Morriz 1 105 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 13 timer siden, Offside skrev: Sterkt å se Branimir Poljac igjen Det var han som ble lam etter en bilulykke var det ikke? Triste greier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 779 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 39 minutter siden, Morriz skrev: Det var han som ble lam etter en bilulykke var det ikke? Triste greier Ja det stemmer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 Stabæk kun svak favoritt imorgen - 2,20 på Betsson. Ålesunds gode form som påvirker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 Gode form? Siden 1. september har de tapt 3 av 5 bortekamper. Samme periode (9 kamper) er de på 8. plass i OBOS. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 Vunnet fire siste vel.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 Vant de to siste i serien. Og selvfølgelig møter vi et lag som har vunnet de to første kvalikkrundene. Noe annet ville vært vanskelig ? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 Ja, det er vel fire på stripe nå som styrer oddsen. Ellers var IA ute på feltet og diskuterte med Berg i starten av gårsdagens trening, håper det var gode tips! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 Oddsen ligger jevnt rundt 1,90 på hjemmeseier, hos Betsson 1,94. Så har i så fall endret seg betydelig siden ditt innlegg. Ja, selvsagt har form innvirkning på oddsen. Aalesund har som det blir påpekt vært svake i høst, men fått noen seire nå på slutten. De gjorde det bra mot Sogndal, men seier mot elendige Levanger, ferdigspilte Strømmen og en heldig hjemmeseier mot Nest Sotra er ikke mer enn man må forvente. På å vinne kvaliken sammenlagt er Stabæk favoritt med 1,7 - 2,1. At vi er små favoritter tror jeg er den alminnelige oppfatningen både her og ellers. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 Du går for å doble pengene imorgen?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 Tror oddsen er ganske riktig satt. Altså ingen spill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 2,20 ville vært veldig bra. I denne sammenheng er det jo vært å ta med seg at feks 2-1 ikke vil være 3 poeng og happy happy. Det betyr at vi ikke nødvendigvis får den "vanlige" endringen i kampbilde så snart vi tar ledelsen. Selv satser jeg på at gutta kommer til å jage for både 2 og 3 på hjemmebane, så jeg går for handikappet og firedobling ? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry 279 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 Litt under 24 timer til avspark. Tar heller en 1-0 seier enn en 3-1 seier. Viktigere å holde nullen en å slippe inn mål. Men vi skal heller ikke finne på å legge oss bakpå. Angrip er det beste forsvar. Fy faen å det er spenninger i kroppen. Mål av Boli og Ohi og en fin 2-0 seier blir det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 At vi skal holde nullen er jo nesten som å tro på julenissen, så her tipper jeg vi må satse på ett 4-1 resultat. Den scoringen til Aalesund kommer nesten til å bare komme uansett hvor bra vi er. Det er skrevet i stjernene for Stabæk 2018. Men min største frykt er at Henning Berg tror vi skal klare å ri inn en 1 eller 2-0 ledelse... Da er det bare å vente på at den kjipe klabb og babb reduseringen kommer i det 89 minutt etter en sleiv av en corner. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 Akkurat nå, dirtyharry skrev: Tar heller en 1-0 seier enn en 3-1 seier Hæ? Du synes at det bedre å vinne med ett mål fremfor med to mål? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry 279 Del Skrevet 4. Desember 2018 (endret) Del Skrevet 4. Desember 2018 (endret) 11 minutter siden, kuk skrev: Hæ? Du synes at det bedre å vinne med ett mål fremfor med to mål? Bortemålsregelen.. Endret 4. Desember 2018 av dirtyharry Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 Vi kommer ikke til å vinne 1-0. Scorer vi bare ett mål blir det 1-1 eller 1-2. Jeg ser helst at vi scorer tre mål. Slipper vi inn ett trenger det ikke være så farlig (Aalesund ser ikke akkurat livsfarlige ut), slipper vi inn to er det litt krise. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 5-2 og full jubel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 1 time siden, dirtyharry skrev: Bortemålsregelen.. Som kun teller hvis lagene har lik målforskjell. 1-0 hjemme og 0-1 borte gir uavgjort sammenlagt og ekstraomganger. 3-1 hjemme og 0-1 borte gir sammenlagtseier til Stabæk. Foretrekker 3-1 ja! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 1 time siden, dirtyharry skrev: Bortemålsregelen.. Er du faren til Fredrik Brustad? 3-1 vil alltid være et bedre utgangspunkt enn 1-0. Ingen resultater i returkampen som kan føre til at vi kan gå videre med 1-0 hjemme, men ikke 3-1. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 46 minutter siden, Bjornh skrev: Som kun teller hvis lagene har lik målforskjell. 1-0 hjemme og 0-1 borte gir uavgjort sammenlagt og ekstraomganger. 3-1 hjemme og 0-1 borte gir sammenlagtseier til Stabæk. Foretrekker 3-1 ja! Nå vil vel 3-1 + 0-1 alltid bli sammenlagtseier til Stabæk, men... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 2 timer siden, dirtyharry skrev: Tar heller en 1-0 seier enn en 3-1 seier. Hva foretrekker du av 1-0 og 10-1? Selv håper jeg vi vinner så mye som mulig. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 4. Desember 2018 Del Skrevet 4. Desember 2018 Oppvarming til kampen imorgen ... åpningskampen i ES ifjor mot Aafk ... warning: kan være sårt for de som savner Stabækfotball; 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry 279 Del Skrevet 5. Desember 2018 (endret) Del Skrevet 5. Desember 2018 (endret) 14 timer siden, sexxes skrev: Er du faren til Fredrik Brustad? 3-1 vil alltid være et bedre utgangspunkt enn 1-0. Ingen resultater i returkampen som kan føre til at vi kan gå videre med 1-0 hjemme, men ikke 3-1. Ok, utdype litt. Det jeg mener og tror er at et 3-1 resultat hjemme kan være farlig for oss å ta med til Ålesund. Nå har vel gutta bevist i 9 av 10 kamper på rad at når de faller bakpå og blir defensive mentalt så går vi rett på trynet HVER gang, ikke noen ganger, men HVER gang!. Med et 1-0 resultat vil vi heller klare å holde oss offensive i nøtta og har større sjangs til å vinne kampen i Ålesund. Men seff skal jeg vi vinner begge kampene, men hvis blir defensive mentale så har det nesten blitt forutsigbart hvordan det ender denne høsten.. Endret 5. Desember 2018 av dirtyharry Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Om ikke "prøve å holde inn 1-0 på hjemmebane" er defensivt mentalt så veit ikke jeg ass 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry 279 Del Skrevet 5. Desember 2018 (endret) Del Skrevet 5. Desember 2018 (endret) 21 minutter siden, kkh94 skrev: Om ikke "prøve å holde inn 1-0 på hjemmebane" er defensivt mentalt så veit ikke jeg ass Det er sant, men jeg har ikke sagt noen ting om å holde inn en 1-0 seier, har jeg ? ingen vits å vri på ting bare for å vri... Har sagt hvilket resultat av to alternativer jeg ønsker å ha med til Ålesund.. Endret 5. Desember 2018 av dirtyharry Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 773 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Norsk Tipping gir 2,25 i odds på at Boli scorer i kveld, hvis noen vil ha gratis penger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 5 timer siden, dirtyharry skrev: Det er sant, men jeg har ikke sagt noen ting om å holde inn en 1-0 seier, har jeg ? ingen vits å vri på ting bare for å vri... Har sagt hvilket resultat av to alternativer jeg ønsker å ha med til Ålesund.. Jeg skjønner poenget ditt, men det er fortsatt absurd å ønske seg et resultat som gjør at Ålesund må score en gang mindre på hjemmebane... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 However. Jeg er dessverre ganske sikker på at vi får et ganske labert utgangspunkt etter kveldens kamp... ...men at vi redder det i en snuoperasjon på søndag som er så sinnsyk at jeg blir med og starter Henning Berg fan club etter kampen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Aalesund: A. Lie - Ramsteijn, Gretarsson, O. Lie - Arnarsson, Nenass, Carlsen, Fet, Hatlehol - Fridjonsson, Gueye Men hva med oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Sandberg - Hanche-Olsen, Granli, Demidov, Moe - Brynhildsen, Børkeeiet, Keita, Njie - Omoijuanfo - Boli. Reserver: Lillevik, Hernández, Strømnes, Bohinen, Sæter, Valencic, Vetlesen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå