Offside 4 954 Del Skrevet 16. September 2018 Del Skrevet 16. September 2018 Fra hjørnet på stadion så Keita skikkelig sløv ut. Hadde ofte spillbare tromsøværinger bak seg, vant en del baller, men rota bort kanskje enda flere på å være treig. Men jeg ser at mange her hyller ham. Jeg er åpen for at det er jeg som tar feil, men kan noen i så fall forklare meg hva jeg ikke så i dag? Positivt overrasket over Keita idag, men ja du har helt rett. Han kløner det for mye til, i likhet med Børkeeiet og Vetlesen. Lukter litt på Lumanza-nivået, men akkurat nå rangerer jeg han på linje med Ba. Vetlesen er forresten helt krise når han nærmer seg 16. Men fremdeles bedre enn Sæter. Og det sier jo alt. Valencic ikke spesielt god idag heller. Vil gjerne se Brynhildsen snart, og Gyasi er helt ute av form etter skaden? Tobbe må sone for fire gule neste kamp, så da vil vel Hugo trekkes inn sentralt med Keita. Og da åpnes det vel for Ola, men det skulle ikke overraske meg om Henning insisterer på å bruke Hou Sæter. Gyasi er vel ikke klar for førstelaget før i oktober? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 16. September 2018 (endret) Del Skrevet 16. September 2018 (endret) Fra hjørnet på stadion så Keita skikkelig sløv ut. Hadde ofte spillbare tromsøværinger bak seg, vant en del baller, men rota bort kanskje enda flere på å være treig. Men jeg ser at mange her hyller ham. Jeg er åpen for at det er jeg som tar feil, men kan noen i så fall forklare meg hva jeg ikke så i dag? Positivt overrasket over Keita idag, men ja du har helt rett. Han kløner det for mye til, i likhet med Børkeeiet og Vetlesen. Lukter litt på Lumanza-nivået, men akkurat nå rangerer jeg han på linje med Ba. Vetlesen er forresten helt krise når han nærmer seg 16. Men fremdeles bedre enn Sæter. Og det sier jo alt. Valencic ikke spesielt god idag heller. Vil gjerne se Brynhildsen snart, og Gyasi er helt ute av form etter skaden? Tobbe må sone for fire gule neste kamp, så da vil vel Hugo trekkes inn sentralt med Keita. Og da åpnes det vel for Ola, men det skulle ikke overraske meg om Henning insisterer på å bruke Hou Sæter. Gyasi er vel ikke klar for førstelaget før i oktober?Nå har det vært snakk om at Ola har kjenning til en skade, blir den leget så er han forran Hou Sæter any day på kanten der Endret 16. September 2018 av blaasoldat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå