Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Greit at Tørum fikk prøvd seg som coach, stakkars mann!

Artig å se Martin pese treninga på lørdag som foregikk inne på

stadion, rart ikke flere møter opp.

Pall skapte ikke en sjanse mot Molde, peker pila hans rett ned?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, nå er det Markegård sin tur, han og Poljac på topp mot Moss (for å prøve ut). Holter med Clausen. Kjøpe Wayne Rooney for skarve 45 millioner pund :P No problemo. innkall han motivasjons-mannen igjen! Vær så snill!

Forventer at så mange som mulig kommer på onsdag for å vise at VI ihvertfall ikke har gitt opp! B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi jobber med saken. Ønsket vårt er at alle syngene supportere steller seg på Q-feltet. Info kommer straks, Rich skal høre med Kari.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil si?

Hovis er det samme som hovedtribunen.

På cup-kamper hvor det ventes få folk, står vi normal på Q-feltet. God akustikk med hjelp fra taket, og de øvrig Stabæk-supportere som normalt sitter.

Alle husker vel cup-kampen mot Aafk ifjor. Da var det bra liv på tribunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dyrere biletter da eller?

Vi skal nok prøve å ordne billigere inngang for medlemmer av Stabæk Support. Det er bl. annet derfor vi er her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iføge de hælvetes drittavisene jeg er nødt til å lese her i landet så skapte Stabæk to, hele to, sjanser! Er vel ikke kun spissene som spiller under pari da, med mindre sjansene ikke kommer fordi spissene altfor enkelt blir tatt ut av spillet av Moldes forsvar? Midtbanen vår er vel de som skal skape de fleste av sjansene våre, eller?

Jeg er aller mest skuffet over Stian-gutten, har ennå ikek sett han spille en kamp på TL-nivå...

Og hva med han kvakkslaver'n som fotballgutta har benyttet seg av og som bandygutta mente var konge, han skulle hjelpe til med å få gutta til å yte!! For en vits den mannen må være, årets tabell burde vel være nok til å kreve penga tilbake.

Hva skjer egentlig med Branimir, jeg så for meg etter noen kanonkamper ifjor at vi skulle ha full nytte av ham iår, gutten har jo ikek vært utpå banen engang, bortsett fra i pausen. Fatter ikkeno' jeg!

Noen som kan poste statistikken vår av kamper spilt etter RævBK tirumfer??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor de 12 sjansene til Molde kommer fra tror jeg det bare er akersgata-journalistene som forstår.

Begge lag var fullstendig tannløse i 75 minutter før alt raknet, og vi måtte se inn i det gigantisk stygge gliset til Odd "blunk blunk" Berg.

Og nå vaser Hoset om proffdrømmen igjen. Whaaat? Mannen spiller jo kun bra i landskamper. Han var møkk-ræva igår, som vanlig.

Godt eksempel på en mann med topp kvaliteter, men amatør-innstilling.

Synes du er litt streng med Stian. Han har vært veldig variabel, men har da hatt et par gode kamper i år. Så lenge Mads J skal bekle høyreving rollen mener jeg Ohr bør forsøkes på spissplass, gjerne sammen med Eirik eller Sand. Noen må jo nikke inn alle innleggene som kommer (bortsett fra Molde kampen hvor de var fraværende).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt zoom-ut, og fingern på noen problemer :

* Forsvaret vakler. Etter noen gode kamper i mine øyne, mot Brann og Fredrikstad, sliter den bakre fireren igjen. Holter kan være passé, og det virker som om våre motstandere presser ekstra på vår venstre side. Jeg savner generell punch bakover, kompromisløshet, samt enkle løsninger.

* Midtbanen. Stenersen i gryende form, men ting er likevel ikke som det skal. Jeg synes det mangler presisjon i pasningsspill, dette var tydelig mot Molde. Samtidig så er det liten vilje til å gå direkte på mål, og da blir spillet lett lesbart. Ut på kant, noen finter, og inn i boksen med ballen. Hvis vi først skal spille med kanten, så må vi ha flere spillere i boksen. Det er jo derfor England scorer sitt første ikveld, gutta stormer inn i boksen. Drit i om det skaper en kontring eller to, for da scorer vi bare flere selv. Når det slås mot kant, må vi ha 4 av 6 offensive spillere i boks. Da blir det mål. Legget må komme fra dødlinjen, og komme 45grader ut.

* Angrep. Ting fungerer ikke på topp heller, og en vinner ikke kamper når spissene ikke scorer. En spiss som skaper ting på egenhånd er en ekstra angrepsdimmensjon, en spiss som er kald 1 mot 1 alene på mål, er en annen. Vi har i øyeblikket ingen av de to. Vi har per dags dato ikke dyktige nok avsluttere, uansett hva spillestil eller filosofi måtte ha av innsigelser mot valg av spisser. Klippekort på topp uten å score er feil, og noe MÅ gjøres.

* Jeg har sagt det før, la de unge få prøve seg. Det er så viktig, og det må da Larsen/Tørum se. Fotballverden slipper jo til talenter i hue og rævva, men ikke på Nadderud.

Jeg har hele tiden hatt følelsen av at dette ordner seg, og det er andre gang at jeg føler vi snubler med snuoperasjon. Den første var etter seieren over Fredrikstad, hvor vi taper for Viking hjemme i påfølgende. Den andre nå sist, hvor vi gjør en kjempekamp mot RBK, og snubler mot Molde. Nå er jeg usikker, sykt usikker. Nervøs og.

Men; det skal kanskje ikke mer til en noen positive opplevelser, og et par tre poengere, før ting snur. Snur det, så kan vi gjøre en kanon høstsesong. Snur det ikke, så ser jeg for meg en tøff høst, med nedrykkspøkelse som en skygge over hele Bærum.

FORZA AZZURRO DI BLU MARINO

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Holter er ute mot Enga. det er synd å si det, men det er enda godt at han må stå over! Enda bedre er det at vi har Moss kampen til å øve inn en venstreback på... Holmvik eller Clausen??? Jeg tror det var jeg som landserte clausen i sint tid... Holder meg til det... Mads C på venstre back, funker det så la det bli sånn resten av sesongen!!!

Enga blir ingen lett motstander men det er absolutt mulig... det skal jeg komme tilbake til i DETALJ!

Jeg må ærlig innrømme at jeg frykter nedrykk... :(

Men skjer det så skal jeg være førstemann i køen på Stabæk kontoret dagen etter for å kjøpe meg sesongbilett til 2005 sesongen!!! :angry:

@ringo....

Pessimist til det motsatte er bevist! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som reagerer på at Gaute stikker på shopping tur når gutta sliter?

Nei - du kan jo lure på hva han shoper i Portugal...

1 stk Rooney

1 stk Zidane

1 stk Chippen

1 stk Larsson

1 stk Cole

og det var vel det, hvis det ikke skulle dukke opp noen gateselgere med en Ronaldo, Beckham eller lignende

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike så dårli Stabæk e!! Dårliaste laget som he vært på Molde Stadion i år. Til og med Fredrikstad og Vard-Haugesund va bedre!

Synd at Stabæk rykke ned i år da.

Molde e et drittlag sei dåkkå, kor dårli e Stabæk da som tape 3-0 for dei. Og no ser i at Berget Det Blå bynne å miste trua au. Så med dårlie supportera og dårli fotballag så blir det 1. divisjon neste sesong.

Hilsen Kratter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike så dårli Stabæk e!! Dårliaste laget som he vært på Molde Stadion i år. Til og med Fredrikstad og Vard-Haugesund va bedre!

Synd at Stabæk rykke ned i år da.

Molde e et drittlag sei dåkkå, kor dårli e Stabæk da som tape 3-0 for dei. Og no ser i at Berget Det Blå bynne å miste trua au. Så med dårlie supportera og dårli fotballag så blir det 1. divisjon neste sesong.

Hilsen Kratter.

Et spørsmål til deg, ikke for å være uhøflig, men når du går inn på en side (www.stabaek.no) og det står STABÆK SUPPORT der. Hva i den villeste fantasien din er det som får deg til å tro at navnet er Bærget Det Blå?

Dessuten rykker ikke Stabæk ned.

ooååååooooååååoooåååå Vi skal vinne CUPEN i år... shalalalalalalalala

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Molde - Stabæk
  • Opprett ny...