geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Oktober 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Oktober 2021 4. Vi har mest ball. 5. Vi skaper flest sjanser. 6. Vi har fått tilbake Sandberg i godt gammelt slag. 7. Oliver holder en hel kamp og er godt i gang igjen - vår viktigste offensive spiller. 8. Vi var faktisk best i dag - en gode del av det vi gjør i dag handler om å gjøre FKH dårlige. Der lykkes vi særdeles godt. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 31. Oktober 2021 Del Skrevet 31. Oktober 2021 Nå er faktisk alt i våre hender igjen. Det var det ikke før denne runden. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 1. November 2021 Del Skrevet 1. November 2021 9 timer siden skrev SuperDungeonMaster: Nå er faktisk alt i våre hender igjen. Det var det ikke før denne runden. Sant! Til tross for at vi er det laget som scorer minst og slipper inn mest så ligger vi på kvalik med skjebnen i egne ben Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. November 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. November 2021 Hadde glemt hvor fantastisk deilig det var å våkne opp dagen etter en seier og bruke hele reisetiden til jobben med å se på høydepunktene. Ti ganger. 34 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 7. November 2021 Del Skrevet 7. November 2021 Ingen av gutta pådro seg vel krampe etter jobbinga igår😊 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 129 Del Skrevet 7. November 2021 Del Skrevet 7. November 2021 Dagens bokanbefaling 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 7. November 2021 Del Skrevet 7. November 2021 Chixa viser vei, se og lær. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. November 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. November 2021 Ingen har supportere som Stabæk, ekte supportere som står stormen imot. Meget imponert over SS i Særp. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Trusty 123 Del Skrevet 8. November 2021 Del Skrevet 8. November 2021 Er kanskje et teit spørsmål, men hvordan/hvorfor er alle så komfortable med å bruke forkortelsen ss til å beskrive oss selv? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 878 Del Skrevet 8. November 2021 Del Skrevet 8. November 2021 9 minutter siden skrev Trusty: Er kanskje et teit spørsmål, men hvordan/hvorfor er alle så komfortable med å bruke forkortelsen ss til å beskrive oss selv? Ja, jeg trodde SS var Stabæk Satyren? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. November 2021 Del Skrevet 8. November 2021 55 minutter siden skrev Trusty: Er kanskje et teit spørsmål, men hvordan/hvorfor er alle så komfortable med å bruke forkortelsen ss til å beskrive oss selv? Det skrives vel $$, ikke SS? Av åpenbare grunner... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. November 2021 Del Skrevet 8. November 2021 Gatelaget asså, Gratulerer! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 082 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. November 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. November 2021 På 8.11.2021 den 21.33 skrev Trusty: Er kanskje et teit spørsmål, men hvordan/hvorfor er alle så komfortable med å bruke forkortelsen ss til å beskrive oss selv? Jeg er komfortabel med det fordi vi ikke ligner på noen måte på det som skjedde for over 75 år siden. På samme måte som jeg ikke tenker at ABB Group må bytte navn for å vise at de ikke har noe med Utøya å gjøre. Man kan gjerne være litt obs på hundefløyter rundt omkring, det er mye referanser og memes som blir brukt av ytterpunktene- men jeg er 100% sikker på at alle som snakker om SS her snakker om Stabæk Support. 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 129 Del Skrevet 12. November 2021 Del Skrevet 12. November 2021 Hmm. Jeg trodde SS stod for Sandstabilisering 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Del Skrevet 12. November 2021 Del Skrevet 12. November 2021 Står ikke SS for Sandvika storsenter a? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. November 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. November 2021 Oppe på kvalikplassen nå med 2 poeng ned til Mjøndalen og Brann. BARE 6 poeng opp til Odd (og Sandefjord) på sikker plass! Odd har igjen Enga hjemme, Viking borte og oss hjemme. Kan fort bli 0 poeng på Odd på de 3 siste! Tar vi 3 poeng mot Tromsø og 1 poeng mot RBK, er det fullt liv i å holde oss! Gå forbi Odd i siste serierunde hadde vært MAGISK, satse på at Odd tar 0 null poeng i de to neste! 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Del Skrevet 28. November 2021 Del Skrevet 28. November 2021 Status i denne runden: Stabæk: + 1 poeng Brann: 0 poeng Mjøndalen : 0 poeng 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 317 Del Skrevet 28. November 2021 Del Skrevet 28. November 2021 Gleder meg til å sikre kvalik på feltet mot rbk ❤️ 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. November 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. November 2021 I motsetning til Kristiansund-kampen eller Haugesund-kampen, så sitter jeg ikke og ser på sammendrag av gårsdagens kamp. Til det var det for lite STB-fotball, og det lille som var kom stort sett mot vårt mål. Men jeg har likevel den samme gode følelsen som etter de to kampene. Mot Haugesund snudde det fra bekmørkt til "hint av daggry" på bare 10 minutter. Det var en utrolig lettelse dagen derpå. Mot KBK var det jo helt utrolige gavepakker vi ble påspandert av en ellers solid målvakt, og det brakte oss rett opp på kvalikken. I går var runden hvor jeg hadde forventet at et av lagene bak skulle passere oss, men tvert imot økte vi avstanden til begge to. 3 poeng er kanskje ikke mye. Men for et bunnlag virker det likevel som en god del. 3 poeng er like mange poeng som Brann har klart å skrape sammen på de seks kampene de har spilt etter at vi var i Bergen. Og det er bare hårfint mindre enn Mjøndalen har klart å karre til seg på de siste 6 bortekampene (4 poeng). Og mesteparten av de poengene kom etter flere doser griseflaks i Drammen sist. Jeg føler meg på ingen måte trygg på at vi berger oss unna direkte nedrykk, målforskjellen vår er jo som å ha ett minuspoeng, men hadde jeg heiet på gutta i rødt eller brunt, hadde vinterdepresjonen allerede vært i god utvikling. For det ser virkelig dårlig ut for våre konkurrenter. Og det er godt nytt for oss. Ingos nye mirakel vil nå være omtrent: vi slår Odd 3-0 i Skien om knappe to uker, og inntar med det siste sikre plass. Det kommer neppe til å skje, men kjenn på den følelsen det hadde vært og stå der 3. søndag i advent med trygg plass når mørket har senket seg over landet (og spesielt over Brann og bruntrøyene). Det er akkurat som den følelsen jeg har nå, bare 3-4 ganger sterkere. Følelsen av at laget vårt har klart noe, mot alle odds. Jeg gleder meg allerede. Har de nok vakter i Skien til å hindre banestorming ved kampslutt? Vi får se... 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 12. Desember 2021 Del Skrevet 12. Desember 2021 Positivt: Eliteserien er rettferdig. De mest ubrukelige søplelagene rykker ned til slutt. Farvel bønder. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 495 Del Skrevet 12. Desember 2021 Del Skrevet 12. Desember 2021 Vi har hatt de samme enorme manglene hele sesongen og vi virker ikke å bry oss. Derfor har jeg mentalt forberedt meg på nedrykk i nesten hele år. Vi må bygge på nytt og OBOS kan være akkurat det som skal til. Alarmklokkene har ikke blitt hørt på brakka. Kanskje den høres nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Januar 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Januar 2022 Jeg må innrømme at jeg har vært langt nede og forbannet meg over denne klubben som ikke klarer å spille god fotball! Tenkt at dette gidder jeg ikke å bli med på mer.. Nå tar jeg meg selv i å følge med her inne daglig og er veldig spent på spillelogistikk, konklusjoner fra evalueringen etc. Jeg begynner faktisk å glede meg litt til OBOS! (Kult medBrann, Mjøndalen, Start etc) Å tenke at et år der i OBOS er bra for oss har sittet langt inne.. Men etter lange diskusjoner med meg selv- tror jeg det er nødvendig og utviklende! Hilsen meg som ofte er litt skeptisk og kritisk til det klubben har drevet med de siste årene! Heia Stabæk 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 14. Januar 2022 Del Skrevet 14. Januar 2022 Nå som jeg har fått et bitte lite håp om at noen av problemene @@ringoog @Posse tar opp faktisk blir jobbet med, merker jeg at jeg ikke har gledet meg mer til en ny sesong siden vinteren etter at vi reddet plassen med Ordinas. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 14. Januar 2022 Del Skrevet 14. Januar 2022 Asså - den jobben som skal gjøres er den samme uansett hvilket nivå man spiller på, Så det handler egentlig mest om å vri om noen brytere i topplokket. Bestemmer man seg for at OBOS ligaen blir drit fett - så blir OBOS - DRIT FETT! Bytt ut Ranheim med Rosenborg, Ulf med Viking og Blink med TIL eller Glimt og Kåffa med LSK så snakker vi jo nesten retro 90 talls tippeliga her. Eneste fordelen med at de ikke er her er at det blir lettere å VINNE. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 580 Del Skrevet 14. Januar 2022 Del Skrevet 14. Januar 2022 Mye av grunnen til at jeg gleder meg veldig er at jeg føler at vi i 2022 spiller på rett nivå😅 vi er konkurransedyktige for første gang på lenge og spillerne våre kan endelig vise hva de er gode for! (Så håper jeg på positive overraskelser i form av utvikling som gjør at vi kan rykke opp - og attpåtil som et langt bedre lag enn det som rykket ned) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 837 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Januar 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Januar 2022 For skape økt oppslutning i lokalmiljøet sakset jeg denne fra Mini Jacobsen om Nils Arne Eggen på tv2.no: Ofte når noen av breddeklubbene i området hadde åpnet nytt klubbhus, ny bane eller ny garderobe ble Rosenborg-spillerne kommandert ut av Eggen som gode ambassadører for klubben. – Det var aldri snakk om å sette seg i bussen hjem etter å ha sagt takk for at vi fikk komme. Vi spiste karbonader med de lokale og ble der gjerne et par timer. Nils Arne var knallhard på det, sier Mini. (håper dette er riktig tråd for slikt) 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Del Skrevet 4. Februar 2022 Del Skrevet 4. Februar 2022 Holdt nullen i 2. omgang mot LSK idag! I alle fall noe positivt!!!!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeirSJ 632 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Februar 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Februar 2022 Amir Jama som turte å holde på ball og prøve å gjøre noe med den i dag var også positivt. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 16. Februar 2022 Del Skrevet 16. Februar 2022 Noen ganger må man drømme seg bort i disse litt tunge tider. Da kan jeg virkelig anbefale Runar Skrøvset fra Dritte Halbzeit sitt reisebrev fra Bochum sin seier over Bayern i helgen. Sett den på bytt ut klubbnavnet og se for dere en slik kamp og hvem skriver vårt brev når vi som underdog spiller om finaleplass på gamle Nadderud mot Glimt i år. Det er 20 minutter med intens stemning som er en fjern drøm men de er de vi må leve for gjennom sesongen. https://overcast.fm/+VXcqhZnXE/05:08 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 18. Februar 2022 Del Skrevet 18. Februar 2022 Edwards ser ut som sesongens nøkkelspiller! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå