HenkeBoss 1 225 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Januar 2019 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Januar 2019 (endret) Hei alle sammen! Som en del av dere helt sikkert har fått med dere så har det blitt valgt styret for 2019. Her ble jeg valgt til tifosjef igjen i år. 2018 ble et helt OK år når det gjelder tifo. Et problem som har vært for tifogruppen i mange år er at vi er for få bidragsytere, noe som til dels skyldes at dette «miljøet» har vært litt lukket. Jeg ønsker derfor i år og få med fler til å bidra på tifo jobbing. Vi trenger alle mann, kvinner, ungdom og barn. Du trenger ikke å kunne noe av det vi gjør fra før, det lærer vi deg. StabækSupport står for alt av innkjøp av materialer som maling, stoff osv. Vi trenger folkene som kan bidra med hendene, og ikke pengene. Tifo er noe av det viktigste for å støtte laget visuelt. Og vi i Stabæk har til tider gjennom historien blitt sett på som en av de beste i landet på nettopp dette feltet. Vi må tilbake dit, og da trenger vi deg! Føler du at du har noe og bidra med, og ønsker enda fler venner i Stabæk miljøet enn du allerede har, så er dette tingen for deg! Når vi jobber med tifo pleier det også og være noen goder i form av pizza, brus og pølser, kanskje griller vi om sommeren når været tillater det. Det er masse hygge og kameratskap det, og tenk så stolt du kan være å si «den var jeg med å lagde». Ønsker du og bli med i tifogruppa kommenter gjerne her, og send meg en PM her på forumet. Du kan også kontakte meg på facebook: Henrik Sletten. Tar også imot mail: tifo@stabaek.no. Sender du meg melding blir du lagt til i en lukket tifogruppe på facebook. Håper på mange interesserte! Ps: alt som omhandler tifo og deles i gruppen på Facebook skal holdes hemmelig, og må ikke deles med annet enn medsupportere du vet vi kan stole på. Helt til sist legger jeg ved noen gamle godbiter fra glansdager, og noen bedre fra nyere tid: Endret 6. Januar 2019 av HenkeBoss 37 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 28. Juni 2019 Del Skrevet 28. Juni 2019 Hva trengs for å levere årtusenes beste TIFO for å shame Tripic i høst? Jeg er klar. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 28. Juni 2019 Del Skrevet 28. Juni 2019 Baller? ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 28. Juni 2019 Del Skrevet 28. Juni 2019 1 time siden skrev knutta: Hva trengs for å levere årtusenes beste TIFO for å shame Tripic i høst? Jeg er klar. Det mest innlysende er hvertfall at det trengs humor. Vi bør nok legge oss nærmere 19:45-banneret enn scHnITLER-banneret, for å si det sånn... "et rødt kort til, TRIpic?" Nei, det er ikke spesielt morsomt, men dersom man har noe som hadde passet bra på et banner, så er vel det sikreste måten å sørge for at det ikke kommer på et banner likevel å skrive det her på forumet... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 28. Juni 2019 Del Skrevet 28. Juni 2019 Hadde vært fint med noe som fokuserte på eget lag, men likevel ga et subtilt ballespark til Viking/Tripic 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 29. Juni 2019 Del Skrevet 29. Juni 2019 «På tide å Zlakte Tripic»? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Juni 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Juni 2019 Fyren slår meg som en type som bare blir bedre om han får noe sånt mot seg, så for vår egen del er det kanskje like greit å la det ligge. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 29. Juni 2019 Del Skrevet 29. Juni 2019 Med en type som Tripic funker det best om man trekker manndommen hans i tvil. Å kalle han et rasshøl eller lignende vil han bare ta som et kompliment og en bekreftelse. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 21. Mars 2020 Del Skrevet 21. Mars 2020 Klasseløsning på abstinenser fra Ikaros! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå