Styrmann 1 294 Del Skrevet 30. Desember 2023 Del Skrevet 30. Desember 2023 Noen andre forpliktelser i morgen, men jeg har et hull fra 13-16 hvor jeg kan bidra med sjauing f.eks. ønskes det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. Desember 2023 Del Skrevet 30. Desember 2023 9 minutter siden skrev Styrmann: Noen andre forpliktelser i morgen, men jeg har et hull fra 13-16 hvor jeg kan bidra med sjauing f.eks. ønskes det? Ja for faen! Skal ikke røpe salgstall, men vi ligger foran rekordåret fra 2021 etter nest siste salgsdag. Hovedårsaken til det er at vi hadde nok selgere og løpegutter, men vi sliter litt med antall frivillige i morgen. Din innsats fra 13:00 til 16:00 i morgen imøtesees med stor takknemlighet. **edit, melding fra Johan: «Dersom noen ikke har satt seg opp allerede kan bidra litt fra 0900 til 10-11-12 imorgen er det flott. Vi er litt short på starten av dagen, så trenger hjelp med opprigg.» 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 294 Del Skrevet 30. Desember 2023 Del Skrevet 30. Desember 2023 27 minutter siden skrev Slum: Ja for faen! Skal ikke røpe salgstall, men vi ligger foran rekordåret fra 2021 etter nest siste salgsdag. Hovedårsaken til det er at vi hadde nok selgere og løpegutter, men vi sliter litt med antall frivillige i morgen. Din innsats fra 13:00 til 16:00 i morgen imøtesees med stor takknemlighet. **edit, melding fra Johan: «Dersom noen ikke har satt seg opp allerede kan bidra litt fra 0900 til 10-11-12 imorgen er det flott. Vi er litt short på starten av dagen, så trenger hjelp med opprigg.» Da sees vi 💪💙 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 340 Del Skrevet 4. Januar Del Skrevet 4. Januar Jeg har et batteri "Barnas Favoritt" igjen fra nyttår. Barna begynte å grine, så var ikke vits å skyte opp mer. Er dette noe SS kan få bruk for? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 4. Januar Del Skrevet 4. Januar 100% 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 4. Januar Del Skrevet 4. Januar Herlig greie. Hvordan gikk salget i år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 340 Del Skrevet 4. Januar Del Skrevet 4. Januar Noe sted det kan leveres? Eller skal vi se an til sesongstart? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Januar Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Januar 1 time siden skrev tobb: Herlig greie. Hvordan gikk salget i år? Vi passerte millionen for fjerde året på rad og slo fjoråret med noen titalls tusen kroner, men endte ca. 150k bak rekordårene 2020 og 2021 hvor folk hadde for mye penger. 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 4. Januar Del Skrevet 4. Januar 16 minutter siden skrev Slum: Vi passerte millionen for fjerde året på rad og slo fjoråret med noen titalls tusen kroner, men endte ca. 150k bak rekordårene 2020 og 2021 hvor folk hadde for mye penger. Helt strålende! Hvor mye av dette går til klubb? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 4. Januar Del Skrevet 4. Januar 1 time siden skrev StabækJR: Helt strålende! Hvor mye av dette går til klubb? Alt. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå