atleten 1 675 Del Skrevet 30. August 2018 Del Skrevet 30. August 2018 Her legges innlegg som aldri går i glemmeboken. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. August 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. August 2018 Litt usikker på hvorfor plutselig tråden ble switchet om til å handle om kineserne? De har vel absolutt ingen påvirkning på hvordan det går i Eliteserien 2018? Men. Jeg skal komme med en teori. Romjulen 2013 fant det sted et hemmlig møte på et hotellrom i Bratislava. Til stedet var IA Olsen, Bob Bradley, Donald Trump og Kinas president Xi Jinping. Og Ingo. At Ingo ikke har nevnt det med et eneste ord her på forumet, bekrefter jo bare at det var hemmlig. Olsen, Bradely og Jinping hadde frustrasjoner de trengte å dele. Ingo hadde tapt et veddemål og måtte bli med IA. Hvorfor Trump var der forstår ingen. Litt som når det gjelder hans plass i det hvite hus. "Vi må bli best i verden i fotball," sa Jinpeng. "Det er derfor jeg har bedt om å møte dere." IA så fortsatt litt forvirra ut. Han så ned på ølflasken som var hentet ut fra minibaren. "Er det pant på disse flaskene?" "Drit i panten, hvisket Ingo til IA på norsk, før han snudde seg mot President Jinping: "Er det mulig at dere kan la 1% av det dere bruker på forsvarsbudsjettet gå til Stabæk? You know. Grasrot share?" Det var nå Jinpings tur til å se forvirra ut. "Trenger dere forsvarsspillere?" Bradely hadde fulgt situasjonen fra sidelinjen. Som trener var han egentlig ganske vant til akkurat den plassen å følge situasjoner fra. "Rolig karer. La oss diskutere det viktigste: Hvordan kan vi ta rotta på han der Timmi Johansen?" "Timmi Johansen?" svarte IA. "Han har jo levert ganske bra for oss i Adecco." "Han må aldri få spille Eliteserien. Om jeg så må flytte til Norge selv for å få han på benken." Plutselig fikk Ingo en plan. Om ikke hodet hans var en definisjon av hårete, så var idéene hans fortsatt av det kaliberet. "Deal! Du starter rett over nyttår!" President Jinpeng ble mer og mer frustrert. Hadde akkurat den tenkte landslagssjefen hans blitt enig med de to norske tiggerfantene om å flytte til Norge? Bare for å ødelegge karrieren for en dansk venstreback? "Hva er det jeg ikke forstår??" brølte han ut. Donald Trump forsikret han om at han hadde forstått det. Han hadde den beste forståelsen. "Deal," sa Bradely. "Om jeg så må bruke en tilfeldig junior som venstreback, så skal den mannen ut!" Smilet om munnen hans kvalifiserte han nesten til en rolle som Bond-skurk. Endelig så President Jinpeng en mulighet. Uten å nøle tilbød han IA umiddelbart å sende et par dusin tilfeldige juniorer som kunne spille back. IA og Ingo så på hverandre og lo. "Kjære President Jinpeng," sa IA. Vi møttes her fordi jeg lovet Schelvis å ta en prat med deg. Gudene må vite hvorfor du hadde telefonnummeret hans, men han kjenner jo halve verden. Men vi trenger ikke forsvarsspillere. We need a coach. Og no offence. Kinesiske spillere suger. Det kommer aldri til å skje at vi henter kinesiske spillere til Stabæk. Så det dusinet ditt med tilfeldige juniorer kan du ta med deg tilbake til Beijing!" President Jinpeng så skuffet ut. "Aldri?" "Vel," sa Ingo og lo. "Når han karen der også blir president, skal vi ta imot gutta dine!" Og så pekte han på Donald Trump. Resten av historien kjenner dere. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 30. August 2018 Del Skrevet 30. August 2018 Da bør vel det legendariske «knapp på Rote»-innlegget også inn hit? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 30. August 2018 Del Skrevet 30. August 2018 Jeg synes dette er bare trist. Jeg har alltid holdt en knapp på Rote. Det som er postitivt for Rote, er at han slipper å ha meg hakk i hel, bare fordi jeg skal holde knappen på han hele tiden. Han begynner nok å bli ganske irritert, selv om han er kristen. Ser ikke bort i fra at det er en av grunnene til at han sluttet i Stabæk. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 299 Del Skrevet 30. August 2018 Del Skrevet 30. August 2018 Et kunststykke av et foruminnlegg. Fabelaktig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 30. August 2018 Del Skrevet 30. August 2018 Jeg lurte på hvordan man skulle hylle det innlegget uten å kun legge igjen en ussel "like". Dette var løsningen. Spørsmålet er om du får samme deilige timing igjen odd, men publikumet ditt er mer enn bredt nok til å lage bok. Heiaheia Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. August 2018 (endret) Del Skrevet 30. August 2018 (endret) Innlegget til hr.smith da det stormet som værst rundt vår tidligere mediesjef. Tror innlegget er det mest likte innlegget på dette forumet. Knot å finne det frem via mobilen. ***** Edit. Det fjerde mest likte - http://www.stabaek.no/forum/index.php?showtopic=1686&page=30&do=findComment&comment=338480 Endret 30. August 2018 av Slum 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå