Petter 5 911 Del Skrevet 9. Oktober 2018 Del Skrevet 9. Oktober 2018 STEM PÅ ÅRETS VIKTIGSTE SPILLER I 2018Tradisjonen tro deler Stabæk Support ut en kasse øl på sesongens siste hjemmekamp til årets viktigste spiller.Avstemningen for Stabæk Fotball Kvinner er nå åpen, hvem synes du fortjener kassa i år?Logg deg inn på medlem.stabaek.no og følg linken til avstemningen for å avgi din stemme.Listen over tidligere vinnere kan du finne her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 9. Oktober 2018 Del Skrevet 9. Oktober 2018 Kan ikke huske sist vi hadde en klarere kandidat til kassa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 9. Oktober 2018 Del Skrevet 9. Oktober 2018 Kan ikke huske sist vi hadde en klarere kandidat til kassa På damesiden også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 686 Del Skrevet 9. Oktober 2018 Del Skrevet 9. Oktober 2018 Kan ikke huske sist vi hadde en klarere kandidat til kassa På damesiden også? Stusset litt over det jeg også for her kunne jeg godt tatt loddtrekning mellom flere spillere, og det er dessverre ikke for at så mange har vært blendende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 805 Del Skrevet 11. Oktober 2018 Del Skrevet 11. Oktober 2018 Kan ikke huske sist vi hadde en klarere kandidat til kassa På damesiden også? Stusset litt over det jeg også for her kunne jeg godt tatt loddtrekning mellom flere spillere, og det er dessverre ikke for at så mange har vært blendende.For meg står det mellom to stykker, men hvem av de er jeg skal stemme på er fortsatt usikkert 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 805 Del Skrevet 16. Oktober 2018 Del Skrevet 16. Oktober 2018 Husk å stemme på årets spiller! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 686 Del Skrevet 20. Oktober 2018 Del Skrevet 20. Oktober 2018 Da har jeg gjort min borgerplikt. Denne kampen endret ikke på det. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 805 Del Skrevet 25. Oktober 2018 Del Skrevet 25. Oktober 2018 Minner om at avstemningen for Chixa stenger i morgen, så har du ikke stemt på «Årets viktigste spiller» enda, gjør det nå! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 805 Del Skrevet 27. Oktober 2018 Del Skrevet 27. Oktober 2018 Vi gratulerer Ingrid Hjelmseth med ølkassa som beviser at hun er stemt frem som chixas viktigste spiller i år! Ingrid vinner overlegent for andre år på rad, og tredje gang totalt! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 911 Del Skrevet 29. Oktober 2018 Del Skrevet 29. Oktober 2018 Det ble avgitt totalt 90 stemmer, noe som er en bitteliten nedgang fra i fjor (95). 11 forskjellige spillere fikk stemmer, fire av dem fikk kun én hver. Ingrid var relativt overlegen, med nesten 39% av stemmene, mens neste på listen hadde ca 22%. Takk til alle som sa sin mening! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå