Gå til innhold

Anbefalte innlegg

fra stabak.no

Billettinformasjon Stabæk Fotball - Moss FK

Det er ikke forhåndssalg av billetter og man betaler rett i telleapparatet ved inngangen til stadion.

Pris Kr 140,- voksne og Kr. 70,- barn/honnør

Det er unummererte plasser på Nicotinelltribunen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mitt lag mot Moss:

--------------------Knudsen--------------------

------IA------Morten------Muri------Tanum-----

--Jørgensen---Tommy---Henning---Sammy--

---------------Ohr-------Veigar-------------------

Christianene bytter i forsvar da Holter må stå over neste kamp, like greit å debutere mot Moss som å få Fredheim Holm i fanget første kamp. Mike får et lite spark bak og blir satt ut til fordel for Morten. Midtbanen er mer eller mindre lik, men Ohr fortjener plass på laget og Thomas benkes. Veigar får i mine øyne fornyet tillitt, ikke pga gode prestasjoner, men fordi det bor kvaliteter i mannen som han bare må få ut. Klippekort er ut. Tom har ikke spilt seg ut av laget, men jeg vil se noen av unggutta og da går det dessverre på bekostning av de eldre. Valget mellom Tom eller Tommy ut er ikke enkelt, men siden Tommy er i en stigende formkurve, mens Tom bare presterer på et normalt høyt nivå er valget mitt slik.

I tillegg har jeg lyst til å settte inn Clausen, Eirik og Branimir men jeg finner ikke helt plassen. Så benken blir deres bane nok en gang. Clausen er evt. et alternativ til Tanum bak.

Mmmmmm mosseburger !!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fra stabak.no

Det er ikke forhåndssalg av billetter og man betaler rett i telleapparatet ved inngangen til stadion.

Det synes jeg faktisk var dyrt. Det betyr 420,- for meg og mine. Er det ingen form for rabatt for SS? :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fra stabak.no

Det synes jeg faktisk var dyrt. Det betyr 420,- for meg og mine. Er det ingen form for rabatt for SS? :(

inntektene går til NFF? Da er det jo ikke rart det er så dyrt... hihi

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke. Noen andre som vet noe. Er heller ikke sikker på om inntektene går til NFF, men jeg mener å ha lest noe om det.

Det meste av billettpengene går i en såkalt cupkasse. Arrangør beholder litt til egne utgifter. Så er det felles reisekasse. Overskuddet til slutt tilfaller de deltakende klubber, hvor vinneren i fjor vel fikk en drøy halv million og tapende finalist litt mindre osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva satser vi på - ungt pågangsmot uten rutine eller de gamle gutta og satser på flaks

Nå må vi sende store røyksignaler til Finstad om at 2 laget venter!

Poljack burde få sjansen sammen med Peter på topp, på backen burde man prøve Hauger siden Holter er ute neste kamp.

Hva med å prøve en ny Keeper som har som målsetning å stoppe ballen fra å gå i mål?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøve Hauger siden Holter er ute neste kamp.

NEI NEI NEI NEI... Da vil jeg heller se Clausen eller Tanum der

(forresten, hva har skjedd? Jeg er da Kongen Av Spydeberg, ingen sheriff :D )

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig, jeg kunne også tenkt meg å se Tanum på A-laget.

Ellers er det vel ikke mulig å finne to begreper som i større grad beskriver samme sak; - Kongen av Spydeberg og Sheriff

Skriv flere innlegg og se hva du blir

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rich og jeg har satt opp nye titler, nå opptill 700 innlegg. Så da bør det holde en stund.

- for tiden småkonge på forumet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg måtte starte helt fra scratch ang titlene. Hadde sett litt dumt ut om alle med over 100 innlegg hadde 4, 5 og 6 baller osv. 90% av de aktive på forumet har passer 100 innlegg.

Den nåværende rankingen holder nok i en seks måneders tid, før det blir nye oppdateringer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den nåværende rankingen holder nok i en seks måneders tid, før det blir nye oppdateringer.

Har dere tatt høyde for blaaereennblaaest ??? Han har fort 300 innlegg i måneden... Han har antagelig rundt 2000 innlegg om 6 måneder

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere tatt høyde for blaaereennblaaest ??? Han har fort 300 innlegg i måneden... Han har antagelig rundt 2000 innlegg om 6 måneder

Hehe, blaaereennblaaest kan gjerne skrive så mye han vil. Ser han har nesten 10 innlegg i snitt hver dag. Imponerende.

Du blir ikke balle-løs om 6 måneder, det skal jeg sørge for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Moss I Cupen
  • Opprett ny...