@ringo 22 014 Del Skrevet 8. August 2022 Del Skrevet 8. August 2022 38 minutter siden skrev odd: Så ut som en klar straffe, ja? Jeg synes det der og da - har ikke studert det i ettertid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakjempe 579 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. August 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. August 2022 Etter vi slo Skeid 2-0 på Nadderud, har Skeid slått Ranheim og spilt uavgjort mot Ulf, våre to nærmeste konkurrenter om andre plassen. Det viser at Skeid, som en del andre Obos lag ikke kan undervurderes, slik Kjønø var tydelig på før kampen. Prestasjonsmessig var ikke Skeid kampen bra av oss, men det er sterkt å ta 3 poeng mot et brukbart lag på en dårlig dag. Det har vært mye berettiget kritikk av styret, Kjønø, admin, spillere osv men også veldig mye usaklig. Jeg er usikker på om Kjønø er rette mann for oss, men det er langt fra så ræva som mange skal ha det til. Vi har utviklet et grunnspill nå som tidvis sitter veldig bra, som vi har savnet under flere av forgjengerne, som minner om «Stabæk-stilen» slik Stabæk skal spille fotball i mitt hode. Når vi er gode er det underholdene fotball og vi virker som vi kan angripe lag på alle måter; gjennom midten, langs kantene, i bakrom, mot etablert forsvar og overganger. Så må vi bli mye mer stabile og utvikle alt videre, da kreves det at treneren får tid. Sogndal kampen var utrolig spesiell og irriterende, vi spiller til tider flott og skapende fotball, men mister ballen på vei fremover og klarer aldri å finne ut av balansen og hvordan vi skulle gardere oss mot kontringer. Dekning, typer og kvalitet på midtbanen har vært savnet, slik Dia beskrives høres det ut som de sportslige i klubben ser akkurat det samme og handlet deretter. Skal prøve å ikke ha for store forventninger til han, men håper på et treff på et stortalent igjen, som de fant i Gift. 352 formasjonen har fått mye kritikk, er til dels enig, men synes spesielt Sturla har vist positiv utvikling igjen i det siste og har veldig solide (3+8!) målpoeng å vise til. Hadde forventet mer av Wernersson. Kassi virker som forsvinner og da håper jeg det kommer inn hvertfall 1 spiller til, enten en offensiv midtbanetype eller angrepspiller, for å ha flere strenger en Gift å spille på lengst frem. Det er farlig å si at «denne troppen er god nok, vær så god, rykk opp», det bør ikke være noe mål å prøve å rykke opp med knappest mulig margin. Stallen som settes 31.8 bør være sterkere enn stallen vi hadde da vi gikk inn i august. Det skaper sunn konkurranse og forhåpentligvis et opprykk i enden av sesongen. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 9. August 2022 Del Skrevet 9. August 2022 Ligger fortsatt på øvre halvdel av OBOS tabellen etter 19 runder👍 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 131 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. August 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. August 2022 Det er veldig positivt at skikkelig motgang skaper så mye engasjement. Kjedelig på banen, kan være gøy på forum. En god kamp varer tross alt bare i 2 x 45 minutter, mens en dårlig kamp gjerne varer en hel uke. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 15. August 2022 Del Skrevet 15. August 2022 Stabæk med ny trener hadde vært positivt! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Jeg er positiv!!!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 16.08.2022 Dagen klubben bestemte seg for å våkne opp. Det er ikke over enda. Mye jobb som gjenstår. Men at klubben omsider har bestemt seg for å våkne opp og gå til de neste 10 kampene med iver og engasjement, det kan jeg stille meg bak. Dette kan fort bli vendepunktet vært. La oss kjøre på for opprykk nå🙏🙌 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Har med ett blitt sterkere i trua på at vi kan rykke direkte opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2022 17 minutter siden skrev Marandinho: 16.08.2022 Dagen klubben bestemte seg for å våkne opp. Det er ikke over enda. Mye jobb som gjenstår. Men at klubben omsider har bestemt seg for å våkne opp og gå til de neste 10 kampene med iver og engasjement, det kan jeg stille meg bak. Dette kan fort bli vendepunktet vært. La oss kjøre på for opprykk nå🙏🙌 Datoen for når klubben våkner er den dagen styrets leder også tar sin hatt og går! 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 1 time siden skrev blaasoldat: Datoen for når klubben våkner er den dagen styrets leder også tar sin hatt og går! Ikke uenig med deg, Blaasoldat. Overhodet ikke uenig med deg😁🙌 er faktisk helt enig med deg. Utelukkende. Men i dag, så velger jeg å være positiv. Noe skjedde. Hjulene er forhåpentligvis i gang. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fanatico 417 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Vi trenger en ny styreleder og en ny daglig leder. Øystein Olsen som styreleder hadde ikke vært dumt, eller så har vi jo Mimi Berdal. Leverte jo greit sist hun hadde jobben. Var svært skeptisk til Bjarmann etter fjoråret, men han har faktisk levert på overgangsmarkedet i år. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 097 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2022 Jeg så en bil med Stabæk-klistremerke i Oslo i dag, da ble jeg glad. 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
General Madness 147 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2022 Noen har bygget Stabæk-barnehage utenfor jobben. Det må være bra for rekrutteringen. 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Hugo Vetlesen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 1 time siden skrev elvis: Hugo Vetlesen Er det noen klausuler her som gjør at det tikker inn noen kroner ved CL-gruppespill? Alle smuler fra de potensielt filthy rich kommer antakelig godt med når vi skal hente inn en ny trener, samt skal tilfredsstille forpliktelsene i EKs sluttavtale. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 18. August 2022 Del Skrevet 18. August 2022 Stabæk-gutta prøvde seg på isen i Varner Arena i dag Herlig initiativ! Forstår at det var planlagt før Kjønø-exiten, men ble jo virkelig perfekt timing for litt teambuilding og god stemning i gruppa – gleder meg til søndag! https://www.instagram.com/p/ChZOqJ3Kp27/ 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 19. August 2022 Del Skrevet 19. August 2022 2 plass 👍 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 19. August 2022 Del Skrevet 19. August 2022 Endringer må nok skje fra styret sin side etter sesongen, uansett om det skulle ende med opprykk. Jeg tror dette kan være starten på en fin reise for STB, kjenner jeg gleder meg mer til kamp nå, og ser frem til det som kommer. Er helt overbevist over at vi alle kommer til å se STB vinne både Eliteserien og Cupen igjen en dag, har også tro på at vi alle kommer til å oppleve nye storhets tider med denne klubben. Det beste er fortsatt foran oss! La oss håpe den reisen starter allerede nå med 3 poeng mot Start, og ikke minst en god høst. Kom igjen Stabæk! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 097 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. August 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. August 2022 Det flagges subjektivt sett fra flere balkonger og borettslag i dag sammenlignet med samme strekning mot Brann 🙂 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 21. August 2022 Del Skrevet 21. August 2022 Banemesteren skal ha all mulig ære. Nå har vi Norges beste gressmatte. Rett og slett prikkfri. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 643 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. August 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. August 2022 Savner ikke Kjønø-ball! Bohinen-ball er gøyere! 27 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 21. August 2022 Del Skrevet 21. August 2022 Bare å bøye seg I hatten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 21. August 2022 Del Skrevet 21. August 2022 Den scoringen fortjente virkelig Azemi veldig godt innhopp med mye større frekvens i beina i pressspillet enn tidligere. 👏👏👏 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. August 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. August 2022 Vi leder Bohinen-tabellen. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. August 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. August 2022 5 Blaa-seiere på 8 dager! Gutta x 2, 2-laget og jentene x 2. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter Westlye 696 Del Skrevet 28. August 2022 Del Skrevet 28. August 2022 5 minutes ago, Tom Bruaset said: 5 Blaa-seiere på 8 dager! Gutta x 2, 2-laget og jentene x 2. 6 Blaa seiere faktisk. Jentenes 2.lag vant på tirsdag 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. September 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. September 2022 OPPRYKKSPLASS! 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 12. September 2022 Del Skrevet 12. September 2022 Vi vinner hjemme!! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 643 Del Skrevet 3. Oktober 2022 Del Skrevet 3. Oktober 2022 Vi rykker opp! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 3. Oktober 2022 Del Skrevet 3. Oktober 2022 7 minutter siden skrev rykkinn: Vi rykker opp! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå