Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For første gang på mange år er jeg positiv til absolutt alt. Måtte det fortsette!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

37 minutter siden skrev mbh:

For første gang på mange år er jeg positiv til absolutt alt. Måtte det fortsette!

Liker at du aldri er ironisk😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jadda. Vi er fremdeles fullstendig ubeseiret! Absolutt ingen tap! Og akkurat det er det jo svært mye begeistring å ta med seg inn i 17. Mai-dagen, og resten av pinsen. Jeg tror jeg tar meg en pjolter! Eller Gammel Opland. Samma det. UBESEIRET... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev Morriz:

Det er i motbakke det går oppover

Heldigvis mange hjemmekamper fremover også. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er positivt at vi spiller med så mange unge, lovende spillere. Sålenge de ikke mister selvtillit av en slik kamp.

@Slumhar forresten garantert at vi rykker opp i år. Det holder lenge for min optimisme!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 minutter siden skrev BelgiskBlaa:

Det kan i det minste ikke bli spesielt mye verre!

0-7 Lillestrøm, 2012 sesongen, tapet mot pub laget fra Wales og denne i dag. Det er ikke mulig å gå dårligere enn i dag. Deres største dag og vår verste..

Vi slår heldigvis alltid tilbake! For noen spennende spillere vi har i Spiten, Riise og Olderheim. Er fortsatt veldig mye bra i dette laget!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 minutter siden skrev Nr14:

Festfotball i mesteparten av første omgang. Omtrent årsbeste.

Helt enig! Det var ekstremt underholdene! Det offensive var klart bra i dag. Med 4 mål på hjemmebane skal det holde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elsker 1. omg.! Olderheim helt enorm, Spiten frekk som få. Riise høyt i banen. Næss med 1 meter brystkasse. Vinge i balanse og overblikk.

Utrolig gøy! Til og med dommeren var god!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. omgang i dag ga meg rett og slett på troen på livet! Og 9 mål på de siste 4 kampene er jo egentlig ganske ryddig. Spesielt når 1 av de kampene var en smultring.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Karsten Ekorness var veldig god i dag! Både defensivt og offensivt. Jeg var skeptisk til han, men han fremstår mye mer solid enn Walstad som venstre stopper.  Det raknet etter at han ble bytta ut. 

Fantastiske angrep i første. Neste kamp kjører vi bare på i 90 min og vinner 8-5. Er ikke det greit da! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Positivitet
  • Opprett ny...