elvis 2 569 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Er Keita broren til midtbane generalen i Liverpool?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Er Keita broren til midtbane generalen i Liverpool?? De er vel ikke fra samme land engang, så tviler Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Denne runden er så spennende at jeg kreperer. Klarer vi å få 3 poeng i kveld og resten står seg skal jeg kysse svigermor! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Seier til start og tap for godset er digg om vi får 1 eller 3 poeng. Rimelig tett i bunn da så bør være litt muligheter for å slippe nedrykk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Den avslutninga til Njie.....fy har ikke ord. Skjerpings. Litt heldige er vi som slipper unna baklengs, men kjører kampen siste halvdel av 2.omgang. Greit å holde litt på ball, men når vi har gode overgangsmuligheter synes jeg vi altfor ofte nøler og heller slår en støttepasning eller mister ballen unødvendig. Vetlesen, Børkeeiet er synderne her. Demidov hadde også en grusom en. Ohi og Boli positive. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Vetlesen, Børkeeiet er synderne her. Sikkert fordi de ikke hadde ferie under landslagspausen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Sandberg med en helt vanvittig redning. Har han reddet poeng for oss i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 641 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Viktig redning av sandberg på det frisparket! x2! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Keita har spilt meget bra i kveld. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Fryktelig touch på Vetlesen idag. Ikke venn med ballen i det hele tatt 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 16. September 2018 (endret) Del Skrevet 16. September 2018 (endret) Hva skjedde med lissepasningene til Jeppe fra ifjord? Endret 16. September 2018 av elvis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 364 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Boli med gode defensive løp, i tillegg til å jobbe hardt oppe. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 549 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Returløp det lukter svidd av av Boli og Keita! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Fantastisk returløp av Boli etter dårlig hjørnespark men helt håpløst at Moe med venstre skal prøve å skyte hardt i keeperhjørnet på frispark fra perfekt posisjon. Har vi ikke bedr skyttere å by på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Keita er vanvittig god! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 MARCUS SANDBERG!!!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 En sentrallinje i dag som gjør en meget soling innsats med Sandberg som vår BB tett fulgt av Keits og Boli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 364 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 En svært kjedelig match. Bb til Sandberg. Forsvaret var mye bedre i dag enn sist mot Sandefjord. Viktig poeng borte mot Tromsø. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Må vel si oss fornøyd med ett poeng i dag på en vanskelig bortebane. Men mye brente muligheter så vi kunne fort fått med oss alle poengene fra Tromsø. BB = Sandberg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Hvorfor bruker ikke Berg alle byttene? Og hvorfor kommer ikke Ola inn? Måtte jo vært perfekt mot slutten. Ikke 100% frisk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Over kvalikplassen. La oss bli der! Når holdt vi nullen sist? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Heldig som slipper unna med ett poeng. Dominerer banespillet, men for dårlig i begge bokser. At Start vinner er ikke positivt selvom Lillestrøm tapte. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Nja rødt kort på Amundsen, skade på Knudzon. Det beste hadde vært uavgjort, men greit at Lillestrøm ikke vant tror jeg.... kanskje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Over kvalikplassen. La oss bli der! Når holdt vi nullen sist? Hjemme mot Glimt. Eneste gangen i år. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Fra hjørnet på stadion så Keita skikkelig sløv ut. Hadde ofte spillbare tromsøværinger bak seg, vant en del baller, men rota bort kanskje enda flere på å være treig. Men jeg ser at mange her hyller ham. Jeg er åpen for at det er jeg som tar feil, men kan noen i så fall forklare meg hva jeg ikke så i dag? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaa_speider 405 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Vi har 2 fotballspillere som holder høyt Eliteserie-nivå i dag, Sandberg og Keita! Resten må opp noen hakk... Skuffende at vi ikke er mer presise i den avgjørende delen av spillet, mange fine overgangsmuligheter, men Ohi/Boli/Njie blir for slurvete, Ohi er ikke samme spilleren som i fjor og tidligere i år i den rollen... Sett mannen foran mål, det er der han hører hjemme, ikke dypt i banen for å hente ball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaa_speider 405 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Fra hjørnet på stadion så Keita skikkelig sløv ut. Hadde ofte spillbare tromsøværinger bak seg, vant en del baller, men rota bort kanskje enda flere på å være treig. Men jeg ser at mange her hyller ham. Jeg er åpen for at det er jeg som tar feil, men kan noen i så fall forklare meg hva jeg ikke så i dag? Han rota litt og mista noen baller, men over 93 minutter vinner han fler enn han mister... Trygg pasningsfot og dekker mye større flater en langsommere Børkeeiet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakjempe 579 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Keita var stor i dag! Ballvinner, god og rolig når han først har den, og evner å tre ballen fremover i banen særlig fant han Hugo mye i første omgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Keita var stor i dag! Ballvinner, god og rolig når han først har den, og evner å tre ballen fremover i banen særlig fant han Hugo mye i første omgang. Har trua på kjemien mellom Keita og Hugo ... Keita har åpenbart fått respekt for Hugo og søker/velger han i mange situasjoner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Fra hjørnet på stadion så Keita skikkelig sløv ut. Hadde ofte spillbare tromsøværinger bak seg, vant en del baller, men rota bort kanskje enda flere på å være treig. Men jeg ser at mange her hyller ham. Jeg er åpen for at det er jeg som tar feil, men kan noen i så fall forklare meg hva jeg ikke så i dag? Positivt overrasket over Keita idag, men ja du har helt rett. Han kløner det for mye til, i likhet med Børkeeiet og Vetlesen. Lukter litt på Lumanza-nivået, men akkurat nå rangerer jeg han på linje med Ba. Vetlesen er forresten helt krise når han nærmer seg 16. Men fremdeles bedre enn Sæter. Og det sier jo alt. Valencic ikke spesielt god idag heller. Vil gjerne se Brynhildsen snart, og Gyasi er helt ute av form etter skaden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå