Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Noen som har fått meg seg laguttak? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Midtbane: Stian Tom Tommy Sammy Spiss: Jørgensen og en til. Resten husker jeg ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Jørgensen på topp? hm! kult! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Hepp, Nei men her er mitt forslag... ------------ Jon- -------------- --I.A.--Kjølø--Muri--Clausen-- ---Stenvoll--------Stenersen-- -----------Jørgensen----------- --Ohr---Markergård---Wowoha Egentlig en 433/451 formasjon inspirert av det danske landslaget. Jørgensen er dansk og kjenner spillemønsteret som er typisk for danske klubblag. I følge en dansk kollega og Brønnby fan er Jörgensen best i den hengende spiss rollen (Samme som Dahl Thomasson har på landslaget). Stenersen er i siget og får jobben som ballfordeler på midtbanen. Ballen skal gå hurtig ut på flankene til Ohr eller Wowoha som fører ballen i angrep. Markergård er på plass i feltet for å ta innlegg på hodet, Jörgensen ligger og lurer på 16 meter for å snappe opp andre ballen etter dueller inne i boksen, eller for å avslutte på 45 graders innlegg fra vingene. Stenvoll er duelspilleren på midtbanen som rydder plass til Steners og gir han arbeidsro til å spille pasningene ut på flankene. Defensivt så kan vi fort falle tilbake til en trygg 451 formasjon vi kjenner fra det norske landslaget... Jeg vil gjerne se Clausen på venstre back. Holmvik er et alternativ, men jeg holder Clausen som en bedre fotballspiller selv om rollen er noe ukjent for ham... Et annet alternativ er Tanum, men han er først og frems en høyrekant. Vi kan jo flytte over I.A. og trekke inn skjønnsberg, men det krever mer omorganisering... Nei jeg synes Clausen er det mest spennende altrenativet. @ringo... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Resten husker jeg ikke. Har du startet feiringen av St.Hans med en kasse pils eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Laget i dag blir som følger (gitt at jeg tolket formasjonstreningen i går riktig) Jon Morten, IA, Muri, Christian Ohr, Tommy, Tom, Sammy Mads J, Finstad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Laget i dag blir som følger (gitt at jeg tolket formasjonstreningen i går riktig) Jon Morten, IA, Muri, Christian Ohr, Tommy, Tom, Sammy Mads J, Finstad *skuffet* Ville helst sett av enten Clausen eller Holmvik spilte på venstrebacken. Men Gaute har kanskje i planene å kjøre Skjønsberg ut på venstre mot enga? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 enig med å la en spiller spille seg inn på venstrebekken i denne kampen. Alternativet er vel at Gaute ser at kampen om medaljer og muligen RL er borte så cupen er viktig da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Laget i dag blir som følger (gitt at jeg tolket formasjonstreningen i går riktig) Jon Morten, IA, Muri, Christian Ohr, Tommy, Tom, Sammy Mads J, Finstad Hva med Kjølo? Syntes dette hadde vært en perfekt anledning til å sette presset på Finstad i dag. Uten mål i dag er det 2`re laget resten av sesongen! Hvorfor er Sand vraka? er det noe jeg ikke har fått med meg? Syntes Poljak burde få sjansen hvis Sand er uaktuell. Når skal Gaute få med seg at vi har to kjappe flankespillere som har mange bra innlegg? Tror ikke han har fått det med seg da vi kjører med Finstad som ikke vet hva hodespill er og en islending som er 1.60 over bakken. I dag burde vi vinne enkelt 4-0. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Kjølø er ute med skade. Jeg kunne også tenkt meg å se Holmvik, men etter det jeg har hørt er han rett og slett ikke godt nok om dag. Så han på treningen i går og må vel innrømme at Morten så veeeeldig mye bedre ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Har gleda meg i hele dag til kampen. Men nå kommer nervøsiteten snikende. Nivåforskjellen på TL og 1.divisjon er ikke SÅ stor lenger. 1 divisjon er veldig jevn med mange halvgode lag. På en normal dag på jobben skal Stabæk knuse moss, men sånn som sesongen har utartet seg er det kanskje ikke så merkelig at jeg har noen sommerfugler i magen. Håper på en tidlig scoring som roer nervene Tror jeg skal drepe dem med noen alkoholholdig. sees på kamp Forza de blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Får Finstad sjansen igjen? Vel, håper for ham at han tar godt vare på den.. hva med Poljac? Etter noen knall kamper i fjor har jeg ikke sett ham untatt i pausen.. Tillit er bra men, Gaute, det finnes grenser. Nervøsiteten er nok hos alle men vi BØR ta dette - sees på stadion! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Hepp, For å roe nervene... To siste bortkampene til Moss endte med tap! 1-0 mot Hødd og hele 5-1 mot Mandalskam. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Cup er cup og ballen er rund og alt det andre. Takk for forsøket @ringo, men jeg er fremdeles stille og mutt og har titusen sommerfugler i magen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Hallo Slum. Hvor lenge er man egentlig pingle? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Til 50 kanskje? Runde tall er forandrer ofte.. Ble litt roligere ihvertfall @ringo - trenger det nå. Sees på stadion folkens! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 873 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 greit nok med 3-1 og kvartfinale, neste gang er martin med igjen:D siste kaaaaaaaaaaamp uten martin på søndag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Den eneste som imponerte idag var Jon Knudsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 23. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 23. Juni 2004 (endret) Den eneste som imponerte idag var Jon Knudsen. Syntes da Ohr og Stenersen også skal få godkjent i dag, og ellers på en dårlig dag scorer Samuel 1 og legger opp til det siste. Hvor finner Nff alle disse klønete dommerne? tenker da spesielt på Linjemann i 2 omg.Han overser 5 soleklare offsidesituasjoner og når Mosse spilleren blir spilt alene igjennom dømmer han offside selv om spilleren er 1 meter onside hehe Jeg håper Espen Berntsen ikke får dømme flere kamper med Stabæk i år :angry: Endret 23. Juni 2004 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Juni 2004 Del Skrevet 24. Juni 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=232023 fru fortuna endelig tilbake på vår side Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 24. Juni 2004 Del Skrevet 24. Juni 2004 Hepp, Etter å ha sett ham i aksjon er Sakkariasen en spiller som kunne ha løst våre scoringsproblem???? Han er som tidligere nevnt bosmannspiller til høsten, og burde kunne hentes for en relativt billig penge... Selv om kassa vår er bunnskrapt... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Juni 2004 Del Skrevet 24. Juni 2004 Det burde være mulig å skrape sammen til en bosmann spiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. Juni 2004 Del Skrevet 24. Juni 2004 I utgangspunktet har vel Peter signalisert at han stikker hjem etter denne sesongen. Regner med at han er en av spillerene som har best lønn. Dette frigir en gitt sum på lønningsbudsjettet som burde kunne klare å lønne Sakariasen. Det vi evt trenger er en sign-on-fee, men spillere som har mulighet til å gå fra Moss til Stabæk vil vel neppe kreve så mye da de ser at dette er gunstig for de. Antagelig vil han jo også få bedre lønn i Stabæk enn i Moss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 24. Juni 2004 Del Skrevet 24. Juni 2004 Hepp, Sakkariasen vil tilbake til Eliteserien i følge div artikklre i Moss Avis... Tror han er litt bitter for at han ble droppet av Bodø/Glimt... Men er han rett mann? Han scorer bra i alle divisjoner er stor og tung (i motsetning til våre andre spisser)... Har han hurtighet og tekniske ferdigheter som er gode nok??? Målteften er det ikke noe galt med Tror han måket inn 42(!!!) mål for innstranden i 3 div i 2002. Før det har han erfaring fra Bodø og Odd og har vært på prøvespill i Belgia. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 24. Juni 2004 Del Skrevet 24. Juni 2004 Snakka med Tørum i Molde. Nye spillere er ikke tema før Fornebu er i boks. Alle som vil ha nytt blod i laget får enten finne en gratis spiller som ikke vil ha lønn eller ringe Sein Erik Jensen og gi ham noen gode råd... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 24. Juni 2004 Del Skrevet 24. Juni 2004 Snakka med Tørum i Molde. Nye spillere er ikke tema før Fornebu er i boks. Man skulle vel da tro at vi aldri får noen nye spillere, men jeg velger å tolke det dithen at det skjer noe på stadionfronten snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 Da blir det dugnad på Fornebu da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg