gwestlund 2 765 Del Skrevet 3. Juni 2019 Del Skrevet 3. Juni 2019 Treningskamp borte mot lsk, kampstart er 15.00 lørdag 8. juni. https://www.stabak.no/nyheter/moter-lillestrom 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 8. Juni 2019 Del Skrevet 8. Juni 2019 Er det noe regler for at hvem som blir tatt ut i troppen til kampen mot Lsk, ikke kan spille for 2laget imorgen ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 8. Juni 2019 Del Skrevet 8. Juni 2019 Hahaha, neppe 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 8. Juni 2019 Del Skrevet 8. Juni 2019 4 minutter siden skrev @ringo: Hahaha, neppe Veit jo aldri med nff, hadde ikke overrasket med om det dukket opp enn eller annen paragraf ellerno. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 8. Juni 2019 Del Skrevet 8. Juni 2019 Nei sant det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 8. Juni 2019 Del Skrevet 8. Juni 2019 http://ntf-stb.customer.enonic.io/nyheter/troppen-til-dagens-treningskamp-mot-lsk 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. Juni 2019 Del Skrevet 8. Juni 2019 Interessant med Kaz til å lede laget idag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 8. Juni 2019 Del Skrevet 8. Juni 2019 Noen som har oppdateringer? Gidder ikke bruke penger på romeriketsblad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 8. Juni 2019 Del Skrevet 8. Juni 2019 3 minutter siden skrev El Stabæk: Noen som har oppdateringer? Gidder ikke bruke penger på romeriketsblad Er 0-0. Koster kun 1 krone med prøvesbonnement i én måned på direktesport.no 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 8. Juni 2019 Del Skrevet 8. Juni 2019 Sitat Sitat Jeg spanderte et prøveabonnement på 5 kroner for 5 uker, men sendingen går i brudd hele tida. Jeg er blitt lurt og vil ha erstatning ! Romerikes Blad må ha lånt TV-teamet til Budstikka !!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 8. Juni 2019 Del Skrevet 8. Juni 2019 LSK leder 1-0. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 8. Juni 2019 Del Skrevet 8. Juni 2019 Ikke mye å gå rundt og huske dette. Hvis jeg skal trekke fram noen (og er ikke sikker på at det er riktig å gjøre det) så må det bli Sun... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 8. Juni 2019 Del Skrevet 8. Juni 2019 1 time siden skrev Bolivar: Ikke mye å gå rundt og huske dette. Hvis jeg skal trekke fram noen (og er ikke sikker på at det er riktig å gjøre det) så må det bli Sun... Helt enig. Solid spiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 8. Juni 2019 Del Skrevet 8. Juni 2019 Stor honnør til de to Stabæk-supporterne som gav fra seg paraplyen i øsregnet til gutta på innbytterbenken, de så rimelige trauste ut der de satt kontra lsk-benken med parasoller og paraplyer... 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 8. Juni 2019 Del Skrevet 8. Juni 2019 I kampen i dag, så la jeg merke til at alle Lsk-spillerne kommuniserte høylytt i 90 min. For å hjelpe hverandre, hvor motspiller er, medspiller ute av posisjon, hvor vil ha ballen neste gang osv, osv.. Hos oss så gjorde Vadim det i første, begge keeperne i hver sin omgang og Hanche litt hele kampen igjenom. Ellers så var det nesten helt tyst på resten, kommuniserer vi heller gjennom telepati ? Er jo ikke så rart vi sliter med spill når ikke kommuniserer... 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. Juni 2019 Del Skrevet 8. Juni 2019 Interessant å lese hvor fornøyd både Garborg og Kaz er med kampen! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 8. Juni 2019 Del Skrevet 8. Juni 2019 3 timer siden skrev nichb: , kommuniserer vi heller gjennom telepati ? Skal ikke undervurdere telepati jmf Pallskog 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 30. Juli 2019 Del Skrevet 30. Juli 2019 Hadde vel vært bra med en match for å spille inn de nye, men ser ikke slik ut. Haugesund er i kampmodus med europacup-spill Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. Juli 2019 Del Skrevet 30. Juli 2019 Det kan du si, men med tanke på alle kampene vi har hatt i det siste, så tror jeg det er like greit med en skikkelig pause fram til FKH-kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 30. Juli 2019 Del Skrevet 30. Juli 2019 Spesielt nyttig for de nye spillerne, men får se om noen av de starter mot Haugesund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. Juli 2019 Del Skrevet 30. Juli 2019 Joda, det er klart de nye kunne trengt en treningskamp (eller fem). Samtidig gjelder det å være litt tålmodig nå. Vi har såpass klare mangler defensivt at jeg skulle tro Yaw kommer inn allerede i første kamp, og hvis Tortol er minst 90 % får nok han også spille (noe) i den kampen, men det vil nok ta tid før dette setter seg, og selv da blir vi ike uovervinnelige (før neste år). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå