Peter Ross 0 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Hej deroppe i Norge ! Jeg er en supporter af FC Midtjylland, Peter Sand og Jon Knudsens tidligere klub. Jeg er interesseret i at høre, hvordan det går Peter og Jon oppe ved jer Det er nemlig lidt svært at danne sig et indtryk af deres præstationer, når man må nøjes med at se NRK og TV2, og deres 4-4-2 eller Fotball Extra.... Så hvis der er en venlig sjæl, som gider at skrive lidt om deres præstationer i Stabæk trøjen hidtil, efter jeres forventninger til dem da de blev købt, og hvad de reelt har præsteret, så vil jeg blive superglad Held og lykke i resten af sæsonen ! Jeg håber, at jeg ikke er for svær at forstå Peter Ross Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Jon har vært jevnt over bra, har hatt et par skovture, men ellers sikker og god, uten å være spektakulær. Peter er kanskje vår mest hardtarbeidende spiller noensinne. Startet på midtbane, men ble etterhvert spiss i fjor med gode prestasjoner. I år har det ikke fungert, verken med Peter eller resten av laget, som du kan se av tabellen. Peter forsvinner visst tilbake til Danmark - er FC Midtjylland interessert i ham? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter Ross 0 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Jeg tror ikke at FCM er interesseret i Peter Sand, selvom han var en af de vigtigste spillere, da FCM blev grundlagt i 1999. Vi har netop købt en af de største midtbanetalenter i dansk fodbold, Mikkel Thygesen, som har været på tale til Chelseas talenthold. Der har tidligere været rygter fremme om at OB (Odense) skulle være interesseret i ham, han passer også fint ind på deres hold, da gennemsnitsalderen er på 31 år Men Peter er bestemt en interessant spiller, han giver sig altid 110 %, og er altid god for 4-6 mål på en sæson. Det var faktisk ham som scorede FCMs første officielle mål..... Vi savner ikke Jon så meget, da hans reserve, Peter Skov-Jensen, har stået helt fantastisk, og han er pt. med det danske landsholdi Portugal, men vi frygtede godt nok en del, da Jon forlod os, med Peter Skov har båret arven flot Jon lukkede faktisk kun 7 mål ind i sin tid som FCM spiller, ret godt gået Peter Ross Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Jon lukkede faktisk kun 7 mål ind i sin tid som FCM spiller, ret godt gået Ha-ha - han er blitt mye bedre - nå trenger han bare en kamp på å gjøre det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter Ross 0 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Hehe, jeg har set at i har fået et par snittere (store nederlag) engang i mellem, men i deler da også selv nogen ud Jeg sad og frydede mig da I slog Rosenborg 6-1 på udebane, fantastisk kamp fra jeres side Peter Sand med 1 mål, og 2-3 assist En anden jeg også nyder, er Christian Wilhelmsson, den mand kan virkeligt noget med en bold ! Fantastiske driblinger, gode afleveringer, og flotte mål, en skam at han ikke spiller i Stabæk længere Tobias Linderoth er også en fantastisk spiller, han er også en dejlig type at følge i en fodboldkamp Hvad er der egentaget blevet af jeres tidligere topscorer, Baldvinson, eller sådan noget ?? Peter Ross - Danmark-Sverige 2-2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Hvad er der egentaget blevet af jeres tidligere topscorer, Baldvinson, eller sådan noget ?? Marel Baldvinsson forsvant til Lokeren i Belgia foran forrige sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Maren kan vel fortelle hvordan Marel Baldvinson har gjort det i Belgia. Tror hun har vært og sett ham spille ett par sju ganger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter Ross 0 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Oki, tak for svaret Jeg kan bare huske at han var temmelig giftig Peter Ross Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Maren kan vel fortelle hvordan Marel Baldvinson har gjort det i Belgia. Tror hun har vært og sett ham spille ett par sju ganger... takk slum... jaja, han gjør en bra jobb i belgia. litt trening (ikke så mye som her i stabæk), noen gode kamper (han er skadet veldig mye) , og mye fritid (han drikker øl og spiller golf med islandske venner ;-) tror, han hadde blitt toppscorer her hvis han ikke hadde gått til belgia. her har han fått nok tillit og miljøen er mye bedre enn i belgia. men han var ikke den store sukksessen lokeren hadde forventet. de kjøpte han som spiss men han klarte ikke å score og så ble han syk eller var skadet flere ganger. han spiller på venstre midtbane nå (absolutt ikke hans posisjon synes jeg) og skal forberede mål til spissene. men livet utefor fotball tror jeg er bra, han har 3 andre islendinger i lokeren og en islending i genk og de feirer mye sammen. jeg tror han nytter livet: massevis penger, lite anstrengelse, enkel jobb (han må ikke prestere bare det beste på treningen til å spille fra start...) og supportere som liker han...han ble kåret til den vakkerste spilleren i sesongen 2003/04 i det minste hehe hvis midtjylland er ikke interessert i peter, vi vil gjerne ha ham! vi trenger en gammel kriger som kan spille på toppen og på midtbane. kanskje han har lyst til å spille for st.pauli neste sesong??? og broren til peter, ebbe, ville vi også gjerne ha :-) hilsen til danmark! ps: sjekk dette her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 ps: sjekk dette her Fabelaktig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Hehe, er det "snøff" de putter i nesa? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg