Stairs 1 614 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 En til 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kallmyr 199 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Dette var gøy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 5. Desember 2018 (endret) Del Skrevet 5. Desember 2018 (endret) Meget solid omgang. 2-0 og vi er i ES neste år. Nesten alle andre resultater blir for nervepirrende. Endret 5. Desember 2018 av Nr14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 775 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Liker det jeg har sett så langt. Aalesund virker mer redd oss enn det vi er dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Da må de bli skarpere i avslutningene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Ingenting er avgjort før kampen i aafk er ferdig. Vi kan slippe inn 2 mål på to min noe vi har gjort denne sesongen. Da sier det seg selv at vi kan slippe inn 5 mål på 90. Elendige innlegg og et flaksemål. Allikevel er vi klart best. Men aafk er nær den klassiske utligningen fordi vi blir for kjepphøy rett etter målet. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Men skuldrene virker som kommentatorene melder mer senket enn tidligere i sesongen. Pasningspillet i oppbyggende faser er oppløftene og bra press etter balltap. Ja takk til mer av dette i omgang 2. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Det er skummelt lite uttelling... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Akkurat nå, @ringo skrev: Det er skummelt lite uttelling... Det kommer 1 til men såååååå kommer svenneprøven å holde nullen bakover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Demidov har vært god så langt. Holder vi nullen ut er ikke utgangspunktet ille mot returoppgjøret, men så er det den greia med å holde nullen da... Skulle helst sett at vi vant ihvertfall med 2 i dag 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Boli vis deg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Spiller Ohi i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 27 minutter siden, amuoest skrev: Demidov har vært god så langt. Holder vi nullen ut er ikke utgangspunktet ille mot returoppgjøret, men så er det den greia med å holde nullen da... Skulle helst sett at vi vant ihvertfall med 2 i dag Sjeldent misfornøyd med en kamp hvor vi er klart best... Dette kunne vært punktert i dag, men nå lever oppgjøret i full vigør. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Dette er helt åpent før returoppgjøret. Hadde håpet på mer enn 1-0, men tross alt glad for å ha holdt nullen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 AaFK heldige som slipper unna med et baklengs. Dette bør gå på søndag om de går inn med en offensiv innstilling Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 416 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Bølgen for å lede til pause? Flaut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Det var kaldt da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 486 Del Skrevet 5. Desember 2018 (endret) Del Skrevet 5. Desember 2018 (endret) For en første omgang, desverre ikke like stort trykk i andre! Men to skudd i stolpen, dette returoppgjøret tror jeg bli ulidelig spennende! Men gutta skal ha for å spille med hjertet utenpå drakten! Men den taklingen på Boli, den var ganske mørkeorange var den ikke? Ps. Hvorfor er det flaut at det var god stemning på tribunen? Endret 5. Desember 2018 av blaasoldat 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 17 minutter siden, Nr14 skrev: Spiller Ohi i dag? Ohi spilte anker i 2.omgang så det ut som. Noen må minne Berg på at kampene varer 90 min. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Førsteomgangen var, som flere allerede har nevnt, fantastisk. Det er et under at vi ikke leder med mer. Noe udyktighet, men også noe uflaks. I andre omgang dabber vi veldig av, samtidig er ikke Aalesund ordentlig farlige ved mer enn 1-2 anledninger. Forsvarsspillet vårt virker også mer kontant enn før i de farlige situasjonene - husker i farta ingen livsfarlige balltap i egen 16-meter, noe som må være første gang på en stund. Har de masse ekstra på lager som de skal ta ut på Danskebåten? Eller er de faktisk ikke bedre og dette kan gå? Jeg vil tro dette avhenger helt av kampplanen vår i returoppgjøret. Jeg vil at vi skal gå for en tidlig ledelse der også. Andre merknader: - Jeg tror faktisk dette er første tellende oppgjør jeg har sett der ingen av lagene brukte noen av byttene sine. - Det føltes egentlig feil å feire denne seieren. Football is a game of four halves, sa en eller annen engelskmann en gang. Vi leder til pause. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 9 timer siden, kkh94 skrev: Om ikke "prøve å holde inn 1-0 på hjemmebane" er defensivt mentalt så veit ikke jeg ass Trolliord 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 1 minutt siden, Offside skrev: Trolliord Hah, ja. Og jeg tok også feil i at vi ikke vinner første kamp 1-0. Dette er hvorfor jeg aldri begynte med Tippekupongen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Synes det var Brann stadio tendenser over matta idag. Ble vel spart noen kroner under mildværsdagene, fornuftig det, men godt kampen ikke spilles imorgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaablaa 158 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Bare vi ikke prøver å ro inn 0-0 i Ålesund... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry 279 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 3 minutter siden, Blaablaa skrev: Bare vi ikke prøver å ro inn 0-0 i Ålesund... Nå handler det om å få 1 bortemål.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 1 time siden, @ringo skrev: Sjeldent misfornøyd med en kamp hvor vi er klart best... Dette kunne vært punktert i dag, men nå lever oppgjøret i full vigør. Mye mer skuffet og forbannet i dag enn sist kamp. Merkelig å tenke på. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Én scoring på danskebåten så bør dette være grei skuring. AAFK var veldig svake, klart dårligste laget vi har møtt i år. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Aalesund kommer neppe til å satse veldig offensivt fra start i returoppgjøret heller. Skulle vi derimot få det første målet kan det hende de vil satse litt mer hodeløst fremover, og gi våre spillere mer rom. Kan dog fort renne inn begge veier da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 5. Desember 2018 (endret) Del Skrevet 5. Desember 2018 (endret) 31 minutter siden, sexxes skrev: Aalesund kommer neppe til å satse veldig offensivt fra start i returoppgjøret heller. Skulle vi derimot få det første målet kan det hende de vil satse litt mer hodeløst fremover, og gi våre spillere mer rom. Kan dog fort renne inn begge veier da. Aalesund var åpenbart veldig fornøyd med 1 0 tap, og gjorde alt de kunne for å trekke ut tiden, mens vi gjorde alt vi kunne for å ikke angripe, uten å ha minst 110% sikring. Lars Bohinen er en slu rev, så frykter hva vi kommer til å møte der, når vi ikke har viljen til å drepe kampen på hjemmebane. Endret 5. Desember 2018 av Offside 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Håper virkelig vi berger plassen, men blir ikke noe sesongkort på meg med den antifotballen vi spiller nå. Dette er ikke Stabæk... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå