Gjest Del Skrevet 21. Desember 2002 Del Skrevet 21. Desember 2002 tifovarene er på plass. Vi får dem så fort vi har betalt momsen på 4800,- Penger vi ikke har. Hvis alle setter inn et lite bidrag så bør vi kunne få skrapt sammen. Altså, ingen varer før momsen er betalt. Jeg starter med å sette inn 200,- Håper så mange som mulig gjør det samme. Kontonummer: 0535 0266536 Tifogruppa Terrasseveien 24a 1369 Stabekk Anders 200,- Totat: 200,- Hvem blir nestemann? Anders, Stabæk Inferno Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 21. Desember 2002 Del Skrevet 21. Desember 2002 Du ble nestemann Anders. Satte inn 200 for to uker siden. Henrik: 200 Totalt: 400 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 22. Desember 2002 Del Skrevet 22. Desember 2002 jeg kan nok sette inn en slant når jeg får lønning i slutten av måneden. tror BB02 kan bruke noe av overskuddet fra genserne. det er visst snakk om en 800-1000 kr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 22. Desember 2002 Del Skrevet 22. Desember 2002 Vi har ikke noe overskudd enda, men når vi har solgt alle genserne har vi det. 1912 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
il Pirata 16 Del Skrevet 22. Desember 2002 Del Skrevet 22. Desember 2002 Jeg satte inn deler av pengene jeg gikk til bursdagen min i dag.. Satt inn 150,- Anders 200,- Henrik 200,- Bo 150,- il 150,- Sum 700,- Noen flere?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. Desember 2002 Del Skrevet 23. Desember 2002 200,- fra meg. God jul! How, how, how. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mats 23 Del Skrevet 25. Desember 2002 Del Skrevet 25. Desember 2002 200 kroner fra meg er overført. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 29. Desember 2002 Del Skrevet 29. Desember 2002 Det går fremmover, men vi har et stykke igjen til 4800... Tusen takk til de som har gitt! Takk til dere som kommer til å gi. Og det er vel mange av dere? Henrik Harboe 200,- Mats Aamot 200,- Anders Haugnes 200,- Stabæklars 200,- Il Pirata 150,- Bo Randers 150,- På konto fra før 500,- Totalt 27.12.02: 1600,- Anders, Stabæk Inferno Kontonummer: 0535 0266536 Tifogruppa Terrasseveien 24a 1369 Stabekk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 6. Januar 2003 Del Skrevet 6. Januar 2003 Tifogruppa ble kåret til årets skuffelse eller noe slikt. Ikke rart egentlig, når vi i fjorårets eneste innsamling fikk inn fattige 1600 spenn, stort sett donert av sentrale folk i tifogruppa og Stabæk Support styret. Uansett er det ingen vits i å syte over det, vi hadde i likhet med fansen som helhet en nedtur og det er vi alle svært innstilt på å revansjere. Vårt gloriøse comeback på tifotronen er imidlertid avhengig av å ha materialer. Og for å få materialer er vi avhengig av 2600 kroner. På bidragslisten under finner du mange tifo-ildsjeler. Det er egentlig ikke meningen. Selv om Stabæk Inferno lager tifoene, er det Stabæk Support som "utfører" dem. Derfor hadde det jo vært fint om også den vanlige tribunegjenger (også hovisfolk, som jo faktisk får se arrangementene) bidro litt. Denne oppfordringen er det hittil kun Stabæklars som har fulgt, all ære til ham for det. Noen nye bidrag har det blitt. Oppdatert liste. Henrik, Stabæk Inferno Henrik Harboe 300,- Mats M. R. Aamodt 200,- Pål M. R. Aamodt 200,- Anders Haugnes 200,- Stabæklars 200,- Il Pirata 150,- Bo Randers 150,- Hans-Petter Steen 300,- På konto fra før 500,- Totalt 06.01.03: 2200,- Kontonummer: 0535 0266536 Tifogruppa Terrasseveien 24a 1369 Stabekk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 6. Januar 2003 Del Skrevet 6. Januar 2003 Mats M. R. Aamodt 200,- Pål M. R. Aamodt 200,- M.R.? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 6. Januar 2003 Del Skrevet 6. Januar 2003 de to bokstavene indikerer mellomnavn slum. uviktig. det som er viktig er at Anders F. Kirchoff har satt inn 200 spenn i spontan glede over Romørens seier. Totalt: 2400,- Henrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 6. Januar 2003 Del Skrevet 6. Januar 2003 mitt bidrag vil komme i løpet av kvelden eller morgendagen. Jeg har desverre ikke mulighet til å sette in mer en 100kr i første omgang. Harde tider for økonomien for tiden. men et ytterlige bidrag senere er ikke umulig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 6. Januar 2003 Del Skrevet 6. Januar 2003 Kan vel klare et lite beløp selv når jeg får lønn i morgen. Hvor mye det blir spørs, er ikke sikker på hvo mye jeg får nå. Hvis noen ønsker større beløp satt inn, kjøp Boys-gensere, 300 spenn stk. Når vi går overskudd vil vi se om ikke en aldri så liten sum vil ramle inn på tifokontoen. Forresten, så på gjesteboka til BastionenTifo at varene etter en stund ble sendt tilbake til Italia, stemmer dette, og i såfall, hvor lenge er det igjen til det skjer? 1912 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 6. Januar 2003 Del Skrevet 6. Januar 2003 vi skal kontakte dfds imorgen og høre. det får helt enkelt ikke skje. Henrik, Stabæk Inferno Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 6. Januar 2003 Del Skrevet 6. Januar 2003 100 kr er nå overført. pengene vil være på kontoen senest den 8.1. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Januar 2003 Del Skrevet 7. Januar 2003 Kanskje noen av spillerne er hypp på å hjelpe? Send en kollektbøtte inn i garderoben etter trening. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 7. Januar 2003 Del Skrevet 7. Januar 2003 Tror ikke spillerstøtte er tingen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 7. Januar 2003 Del Skrevet 7. Januar 2003 De har faktisk allerede bidratt en gang. Noe vi i ettertid tok litt selvkritikk for. Tifoarrangementer skal jo være en hyllest fra fansen til klubb og spillere, og det blir litt feil hvis de selv skal være med å betale for hyllinga. Hadde det ikke vært for dette er det klart at det ville vært en måte å skaffe kroner på. Tifo blir ikke noe billigere, det er dyrt nok som det er, ihvertfall dersom man sikter seg inn på noe av en viss kvalitet (som vi selvsagt gjør). Skal vi kunne det er vi avhengige av tilførsler år etter år. Derfor kommer jeg nok til å gjenta denne regla år etter år også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mats 23 Del Skrevet 7. Januar 2003 Del Skrevet 7. Januar 2003 Jeg syns ihvertfall det er på tide at disse som hele tiden skal fremheve at Stabæk er pengeklubben, vi har penger osv. kommer på banen og gir et bidrag. Jeg vet det er nok av dere der ute. Denne passiviteten er dessverre det som betegner hele Stabæk miljøet, ingen gidder å ta i et tak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 7. Januar 2003 Del Skrevet 7. Januar 2003 Kanskje en idé å henvende seg til Ingo eller noen andre smilefjes i styret? Oppfordrer alle som er her inne til å avse et par hundre kroner. Det er neppe mye forlangt av bæringer med hjartet på rette staden. At man må gi for å få, har tydeligvis gått de fleste forbi... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 7. Januar 2003 Del Skrevet 7. Januar 2003 Når det gjelder Ingo og styret så kan de godt bidra i egenskap av å være privatpersoner med hjerte for Stabæk. Det blir verre dersom de gir som styremedlemmer, jmf. mitt forrige innlegg. Nå skal det sies at de har bidratt mye før, til uvurderlig hjelp for oss i startfasen. De satset noen kroner på noe helt nytt, noe vi var blant de første i landet med. De som skal betale tifoene, er Stabæks supportere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Januar 2003 Del Skrevet 7. Januar 2003 Ja, jeg angrer. Jeg er enig med Henrik. Spillerne skal holdes utenfor. Men alle andre. -BLA OPP! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 7. Januar 2003 Del Skrevet 7. Januar 2003 problemet er vel at det ikke er mange bærumsfolk som vet hva tifo er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 7. Januar 2003 Del Skrevet 7. Januar 2003 Tror det er flere her som vet hva det er i forhold til mange andre steder. Vi har jo holdt på med det siden 99 sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Del Skrevet 8. Januar 2003 Del Skrevet 8. Januar 2003 Da er pengene vi skylder den norske stat og speditøren betalt, og tifovarene skal bli overlevert oss i løpet av de nærmeste dagene. Vil bare nevne et par ting: Vi er veldig keene på flere bidrag i nærmeste fremtid; to behjelpelige kreditorer har nemlig lånt oss 1000 kr hver så vi kunne få varene på plass fortest mulig så vi trenger nå penger for å betale dem tilbake. I tillegg må vi kjøpe inn en del basis ting før sesongen tar til som tape, maling, malingskoster o.l. som også koster litt. Alle med blått hjerte og med sans for tifo støtt Stabæk Inferno med en hundrings eller to så garanterer vi at dere skal få valuta for pengene i form av flere stilfulle tribune arrangementer sesongen 2003. På tide at supportermiljøet til Stabæk får et skikkelig løft igjen etter en heller middelmådig 2002 sesong både når det gjelder syning, bortefølge og tifo. Kontonummer: 0535 0266536 Tifogruppa Terrasseveien 24a 1369 Stabekk Bidragsytere siden 9. desember 2002: Jan Peder Bentsen 200,- Daniel Drangsholt 100,- Atle I. Haug 200,- Anders F. Kirchoff 200,- Hans-Petter Steen 300,- Henrik Harboe 300,- Pål Aamodt 200,- Anders Haugnes 200,- Mats Aamodt 200,- Stabæklars 200,- Il Pirata 150,- Bo Randers 150,- Tusen takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 8. Januar 2003 Del Skrevet 8. Januar 2003 må si jeg er skuffet over boys. Kun meg og Bo som har satt inn penger. jaja, regner med at både Einar (aka 1912) og Simon (cap) setter inn en liten slant snart. kommer nok litt mer fra meg etterhvert også...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
il Pirata 16 Del Skrevet 8. Januar 2003 Del Skrevet 8. Januar 2003 Begynner å komme seg med bidragsytere nå, men fortsatt SkanDahl at flere ikke har klart å sett inn noen kr.. Etter utallige timer jobbing tror jeg at jeg klarer å gi et lite bidrag til når jeg får lønn på fredag. Blø og jobb for tifopenga hey hey (rall rall) Hvor blir det av pengene GU skulle sett inn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 12. Januar 2003 Del Skrevet 12. Januar 2003 fått inn noe mer eller mangler vi fortsatt 2000? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 13. Januar 2003 Del Skrevet 13. Januar 2003 Vi har fått noen flere bidrag. Har ikke oversikten, men det er ihvertfall sikkert at Atle Haug har bidratt med 200 kroner. Takk Atle! Kan vel også røpe såpass at det etter årets sesong vil bli gitt ut en tifovideo a la "Stabæk Inferno 2001". De som har kjøpt denne videoen vil huske at den inneholdt klipp fra 2000 sesongen, "Stabæk Inferno 2003" vil ha med klipp fra fjoråret. Borteturer og annet bonusmateriale vil selvfølgelig følge med akkompagnert av bra musikk. Sluttresultatet avhenger av innsatsen vi legger ned i løpet av sesongen, men grunnlaget legges jo nå. Når det gjelder Alltid, Uansett så har vi nok stoff til et nytt nummer, men vi har ikke penger til å trykke akkurat nå så vi drøyer nok med fanzine frem til seriestart. Da tør jeg garantere at vi skal få ut et eksemplar av dette magasin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 13. Januar 2003 Del Skrevet 13. Januar 2003 Kan vel også røpe såpass at det etter årets sesong vil bli gitt ut en tifovideo a la "Stabæk Inferno 2001". De som har kjøpt denne videoen vil huske at den inneholdt klipp fra 2000 sesongen, "Stabæk Inferno 2003" vil ha med klipp fra fjoråret. Borteturer og annet bonusmateriale vil selvfølgelig følge med akkompagnert av bra musikk. Sluttresultatet avhenger av innsatsen vi legger ned i løpet av sesongen, men grunnlaget legges jo nå. høres bra ut. jeg har noen få klipp fra årets sessong på kameraet mitt (Anderlect, Rosenborg, Moss) Kommer nok til å filme en god del neste år også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg