Markus 5 Del Skrevet 26. Juni 2004 Del Skrevet 26. Juni 2004 hmmm - ifølge denne artikkelen er det Morten som kommer inn i forsvaret uten at det betyr at jeg vil fortelle hvor i forsvar de forskjellige da skal spille... Christian Holter er ute (tre gule kort) mot Vålerenga. Inn kommer Morten Morisbak Skjønsberg. hmmm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 26. Juni 2004 Del Skrevet 26. Juni 2004 Er Ebbe Sand så målfarlig da? Scoringsvegring på linje med broren sin når han representerer Danmark virker det som. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 26. Juni 2004 Del Skrevet 26. Juni 2004 Er Ebbe Sand så målfarlig da? Scoringsvegring på linje med broren sin når han representerer Danmark virker det som. Hørt at det er lettere å score mål i tippeligaen, enn i EM. Vet ikke altså, men noen tipset meg om det.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 26. Juni 2004 Del Skrevet 26. Juni 2004 tull! Brattbakk hadde enkelt blitt toppscorer i EM! ehm... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 27. Juni 2004 Del Skrevet 27. Juni 2004 Freddy Dos Santos var på FK Fotball på p3 isted, og han mente at Enga kom til å vinne 3-0. Mål av Daniel F Holm, T H Hovi, og selvmål av IA Olsen. Fint for oss da, at han tar feil mener jeg. Han kommenterte også at Nadderud var tippeligaens kjipeste stadion å besøke. Jeg koser meg stort sett alltid på Nadderud for min del, han er nok ganske sær han gutten der. 3 poeng i dag Stabæk. C'mon! FORZA STABÆK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 27. Juni 2004 Del Skrevet 27. Juni 2004 IA OLsen ut på venstre, Morisbak på høyre, Peter i spann med Finstad på topp, midtbanen som sist. Dette blir nok laget vårt ikveld. Skulle være godt nok til å sikre en 1-0 seier vel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 27. Juni 2004 Del Skrevet 27. Juni 2004 HAHA 2-0 over Enga!!! Takk gutta!!! Er så sinnsykt glad nå!! Ser frem til kampen mot Odd (Martin tilbake) med sikkerhet om at dette blir bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 27. Juni 2004 Del Skrevet 27. Juni 2004 YES! Den satt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 27. Juni 2004 Del Skrevet 27. Juni 2004 Da viker vel Tom for Martin...eller!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. Juni 2004 Del Skrevet 27. Juni 2004 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Fy Faen så digg!!! Lenge siden jeg har hatt en så utrolig deilig følelse i kroppen etter en kamp! Dette var helt perfekt! Gutta viser at de kan kjempe og vinne uten Martin som nå slipper littebitt av frelser stempelet, men kan komme inn som en jesus og gå på vannet mot odd! Herrrrrrrrrlig! Panzer Hagen, møt Sammy!!! Så perfekt at Ohr kommer inn og avgjør kampen foran trynet på slummen, kunne ikke blitt bedre....Dette er bare begynnelsen, men FOR en begynnelse!! Høst, Martin, medaljer i serie og cup, og UEFA...det er deilig å være blaa og optimistisk! Super Jon!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 873 Del Skrevet 27. Juni 2004 Del Skrevet 27. Juni 2004 I dag hadde gutta tæl og vilje, og jobbet veldig bra! Jon stod en bra kamp i mål, men dagens beste var for meg Morten Skjønsberg! jeg var litt i tvil på at han skulle klare seg, men den tvilen slang han bare tilbake i fjeset mitt og leverte en skikkelig skikkelig god forsvarskamp, og IA beviste at han var like god som venstreback. ellers er dette en gledens dag! og jeg venter spent på fortsettelsen, neste helg føler jeg barepå meg at blir sinnsykt knalL!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 27. Juni 2004 Del Skrevet 27. Juni 2004 Kan vel ikke huske å ha hatt en værre følelse foran en kamp mot Enga på Nadderud siden 95. Holter er ute og jeg håper Tom tar hans plass, Peter inn sentralt med Tommy og ettersom Veigar faktisk scora mot Moss, bør han og Thomas starte mot Enga. På den annen side kan Mads være god å ha om vi ikke kommer oss igjennom forsvaret deres, han putter jo fra 20 meter. Eller forresten, det er det jo Tommy som gjør. Flere enn meg som husker de to vanvittig deilige langskuddene hans på Ullevaal i fjor? Hadde vært fett om noen hadde det på video. Anyone? Deilig!! Men Alz. Nå må du slutte å kalle Tommys 2-2 mål mot Vif i fjor for langskudd! Det var max 10 meter fra mål!! Men; det driter vi vel i nå, gjør vi ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
King_Raymond 0 Del Skrevet 27. Juni 2004 Del Skrevet 27. Juni 2004 Gratulerer med seier mot svina fra byen. Alltid gøy når enga blir slått ( noe som blir oftere og oftere ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 27. Juni 2004 Del Skrevet 27. Juni 2004 Jon stod en bra kamp i mål, men dagens beste var for meg Morten Skjønsberg! Kan ikke si meg mer enig. Morten S. hadde noen taklinger som virkelig gnistret. HERLIG! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 27. Juni 2004 Del Skrevet 27. Juni 2004 Gaute!!! - ingen bytter i forsvaret. La Morten starte mot Odd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 27. Juni 2004 Del Skrevet 27. Juni 2004 Gaute!!! - ingen bytter i forsvaret. La Morten starte mot Odd. Det skriver jeg under på Morten som foresten har et veldig fint navn var konge i forsvar i dag. I tilegg til Jon og Morten vil jeg da utheve Tommy som imponerte på midten i dag. Deven å uvant det er å glise igjen hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 27. Juni 2004 Del Skrevet 27. Juni 2004 Morten Skjønsberg var fantastisk på høyrebacken i dag, sinnsykt bra. Den ene taklingen mot Dos Santos helt på tampen var klokkeren, drit bra!!!! Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 27. Juni 2004 Del Skrevet 27. Juni 2004 Håper klippekortet til Holter blir inndratt nå. Klisjeèn "3 kjærkommende poeng" har sjelden føltes mer riktig enn idag. Uten seier idag hadde vi virkelig havnet i bakevja ettersom Sogndal slo Tromsø (!) FK Tønsberg vs Stabæk 2 i morgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. Juni 2004 Del Skrevet 28. Juni 2004 deilig.. Er glad enda. Endelig er viljen tilbake i laget. De kjemper om hver eneste ball. forsvaret burde være det samme mot Odd. Endelig er Jon på det nivået han skal være. er holter ut løsningen vi har ventet på. Forsvaret spilte med mer trygghet enn jeg har sett på lenge. Vålerenga skapte vel knapt mer enn 3 målsjanser. men hvem teller. Begynner spissene å score nå så lukter det kalas mot odd som forhåpentligvis stiller uten holtan... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. Juni 2004 Del Skrevet 28. Juni 2004 En utrolig kamp, digg - fantastisk... Må innrømme at det var gøy å oppdatere statistikkene i dag, ellers er det Odd om en uke, med Martin og uten Ocean. Sinnsykt digg med 2 strake seiere før sommerferien og en skikkelig klatring på tabellen. RL, medalje, UEFA, NM til høsten - here we come !!! Håper virkelig at klippe-kort tiden er ute - trenger vi egentlig Holter når Stenersen er kaldere enn alle spillerene som har tatt straffer i EM tilsammen ??? Mente at vi lå på 11 plass etter forrige serierunde... Hvis vi gjorde det - hvordan klarer vi å falle til 12 plass når vi vinner med 2 og Sogndal med 1 ???? Neste runde, Molde taper mot Lyn på Ullevål, Sogndal taper mot Ham-Kam på Briskeby, Tromsø tar 3 poeng i Stavanger og vi banker Odd, sommerferie på 9 plass !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 28. Juni 2004 Del Skrevet 28. Juni 2004 Jeg må henge meg på alle andre glade Stabækmennesker i dag, i morgen og hele uken. Vi får kose oss så lenge vi kan. En utrolig spennende kamp med klimaks på overtid. Stian, klanens helt, felt av sjefen selv. Straffe. Steners kald og rolig. Så utrolig godt. Men enig med tidligere innlegg som trekker frem Morten og Jon. De var store i dag, men det var en helt annen innstilling fra hele laget i dag en det vi har vært vant til å se de siste kampene. Godt, godt. Markus: Vi lå på kvallik før kampen også. :angry: SteelFidel: Du blir vel å finne på stadion i dag også du da? er ikke du nærmeste nabo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 28. Juni 2004 Del Skrevet 28. Juni 2004 Mente at vi lå på 11 plass etter forrige serierunde... Hvis vi gjorde det - hvordan klarer vi å falle til 12 plass når vi vinner med 2 og Sogndal med 1 ???? NFF mener nok at det skal være såpass lett å slå Våler engen at de kun belønner seier med 2 poeng. Det blir utrolig spennende fremover. Tabellen lyver nok litt. En del av Lagene på toppen kommer til å slite litt utover høsten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. Juni 2004 Del Skrevet 28. Juni 2004 - Vi har alltid full tenning mot Vålerenga, sier Muri til Dagbladet. og i kampene mot rosenborg. Skulle ønske spillerne kunne si det om hver ENESTE motstander Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 28. Juni 2004 Del Skrevet 28. Juni 2004 Ja, egentlig vel det eneste som har manglet, gutta må skjønne at selv om man spiller bra mot RBK så er det ikke bare å spasere over de andre. Men, nok om det, nå skal det glises 7 hele dager til ende! Martin tilbake mot Odd, 3 nye poeng!!!! Forza Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 28. Juni 2004 Del Skrevet 28. Juni 2004 Fant dette nå; Stians Herlige Revansje Det kan bare Stian Ohr, og bare, bare han.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 AAAAAAAAAAAHHHHHH Usannsynlig digg!!!!! @ringo Som fikk tidenes beste start på sommerferien! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Noen som har noen bilder fra tifoet mot enga? Fikk med meg at det ble tatt noe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg