stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 fra stabak.no Billettinformasjon Stabæk Fotball - Moss FK Det er ikke forhåndssalg av billetter og man betaler rett i telleapparatet ved inngangen til stadion. Pris Kr 140,- voksne og Kr. 70,- barn/honnør Det er unummererte plasser på Nicotinelltribunen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Da blir det oppstilling på hovis da - blir artig! La oss lage fest - prøve hvertfall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 mitt lag mot Moss: --------------------Knudsen-------------------- ------IA------Morten------Muri------Tanum----- --Jørgensen---Tommy---Henning---Sammy-- ---------------Ohr-------Veigar------------------- Christianene bytter i forsvar da Holter må stå over neste kamp, like greit å debutere mot Moss som å få Fredheim Holm i fanget første kamp. Mike får et lite spark bak og blir satt ut til fordel for Morten. Midtbanen er mer eller mindre lik, men Ohr fortjener plass på laget og Thomas benkes. Veigar får i mine øyne fornyet tillitt, ikke pga gode prestasjoner, men fordi det bor kvaliteter i mannen som han bare må få ut. Klippekort er ut. Tom har ikke spilt seg ut av laget, men jeg vil se noen av unggutta og da går det dessverre på bekostning av de eldre. Valget mellom Tom eller Tommy ut er ikke enkelt, men siden Tommy er i en stigende formkurve, mens Tom bare presterer på et normalt høyt nivå er valget mitt slik. I tillegg har jeg lyst til å settte inn Clausen, Eirik og Branimir men jeg finner ikke helt plassen. Så benken blir deres bane nok en gang. Clausen er evt. et alternativ til Tanum bak. Mmmmmm mosseburger !!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 fra stabak.no Billettinformasjon Stabæk Fotball - Moss FK Det er ikke forhåndssalg av billetter og man betaler rett i telleapparatet ved inngangen til stadion. Pris Kr 140,- voksne og Kr. 70,- barn/honnør Det er unummererte plasser på Nicotinelltribunen Det synes jeg faktisk var dyrt. Det betyr 420,- for meg og mine. Er det ingen form for rabatt for SS? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 fra stabak.no Billettinformasjon Stabæk Fotball - Moss FK Det er ikke forhåndssalg av billetter og man betaler rett i telleapparatet ved inngangen til stadion. Pris Kr 140,- voksne og Kr. 70,- barn/honnør Det er unummererte plasser på Nicotinelltribunen Det synes jeg faktisk var dyrt. Det betyr 420,- for meg og mine. Er det ingen form for rabatt for SS? inntektene går til NFF? Da er det jo ikke rart det er så dyrt... hihi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 100% av inntektene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Vet ikke. Noen andre som vet noe. Er heller ikke sikker på om inntektene går til NFF, men jeg mener å ha lest noe om det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Vet ikke. Noen andre som vet noe. Er heller ikke sikker på om inntektene går til NFF, men jeg mener å ha lest noe om det. Det meste av billettpengene går i en såkalt cupkasse. Arrangør beholder litt til egne utgifter. Så er det felles reisekasse. Overskuddet til slutt tilfaller de deltakende klubber, hvor vinneren i fjor vel fikk en drøy halv million og tapende finalist litt mindre osv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=3620 Medlemmer av $$ betaler nå kr 70,- for inngangen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Hva satser vi på - ungt pågangsmot uten rutine eller de gamle gutta og satser på flaks Nå må vi sende store røyksignaler til Finstad om at 2 laget venter! Poljack burde få sjansen sammen med Peter på topp, på backen burde man prøve Hauger siden Holter er ute neste kamp. Hva med å prøve en ny Keeper som har som målsetning å stoppe ballen fra å gå i mål? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 22. Juni 2004 (endret) prøve Hauger siden Holter er ute neste kamp. NEI NEI NEI NEI... Da vil jeg heller se Clausen eller Tanum der (forresten, hva har skjedd? Jeg er da Kongen Av Spydeberg, ingen sheriff ) Endret 22. Juni 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 22. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 22. Juni 2004 (endret) Enig, jeg kunne også tenkt meg å se Tanum på A-laget. Ellers er det vel ikke mulig å finne to begreper som i større grad beskriver samme sak; - Kongen av Spydeberg og Sheriff Skriv flere innlegg og se hva du blir Endret 22. Juni 2004 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Faen jeg er jo blitt Sheriff jeg også. Jeg ber alle se bort fra mitt forrige innlegg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Faen jeg er jo blitt Sheriff jeg også. Jeg ber alle se bort fra mitt forrige innlegg haha.. Er det slum som trikser og mikser her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Rich og jeg har satt opp nye titler, nå opptill 700 innlegg. Så da bør det holde en stund. - for tiden småkonge på forumet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Faen jeg er jo blitt Sheriff jeg også. Jeg ber alle se bort fra mitt forrige innlegg Veldig! Det skal bli brukt for alt det er verdt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Sier du, din pingle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Hepp, Tanum er høyrekant. Hvem skal da ut??? Eller mener dere at vi skal prøve Tanum på venstre back??? Hva med Holmvik??? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Hepp, Faen trodde jeg var ferdig med det ohr pjattet jeg ass.... og nå har jeg bare to baller også Hva er det for noe tøys @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Sier du, din pingle. Ok. Se bort fra mitt siste innlegg også da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 har egentlig ingenting å si akkurat nå, men må bare sjekke hva jeg har blitt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 aaaaah, den var slu! jeg hadde jo 4 baller før jo.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Jeg måtte starte helt fra scratch ang titlene. Hadde sett litt dumt ut om alle med over 100 innlegg hadde 4, 5 og 6 baller osv. 90% av de aktive på forumet har passer 100 innlegg. Den nåværende rankingen holder nok i en seks måneders tid, før det blir nye oppdateringer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Den nåværende rankingen holder nok i en seks måneders tid, før det blir nye oppdateringer. Har dere tatt høyde for blaaereennblaaest ??? Han har fort 300 innlegg i måneden... Han har antagelig rundt 2000 innlegg om 6 måneder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 HAHAHA, Markus, you are so ON POINT! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 frykter jo å stå her balle løs om 2 måneder... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 22. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 22. Juni 2004 (endret) TEST hm... jasså? Endret 22. Juni 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 test Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Markus og StabækLars, vil dere ha ranking gå inn på bruker-profilen deres og fjerne egen-innstillingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Har dere tatt høyde for blaaereennblaaest ??? Han har fort 300 innlegg i måneden... Han har antagelig rundt 2000 innlegg om 6 måneder Hehe, blaaereennblaaest kan gjerne skrive så mye han vil. Ser han har nesten 10 innlegg i snitt hver dag. Imponerende. Du blir ikke balle-løs om 6 måneder, det skal jeg sørge for. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg