fexter 4 402 Del Skrevet 20. Oktober 2018 Del Skrevet 20. Oktober 2018 44 minutter siden, Nr14 skrev: Vi har ALT å spille for og det forventes synlig i samfulle 90+ i hver eneste kamp resten av av sesongen. Det gjelder også på tribunen. Alle skal synge og det gjelder deg på siden også. Bidrar vi på tribunen så bør det gi effekt til banen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 20. Oktober 2018 Del Skrevet 20. Oktober 2018 Noen som vet status på Hugo ... er han aktuell for startelleveren imorgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 20. Oktober 2018 Del Skrevet 20. Oktober 2018 1 time siden, Offside skrev: Noen som vet status på Hugo ... er han aktuell for startelleveren imorgen? Starter ikke i morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Håper mr. Berg forstår at vårt kjære mannskap ikke klarer å ri av noen storm ved en ettmålsledelse. Føler vi aldri har mestret det, uansett mannskap.. Fjerne vekt fra unge skuldre, og kjør Brann i senk med 1, 2 og 3 mål. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Ser ikke ut som det kjøres noe særlig kampanjer for å fylle stadion litt ekstra på en så viktig kamp. LSK har kjørt mye i omlandet sitt ser jeg og har allerede solgt 7000 bill. Har klubben gitt litt opp, eller er det kulturen som er så forskjellig i motgang? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Jeg er veldig misfornøyd med markedsføringen av både denne kampen og andre viktige kamper i år. Et symptom på at medieansvarlig Oddbjørn egentlig må bære altfor mange hatter. Samtidig så skal man huske at Lillestrøm-Rosenborg er en av de største hatkampene i Norge. Jeg vil påstå at den kun slås av Molde-RBK og LSK-VIF. Den kampen _bør_ egentlig være utsolgt fra før. Og ja, Lillestrøm har nok en litt annen kultur i motgang. Det ser man jo på det sportslige også, ved at de spiller som et 3. divisjonslag gjennom hele våren og så plutselig våkner til liv og tar akkurat nok poeng til å holde plassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry 279 Del Skrevet 21. Oktober 2018 (endret) Del Skrevet 21. Oktober 2018 (endret) 41 minutter siden, arni skrev: Ser ikke ut som det kjøres noe særlig kampanjer for å fylle stadion litt ekstra på en så viktig kamp. LSK har kjørt mye i omlandet sitt ser jeg og har allerede solgt 7000 bill. Har klubben gitt litt opp, eller er det kulturen som er så forskjellig i motgang? Mangel på entusiasme og kommunikasjon på brakka, de er jo helt fraværende, kun IOA som klarer å vise no...dette er vel ikke noe nytt heller. Men ja kunne vel ha vært en annonse idet minste i Budstikka på nett at kom på kamp idag, eller satt ut A1/A2 plakater på paller i Sandivka og rundt i kommunen.. Jeg ska på kamp idag og det er ikke for brakka eller styrets sin skyld ! Gutta ene og alene!!! Endret 21. Oktober 2018 av dirtyharry Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 De har reklamert hver dag på Instagram og litt på Facebook den siste uken hvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 498 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 3-1 seier i flomlys og over streken i kveld blir deilig! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Dersom alle gutta er på fra start vinner vi denne. Første kamp live for meg denne sesongen. Gledes. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Likte ikke Braathen fra start, det kan fort bli en håndfull for mye. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Er Ohi klar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Stabæk 12 Robert Marcus Sandberg 4 Vadim Demidov 16 Andreas Schjølberg Hanche-OlsenKAPTEIN 18 Jeppe Arctander Moe 21 Daniel Fredrik Granli 8 John Hou Sæter 11 Moussa Jailani Njie 23 Emil Bohinen 42 Tobias Borchgrevink Børkeeiet 10 Bi Sylvestre Franck Fortune Boli 99 Ohikhuaeme Anthony Omoijuanfo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Det virker som om produsenten har bestemt at vi skal rykke ned, og samme hvordan manusforfatterne prøver å dra det i en annen retning så henter han dem alltid inn igjen. For et jævla drittår. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Når ikke engang RBK klarer å få pakket i kanarigult til å tape, og Boli følger opp med å brenne tidenes viktigste Stabæk-straffe, da er det ikke lenger særlig håp om at dette ender godt. Vi møtes igjen, 1. divisjon. Håper jeg ikke må se det stygge trynet ditt lenger enn nødvendig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Denne kampen har vi helt klart muligheter i. Brann imponerer ikke så langt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Vi burde ledet med flere mål nå..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaablaa 158 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Fanden som jeg hater norske dommere! Jeg orker ikke ennå en kamp med utur! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 At det går an å bli så forpult ræva dommer. Alene med keeper. Topp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 243 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 31 minutter siden, BelgiskBlaa skrev: Når ikke engang RBK klarer å få pakket i kanarigult til å tape, og Boli følger opp med å brenne tidenes viktigste Stabæk-straffe, da er det ikke lenger særlig håp om at dette ender godt. Vi møtes igjen, 1. divisjon. Håper jeg ikke må se det stygge trynet ditt lenger enn nødvendig. Jeg håper du snakker om meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Akkurat nå, ShermanCostello skrev: At det går an å bli så forpult ræva dommer. Alene med keeper. Topp. Nå var det allerede på overtid da, uten tillagt tid... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaa_speider 405 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Jeg hater å skylde på pipeblåserne, men denne dommeren er uten tvil den dårligste Eliteserie-dommeren jeg noengang har sett... NULL forståelse for fotball! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Wow, den dommeren her. Mangler bare at han gir Brann en billig straffe i andre nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 12 minutter siden, ShermanCostello skrev: At det går an å bli så forpult ræva dommer. Alene med keeper. Topp. Akkurat den var vel ikke det verste. Tiden var ute. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Straffer er et evig problem i denne klubben. Tull at toppscoreren alltid skal ta straffer. Nedrykket kan dette koste oss. Ta straffer på treninger regelmessig, og før opp en liste over bestemann, nest bestemann osv. Kan da vel ikke være så veldig vanskelig? Ellers positivt at vi overkjører Brann. Er vel 5-1 i sjanser eller noe sånt. Også hyggelig at vi er såpass farlige på dødball. Dessverre er tullete slurv som dårlige touch fra Ohi og Boli, samt en grusom avslutning fra Bohinen med på at dette står 0-0 enda. Njie meget god, og Sæter skal få kred for den avslutningen der. Slutt å fokuser så mye på dommeren. Vi fikk en straffe som i mine øyne er korrekt, selvom det ikke er alle dommere som blåser der, eller alle eksperter som er enige i at det er straffe. Å få gule kort og gå av skafte for å dra ned spillere i duell er TULL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 390 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 11 minutter siden, Totto skrev: Nå var det allerede på overtid da, uten tillagt tid... Utrolig dårlig av dommeren det også, i og med at han i løpet av omgangen selv holdt igjen spillet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 11 minutter siden, Totto skrev: Nå var det allerede på overtid da, uten tillagt tid... Han blåste av på 45:08. Det har blant annet vært avblåst for straffe og et annullert mål, her burde han lett lagt til ett minutt, minst! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 2 minutter siden, kuk skrev: Utrolig dårlig av dommeren det også, i og med at han i løpet av omgangen selv holdt igjen spillet. Helt enig og da burde de lagt til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Eventyrlig mål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 170 Del Skrevet 21. Oktober 2018 Del Skrevet 21. Oktober 2018 JAAAAAAAAda!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå