen som sier at dette skal gå bra. Hvis det er til trøst for noen, da. Må innrømme at jeg er på det samme sporet. Er vi for naive Per S? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 21. Juni 2004 (endret) Helt enige med dere, regner med en sesong blant topp 7, frykter ikke nedrykk - anser det ikke som en mulighet - men det er kanskje det... Endret 21. Juni 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 frykter ikke nedrykk - Hos meg har den følelsen kommet snikende. Det må snart løsne, Fredrikstad er på gang, sogndal sloss seg jevnlig til poeng. Vi må ikke fortsette å tape. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Enig, det er skremmende hvor dårlige vi er for tiden, og de andre lagene har skjerpet seg. Vi, derimot, sliter med det vi har gjort i hele år. Vi eier ikke forsvar og scorer ikke. Jeg er såpass drastisk at jeg enten vil se noen hoder rulle ut av startoppstillingen eller nye hoder på trening (ergo nye spillere). Motiverer gutta seg KUN mot RBK rykker vi ned, og da blir det ikke no møte med RBK neste år gitt. En annen ting, vi ligger under 2-0 og bytter Mike med Morten?! Hvorfor i allverden ikke sette innpå en spiss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Problemet med å kjøpe inn nye spillere er pengene det koster. Man kan selvfølgelig selge noen spillere, men jeg er litt i tvil om noen kan falle for agnet hvis f.eks finstad blir forsøkt solgt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Jeg tror nok vi kan få problemer med å bli kvitt Finstad. Sand har gitt uttrykk for at han skal hjem neste år. Han virker ikke veldig motivert og er omtrent dårligst på børsene. Han har sikkert en ålright lønn og det burde være mulig å få tak i en spiss som scorer på free-transfer i sommer som kan overta deler av lønna til Peter. Hulsker er en drittsekk, men han scorer, og det er greit å være drittsekk så lenge han er vår drittsekk. Av andre spillere må det da faen meg være mulig å hente inn spillere som kan skape konkurranse i troppen og på topp. Selvom Veigar blir slaktet i avisenes børser har jeg troa på han. Så ikke kampen mot Molde, men i de kampene jeg har sett av han er han en spiller som kjemper og prøver. Han har vendinger og gutz, han skyter hardt og det er vel tross alt små marginer som er avgjørende. Etter 5 kamper er det for tidelige å slakte, Finstad derimot har hatt mange nok sjanser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 21. Juni 2004 (endret) Hehehe, mannen har jo talent kommende ut av øra, han for det bare ikke ut Men faen, vi må da greie og skrape sammen noen penger fra lokalmiljøet\sponsorer etc. Det koster mer å rykke ned... Og nå har Viking lagt inn bud på Kovacs... Flått... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=231504 Endret 21. Juni 2004 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Frykter vel egentlig heller ikke at vi virkelig skal rykke ned, men dersom så skulle skje så tror jeg vi kan få j***** problemer med å komme oss opp igjen. Desverre!! Latvia har jo en utrolig bra spiss, spiller i Russland. Her er det vel egentlig bare å få solgt unna noen spillere, ta opp lån igjen og gå ut på shopping. Intill da, sett inn Markegård litt oftere, det kan jo ikke bli værre enn det er nå likevel? Forresten, når det gjelder forsvaret tror jeg faktisk at det er der Martin kommer inn og ordner opp. Ikke at vi skal sitte på gjerdet av den grunn, men mener vel å si at han kan gi forsvaret den tryggheten de trenger ved at allt ikke renner gjennom midtbanen heletiden og at vi på den måten slipper å se så mange baller i nettet bak oss. Forover må nok de som er der ordne det selv, uten nevneverdig hjelp fra Martin. Tror jeg da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Latvia har jo en utrolig bra spiss, spiller i Russland Ukraina Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Hehe, tror nok Verpakovski får litt feter tilbud enn fra De Blaa fra Bærum etter kampen mot Tyskland. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Skjønner fortsatt ikke hvorfor unggutta ikke får prøve seg mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg