Snæss 1 685 Del Skrevet 8. Mai Del Skrevet 8. Mai 2 billetter igjen, en på 205 og en på 206 ifølge kartet på stabak.no 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mai Jeg tar med meg nevøen min på 8år til denne kampen, hans første Stabæk-kamp. Så det er megakult at det kommer til å bli fullsatt! skikkelig minne for livet! 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 8. Mai Del Skrevet 8. Mai Forventer fem mål mot Moss i helgen! Alt annet vil være skuffende 😎 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mai Ja, Petter. Ja er svaret på det. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
지소차 621 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mai Synes det er fint å se at når vi gjør bytter så blir ikke laget noe dårligere, men Vinge, Wendt og Tobiassen kommer inn og har en positiv effekt og lager flere mål. I 2020 så hadde vi 3 veps, nå har vi snart et helt vepsebol. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mai Nummer 1 i verden på Fantasy Premier League heter Jonas Sand Låbakk med laget «Onkel Blaa» 2 runder før slutt. Leder med 52 poeng på andreplassen… Bra reklame det der for lokalpubben! 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Mai Det er fortsatt kun ett lag i de 4 øverste divisjonene i Norge som er ubeseiret i cup og serie. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 11. Mai Del Skrevet 11. Mai 3-3 er så mye morsommere enn 0-0 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 11. Mai Del Skrevet 11. Mai Utsolgt Nadderud 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 14. Mai Del Skrevet 14. Mai For første gang på mange år er jeg positiv til absolutt alt. Måtte det fortsette! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 14. Mai Del Skrevet 14. Mai 37 minutter siden skrev mbh: For første gang på mange år er jeg positiv til absolutt alt. Måtte det fortsette! Liker at du aldri er ironisk😅 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 14. Mai Del Skrevet 14. Mai 23 minutter siden skrev arni: Liker at du aldri er ironisk😅 Det er positivt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai Vi er fortsatt det eneste laget ingen klarer å slå! Og med seier i henge kamp så ligger vi på direkte opprykk! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Del Skrevet 16. Mai Del Skrevet 16. Mai Jadda. Vi er fremdeles fullstendig ubeseiret! Absolutt ingen tap! Og akkurat det er det jo svært mye begeistring å ta med seg inn i 17. Mai-dagen, og resten av pinsen. Jeg tror jeg tar meg en pjolter! Eller Gammel Opland. Samma det. UBESEIRET... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai Etter å ha vært piss forbanna i går våkner jeg i dag og utrolig takknemlig for årets Stabæk-utgave. Det har vært så jævlig grått i så mange år. Selv da vi rykket opp sist hadde hele sesongen en liten bismak etter den utrolig grå vårsesongen. Elsker at Bradley gir tillit til unggutta som leverer som bare rakkeren. Så satser jeg på at spillergruppa er i læring og opplevelsene mot Moss og Lyn bygger erfaring vi vil dra frukter av da det drar seg til i slutten av sesongen med serie og cup. Vi har alle muligheter til direkte opprykk, og med de spillerne vi har kan vi score mange mål mot uansett motstand!! Litt bedre på å snøre igjen sekken nå så kommer 3-poengene til å renne inn!! Gratulerer med dagen alle sammen! 42 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 20. Mai Del Skrevet 20. Mai Stabæk er nå det eneste laget i de 2 øverste divisjonene som er ubeseiret 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Det er i motbakke det går oppover Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Akkurat nå skrev Morriz: Det er i motbakke det går oppover Heldigvis mange hjemmekamper fremover også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Det er positivt at vi spiller med så mange unge, lovende spillere. Sålenge de ikke mister selvtillit av en slik kamp. @Slumhar forresten garantert at vi rykker opp i år. Det holder lenge for min optimisme! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Fint vær ☀️😊💙 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 23. Mai Del Skrevet 23. Mai SS leverer igjen💙 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Skårte 4 mål 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Det kan i det minste ikke bli spesielt mye verre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 9 minutter siden skrev BelgiskBlaa: Det kan i det minste ikke bli spesielt mye verre! 0-7 Lillestrøm, 2012 sesongen, tapet mot pub laget fra Wales og denne i dag. Det er ikke mulig å gå dårligere enn i dag. Deres største dag og vår verste.. Vi slår heldigvis alltid tilbake! For noen spennende spillere vi har i Spiten, Riise og Olderheim. Er fortsatt veldig mye bra i dette laget! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Festfotball i mesteparten av første omgang. Omtrent årsbeste. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 9 minutter siden skrev Nr14: Festfotball i mesteparten av første omgang. Omtrent årsbeste. Helt enig! Det var ekstremt underholdene! Det offensive var klart bra i dag. Med 4 mål på hjemmebane skal det holde. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Elsker 1. omg.! Olderheim helt enorm, Spiten frekk som få. Riise høyt i banen. Næss med 1 meter brystkasse. Vinge i balanse og overblikk. Utrolig gøy! Til og med dommeren var god! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 1. omgang i dag ga meg rett og slett på troen på livet! Og 9 mål på de siste 4 kampene er jo egentlig ganske ryddig. Spesielt når 1 av de kampene var en smultring. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Mai For et engasjement! Vi bryr oss alle om Stabæk. Vi mener noe hele tiden. Vi elsker laget! Vi stiller oss aldri likegyldige. La gå med at 27. mai 2024 vil gå inn i historien som en av de verre opplevelsene våre. Fra da vi ledet 4-0 over Egersund hjemme på Nadderud, til at resultatet til slutt ble 4-5. Men etter regn kommer sol. Det kommer stadig nye muligheter. For eksempel til neste helg. hvor vi spiller borte mot Sogndal. Hvem vet? Kanskje det der borte - et sted i distrikts-Norge - vil bli et eventyr av en kamp, hvor Stabæk reiser hjem med tre poeng! Jeg tror vi til slutt i år vil klare kvallik. Om vi rykker opp til Eliteserien er et mer åpent spørsmål. Men klarer vi kvallik i år skal jeg donere kr. 1.000,- til tifo-gruppa. Hvor mye tifo vi får for den summen aner jeg ikke, men det må da bli noe mer enn et par stjerneskudd? Minimum kvallik!! 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Karsten Ekorness var veldig god i dag! Både defensivt og offensivt. Jeg var skeptisk til han, men han fremstår mye mer solid enn Walstad som venstre stopper. Det raknet etter at han ble bytta ut. Fantastiske angrep i første. Neste kamp kjører vi bare på i 90 min og vinner 8-5. Er ikke det greit da! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå