Gå til innhold

Anbefalte innlegg

6 timer siden skrev Andreas:

Karsten Ekorness var veldig god i dag! Både defensivt og offensivt. Jeg var skeptisk til han, men han fremstår mye mer solid enn Walstad som venstre stopper.  Det raknet etter at han ble bytta ut. 

Fantastiske angrep i første. Neste kamp kjører vi bare på i 90 min og vinner 8-5. Er ikke det greit da! 

Enig med deg, Ekorness virker veldig solid og hadde god kontroll på sin side. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber fortsatt med å finne noe fornuftig å si i denne tråden, men det er ikke lett i dag. Kanskje noe om at vi ikke tapte mer enn 3 poeng i går, selv om det føltes sånn ut....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 minutter siden skrev tobb:

Etter å ha sett de første 60 fra forrige match så har jeg egentlig fått livsgleden tilbake. Vil bare nevne noen positive punkter jeg tar med meg fra matchen: 

- Hvor sinnsykt teknisk og god Spiten er. Helt fantastisk med ball og flere gode avslutninger selvom flere kunne gått i kassa

- Riise spilte en veldig veldig god kamp, teknisk god, har to assister etter to stikkere. Trenger bare litt muskler så blir han klasse

- Med Olderheim begynte jeg å tenke på hvor helt sinnsykt talent han er. Vi har en spiller som faktisk ingen lag i eliteserien har per i dag (kanskje grønbæk i bodø)

- Hvor offensivt og morsomt laget spiller. Det har samtlige her ropt for og det skal vi ikke ta for gitt. Gylden generasjon vi bare må nyte

- Veldig veldig god kamp av Ekorness!

Enig i alt her. Laget fikk stående applaus fra hovis halvveis uti første omgang, kan ikke huske det har skjedd ofte tidligere. Kunne faktisk ledet 6-0 etter første omgang med litt mer tur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev RedWhiteandBlaa:

Selv med alle nederlagene henger vi fortsatt med i opprykkskampen. Når ting blir bedre blir de altså veldig, veldig mye bedre

Jeg legger håpet mitt i sommerpausen og spillere tilbake fra skade. Det har vært et tett kampprogram med mye skader. Når det er sagt er det ingen unnskyldning for hvordan vi har forsvart oss stabilt ræva over tolv kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dommerne i Obos! Er positivt overasket. Han som dømte mot Mjøndalen feks, veldig god, la listen høyt og blåste ikke i filler kampen😀

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig, og før var dommerne i 1. divisjon et kjempeproblem - så godt å se at noe går fremover.

Så er det ekstra digg å slippe feil VAR avgjørelser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

26 minutter siden skrev @ringo:

Enig, og før var dommerne i 1. divisjon et kjempeproblem - så godt å se at noe går fremover.

Så er det ekstra digg å slippe VAR.

Rettet den siste setningen for deg, @@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jannes drømmehøst etter at han kom sommeren 2019 gir håp om at det kan skje igjen nå 5 år etter👍

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Trenger @odd sine ord før Raufoss og Moss nå føler jeg:

«Jeg vil kanskje omskrive litt: Jeg prøver å se farger der andre prøver å finne mest mulig mørke felter de kan fokusere på.

Dette ender bra! Nå har vi fått inn et par gode forsterkninger.»

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev gegras:

Jeg prøver å se farger der andre prøver å finne mest mulig mørke felter de kan fokusere på.

Det er jo flott at du bare vil se positivt. Og ganske likt ledelsen i Stabæk har vært de siste årene. Jeg tror det største problemet er å ikke ta problemene på alvor.

De som bare ser farger, og som snur seg vekk når det blir mørkt, ja de blir sjelden best i noe som helst.

Men når det er sagt - Positivt at det er ny kamp på onsdag og ny mulighet for en skikkelig restart!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

«Jeg vil kanskje omskrive litt: Jeg prøver å se farger der andre prøver å finne mest mulig mørke felter de kan fokusere på.

Ting snur fort i fotball, og spess i denne ligaen! Er så viktig uke for oss. Med seier mot Sandnes Ulf og mot et jevngode Lyn så er vi rett der oppe igjen. Har ikke tro at hverken Moss, Egersund og Bryne klarer å holde dette ut sesongen, lite som tilsier at vi kan det også akkurat nå. Men er i det minste brukbare muligheter fortsatt!

Og nå har vi endelig en sikkelig spiss tilbake fra start! Og en spiss som er fryktet, kommer til å ha mye å si.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingo kommer også med mange av de vanlige sitatene sine fra WW2 om hva som egentlig er krise i nyeste Kikkertsvingen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glad for å kunne bidra! I en ellers trist stabækhverdag virker det som at noen i det minste kan finne litt glede i å le av optimismen min 🙂

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev odd:

Glad for å kunne bidra! I en ellers trist stabækhverdag virker det som at noen i det minste kan finne litt glede i å le av optimismen min 🙂

Jeg finner stor glede i optimismen din Odd! Men og i dine gode saklige innlegg. Også er det mange gode motdebattanter og da.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Positivitet
  • Opprett ny...