Andreas 3 497 Del Skrevet 24. Mars 2019 Del Skrevet 24. Mars 2019 Omake virker ikke så verst. Ufortjent seier mtp hva vi viste offensivt. Men defensivt var det ikke så gærent altså. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 24. Mars 2019 Del Skrevet 24. Mars 2019 32 minutter siden skrev Totto: Høyeste mann på banen så jeg tror det stemmer. Tenkte mer at han må være 2 meter høy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 24. Mars 2019 Del Skrevet 24. Mars 2019 Syns Anthony Omaka som kom inn på midtbanen så ut til å en fin touch og var rask til å dekke opp rom. Spennende med tanke på hva vi har behov for. Rakk ikke å få noe spesielt inntrykk av den andre Anthony-en (Okachi?). Fikk seg en liten smell også, så det ut til. Store Jie Sun syns jeg rett og slett så ganske god ut! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 24. Mars 2019 Del Skrevet 24. Mars 2019 Vinner på en dårlig dag og holder nullen. ? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 24. Mars 2019 Del Skrevet 24. Mars 2019 Synes dette var en brukbar prestasjon med så mange spillere ute. Ganske tannløst offensivt, særlig virket Boli rusten, men overraskende god kontroll defensivt. Selv om MIF hadde ballen mye, var det ikke mange sjanser de fikk spilt seg til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 24. Mars 2019 Del Skrevet 24. Mars 2019 Veltalende og høflig fyr Rusike også 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 24. Mars 2019 Del Skrevet 24. Mars 2019 En mulig start 11-er mot LSK kan være: Boli - Rusike Hugo - Bohinen - Tobbe - Ola Jeppe - Demidov - Vihmann - Hernandez (OK, der er det nok Hanche som spiller, men for eksempelets skyld tenkte jeg å ta med han som akkurat var med å slå Argentina..) Sandberg Av disse spilte fire mann i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 24. Mars 2019 Del Skrevet 24. Mars 2019 Vondt for å tro at Kassi blir vraket til seriestarten. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 24. Mars 2019 Del Skrevet 24. Mars 2019 Godt å se Kassi tilbake. Ro og overblikk og sikker pasningsfot, og gleder meg til han får fram drivet framover også. Hvor var Jeppe idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 24. Mars 2019 Del Skrevet 24. Mars 2019 Hanche var god! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 24. Mars 2019 Del Skrevet 24. Mars 2019 Kan Boli og Matthew bli et nytt radarpar tro? Det hadde vært digg! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 24. Mars 2019 Del Skrevet 24. Mars 2019 Min 11er mot LSK: Sandberg Hanche Vihmann Demidov Moe Børkeeiet Bohinen Hugo Kassi Brynhildsen Boli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 829 Del Skrevet 24. Mars 2019 Del Skrevet 24. Mars 2019 Første 35 syns jeg virket ganske tamt. Så var det en del bra kombinasjonsspill siste ti, selv om det var mange nye relasjoner. Andre omgang syns jeg det ble mye bedre med fart og kvalitet. Vil spesielt trekke frem at: - Solid bakover, over hele rekka - Kinesiske Sun virker meget solid - Ungutta tar nivået og leverer godt - Kassi virker overraskende lett og touchet sitter - Farten til Gyassi er der fortsatt og bidrar til økt tempo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 24. Mars 2019 Del Skrevet 24. Mars 2019 2 minutter siden skrev Offside: Hvor var Jeppe idag? Lysketrøbbel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 24. Mars 2019 Del Skrevet 24. Mars 2019 Boli har gjort det før (Stokkelien, Brustad, Ohi) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 24. Mars 2019 Del Skrevet 24. Mars 2019 28 minutter siden skrev Flexi Knut: Store Jie Sun syns jeg rett og slett så ganske god ut! Enig. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 24. Mars 2019 Del Skrevet 24. Mars 2019 Var på matchen i dag. Hanche var virkelig påskrudd og viste hvorfor han er kapteinen vår. Ga tydelige beskjeder til gutta underveis i matchen. Cap med stor C. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 24. Mars 2019 Del Skrevet 24. Mars 2019 Så kampen på TV, og synes ikke Hanche imponerte nevneverdig spillemessig. Men imponerende at vi holder nullen, med så mye bytter bak der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 24. Mars 2019 Del Skrevet 24. Mars 2019 Jie Sun trenger egentlig bare være nokså god for å være en fantastisk signering. Er han god nok til å være første reserve på midtstopperplassen kan han fort sikre et års drift litt senere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 Sandberg Moe-Vihmann-Demidov-Hanche Vetelsen-Børkeeiet Brynhildsen-Kassi-Rusike Boli Er min start ellver mot Lsk, så kampen på Eurosport, synes det 20 siste minuttene i 1 omgang var greie og andre omgang var grei og spesielt siste 20 minutt. Med tanke på at 10 spillere ikke var med og at 7 av dem antagelig i Berg sin start ellver og med tanke påat Mjøndalen spilte med toppet lag så syns jeg ikke dette var en dårlig generalprøve. Tror Stabæk skal overleve med god klaring jeg, tipper 42-50 poeng totalt 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 Rart hvordan supporter hjerte/hjerne funker. Her svirrer Rusike rundt og ser ganske dårlig ut kampen igjennom og så setter han plutselig opp og scorer et helt nydelig mål og så tenker man - hmmm kanskje han ikke er så værst likevel??? 5 sekunder brillianse > 2 omganger middelmådighet. ? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 21 minutter siden skrev @ringo: Rart hvordan supporter hjerte/hjerne funker. Her svirrer Rusike rundt og ser ganske dårlig ut kampen igjennom og så setter han plutselig opp og scorer et helt nydelig mål og så tenker man - hmmm kanskje han ikke er så værst likevel??? 5 sekunder brillianse > 2 omganger middelmådighet. ? Det er hvertfall fint å se hva som kan leveres! Om det så bare vises i fem minutter. Så får vi håpe at de periodene kan forlenges med tillit og bedre form. Men om jeg synes han bør starte? Usikker. Føler det er hard kamp om plassene på midtbanen nå. Tror vi kan slå godt fra oss med denne midtbanen og angrep: Børkeeiet - Bohinen Brynhildsen - Vetlesen - Kassi Boli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 Nesten umulig å vurdere på så lite grunnlag, men det ser ut som Rusike kan forsere mostander i fart med ball i beina. Det blir viktig hvis han skal jage rommet mellom midt og forsvars ledd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 47 minutter siden skrev @ringo: Håper på denne oppstillingen. Sandberg Hernandez - Vihmann - Demidov - Moe Børkeeiet - Kassi Gyasi - Rusike - Braaten Boli (Ja få gyasi igang asap. Han er klasse) Så vil jeg gjerne se Sun og Omake videre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 Må faktisk si det var interessant å se Bobby Madley dømme, han trenger vi for å få opp nivået i ES... 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 Får håpe han klarer å holde seg unna sosiale medier.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 3 timer siden skrev nichb: Må faktisk si det var interessant å se Bobby Madley dømme, han trenger vi for å få opp nivået i ES... Meget bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henriks 0 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 9 timer siden skrev nichb: Må faktisk si det var interessant å se Bobby Madley dømme, han trenger vi for å få opp nivået i ES... Han skal visst begynne i 4. div.. så det blir nok ikke noe nivåheving i ES med det første. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensh 1 108 Del Skrevet 27. Mars 2019 Del Skrevet 27. Mars 2019 På 24.3.2019 den 17.02 skrev Flexi Knut: Hvem er Anders Johansen? Junior? Anders «AJ» Johansen er født i 99, kom fra Lyn 2015, har flere aldersbestemte landskamper og debuterte på A-laget i samme kamp som Hugo og Tobias (treningskamp mot Follo 2017). Var ute med skade i ca. 1 år og tilbake på banen høsten 2018. I vinter har han trent en del med juniorlaget. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 27. Mars 2019 Del Skrevet 27. Mars 2019 12 minutter siden skrev jensh: Anders «AJ» Johansen er født i 99, kom fra Lyn 2015, har flere aldersbestemte landskamper og debuterte på A-laget i samme kamp som Hugo og Tobias (treningskamp mot Follo 2017). Var ute med skade i ca. 1 år og tilbake på banen høsten 2018. I vinter har han trent en del med juniorlaget. Mange takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå