Sogniuer 50 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Direkte opprykk ser ut til å holde hardt. Nå er det formstigning og 3. plass som gjelder. Kristiansund klarte opprykk i fjor, da kan vi også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Tja, hva skal vi prøve oss på her da... Går for at Kristiansund hadde like mange poeng som oss på samme tidspunkt i fjor, og lå attpåtil en plass lenger ned på tabellen. Vi er med andre ord i rute til opprykk! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September Første kamp på ny stadion blir en fin måte og ferie comebacket til eliteserien 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 1. September Del Skrevet 1. September 2 timer siden skrev Ace: Tja, hva skal vi prøve oss på her da... Går for at Kristiansund hadde like mange poeng som oss på samme tidspunkt i fjor, og lå attpåtil en plass lenger ned på tabellen. Vi er med andre ord i rute til opprykk! Spørsmålet blir da, hvem blir vår Amund Skiri? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September Tror ikke vi klarer opprykk, og det er blitt vanskelig å tro på prosjekt Bradleys, men jeg tror vi kan levere en god høst: nå kommer en landslagspause og man er nødt til å ta noen grep, i tillegg kan det være Spiten og Hoven er klare igjen til etter pausen at at vi får inn 1-2 nye spillere i dag. Skadefri tropp og revansjesugent lag inn mot høsten får være målet. Klarer vi å stille med dette laget så tror jeg vi ser bedring: Rossbach Hoven - skjelvik/Pedersen - Næss - Andresen Olderheim - Christensen - Matic Vinge - Diabate - Spiten med da Kostadinov, Hammy, ny offensiv spiller, kanskje ellergård etterhvert på benken så har vi litt å spille på der også. Det har jo virkelig vært tynt i rekkene i det siste… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 550 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September 4 minutter siden skrev M-A-N: Tror ikke vi klarer opprykk, og det er blitt vanskelig å tro på prosjekt Bradleys, men jeg tror vi kan levere en god høst: nå kommer en landslagspause og man er nødt til å ta noen grep, i tillegg kan det være Spiten og Hoven er klare igjen til etter pausen at at vi får inn 1-2 nye spillere i dag. Skadefri tropp og revansjesugent lag inn mot høsten får være målet. Klarer vi å stille med dette laget så tror jeg vi ser bedring: Rossbach Hoven - skjelvik/Pedersen - Næss - Andresen Olderheim - Christensen - Matic Vinge - Diabate - Spiten med da Kostadinov, Hammy, ny offensiv spiller, kanskje ellergård etterhvert på benken så har vi litt å spille på der også. Det har jo virkelig vært tynt i rekkene i det siste… Næss og Skjelvik har virkelig ikke fungert i år. Minimum en av de må vike for å gi rom til en stopper som har fremtiden foran seg, og har en grunn til å gi hundre prosent og vise seg frem på banen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September 9 minutter siden skrev Yassine: Næss og Skjelvik har virkelig ikke fungert i år. Minimum en av de må vike for å gi rom til en stopper som har fremtiden foran seg, og har en grunn til å gi hundre prosent og vise seg frem på banen. Tja, selvfølgelig har de ikke fungert optimalt, men tror også problemet er midtbanen, backene og balansen i laget. Mot Bryne er det dessverre Nysveen som trøbler mest og var skyld i mye av sjansene til Bryne. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September 12 minutter siden skrev Yassine: Næss og Skjelvik har virkelig ikke fungert i år. Minimum en av de må vike for å gi rom til en stopper som har fremtiden foran seg, og har en grunn til å gi hundre prosent og vise seg frem på banen. Budstikka treffer vel bra med en sliten Næss og Finstad på jobb 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September 27 minutter siden skrev Yassine: Næss og Skjelvik har virkelig ikke fungert i år. Minimum en av de må vike for å gi rom til en stopper som har fremtiden foran seg, og har en grunn til å gi hundre prosent og vise seg frem på banen. Næss har dessverre vært konstanten i et forsvar preget av problemer i hele år. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September Har hørt at andre lags trenere trekker frem Næss som vårt svake ledd i gjennomgangene før kampene. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 684 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September Det brenner tydeligvis bare «litt» på dass da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zooted 300 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September 32 minutter siden skrev @ringo: Har hørt at andre lags trenere trekker frem Næss som vårt svake ledd i gjennomgangene før kampene. Er muligens litt for glad i gamle helter denne klubben 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. September 3 timer siden skrev @ringo: Har hørt at andre lags trenere trekker frem Næss som vårt svake ledd i gjennomgangene før kampene. Denne typen kommentarer sliter jeg med. Kan vi ikke slippe udokumentert sladder som sverter våre egne? Alltid. Uansett. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September Foreløbig jevnt i Stikkas poll Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September 1 time siden skrev Wilmar: Denne typen kommentarer sliter jeg med. Kan vi ikke slippe udokumentert sladder som sverter våre egne? Alltid. Uansett. Ringo vs. Wilmar. Det er jo ofte litt gøy, men ofte også litt forutsigbart. Jeg gir 250 kr. til Amnesty hvis vi IKKE kommer på kvalik-plass i år. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 773 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September Tap på Egersund, Kongsvinger og Sogndal. En skikkelig blaamandag dette! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September 2 timer siden skrev L 57: Ringo vs. Wilmar. Det er jo ofte litt gøy, men ofte også litt forutsigbart. Jeg gir 250 kr. til Amnesty hvis vi IKKE kommer på kvalik-plass i år. Jeg tippet 49-50 poeng og 4. plass før sesongen - tror du slipper å tape ditt eget veddemål Skjønt 250 spenn til Amnesty er kanskje en vinn-vinn situasjon??? Så får folk velge om de tror jeg farer udokumentert sladder eller innsikt 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September At det er udokumentert er fakta. At det er sladder er udiskutabelt. Om det er så bygger på innsikt fra kilder eller rene fantasier er det nødvendigvis bare de som selv har innsikt som kan bedømme. Apropos kilder. Er det noen av de «sikre» kildene dine som sier noe som helst positivt om Bob og det som skjer i klubben nå, eller er det bare veldig selektivt det som tas videre til forumet? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. September Med fare for å jinxe rett før fristen, men vi har ikke hentet en eneste lånespiller i desperasjon denne sommeren! Alle på kontrakt videre etter sesongen! Det er ordentlig positivt! 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 2. September Del Skrevet 2. September 14 minutter siden skrev odd: Apropos kilder. Er det noen av de «sikre» kildene dine som sier noe som helst positivt om Bob og det som skjer i klubben nå, eller er det bare veldig selektivt det som tas videre til forumet? Hmmm, godt spørsmål…. Svaret er nei. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 3. September Del Skrevet 3. September 10 timer siden skrev @ringo: Hmmm, godt spørsmål…. Svaret er nei. Noe annet ville vel vært ganske rart. Man skal være Ingo på speed om man syns vi er i en god posisjon nå. Det betyr ikke at ting ikke kan snus, men å stikke fingeren i jorda og si ting er rosenrødt nå er et ganske ensomt synspunkt. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September Man kan ikke fortsette å gjøre det man har gjort hittil på sport. Alle må ta seg et sikkelig blikk i speilet og stille seg spørsmålet hva kan jeg gjøre bedre. Det gjelder Bob, det gjelder spillerne og alle andre innvolverte. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September 1 time siden skrev boie: Noe annet ville vel vært ganske rart. Nei, det som er rart er at man ikke hører noe som helst positivt. Jeg tror selv Rødt-politikere kan se positive egenskaper i Sylvi Listhaug og motsatt. Jeg er ingen fan av Trump, men fyren er åpenbart flink til en del ting. En av de tingene jeg misliker med han er at han stempler alle motstandere som komplett ubrukelige og inkompetente. At han til sin død vil nekte å si at det finnes noe som helst gode egenskaper i Clinton, Biden eller Harris. Det er åpenbart en strategi som fungerer (Ergo: Han er en god strateg), men gjør han i mine øyne uspiselig. Hvis man hører folk omtale andre og hevde det ikke finnes noen positive egenskaper, da er det på tide å være på vakt. Da hører man sannsynligvis på en person som har en sterk agenda og ønsker å tegne opp et dommedagsbilde. 1 time siden skrev boie: Man skal være Ingo på speed om man syns vi er i en god posisjon nå. Det betyr ikke at ting ikke kan snus, men å stikke fingeren i jorda og si ting er rosenrødt nå er et ganske ensomt synspunkt. Men dette har du selvsagt rett i! Det er langt fra rosenrødt. Men det betyr jo ikke nødvendigvis at absolutt alt vi gjør er feil? Satsningen på unge spillere håper jeg er bevisst. (Husker dere hvordan samme Bradley ble beskyldt for å ødelegge klubben sist, fordi han visstnok insisterte på kortsiktige løsninger med lånespillere?) At vi har vært tynt besatt med "voksne" i troppen var kanskje en større risiko enn det vi vurderte før sesongen. Samtidig, vi startet med tre nye, etablerte spisser. Hva er sjansen for at alle tre skal bli skadet over en legre periode? Det er det nå justert litt for med Hoven , Skjelvik og Dahlby. (Så er det jo litt typisk at Hoven ryker rett ut og Christensen slår følge.) 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 3. September Del Skrevet 3. September Akkurat nå er det positivt at det ikke er kamp i helgen! Det blir godt med en frihelg fra frustrasjon, oppgitthet og nedstemthet.. -- Om to uker er vi tilbake med påskrudde spillere som har trent riktig og en påskrudd trener som har trent spillerne riktig. Knus Raufoss og gi oss troa tilbake. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September 2 timer siden skrev odd: Nei, det som er rart er at man ikke hører noe som helst positivt. Jeg tror selv Rødt-politikere kan se positive egenskaper i Sylvi Listhaug og motsatt. Jeg er ingen fan av Trump, men fyren er åpenbart flink til en del ting. En av de tingene jeg misliker med han er at han stempler alle motstandere som komplett ubrukelige og inkompetente. At han til sin død vil nekte å si at det finnes noe som helst gode egenskaper i Clinton, Biden eller Harris. Det er åpenbart en strategi som fungerer (Ergo: Han er en god strateg), men gjør han i mine øyne uspiselig. Hvis man hører folk omtale andre og hevde det ikke finnes noen positive egenskaper, da er det på tide å være på vakt. Da hører man sannsynligvis på en person som har en sterk agenda og ønsker å tegne opp et dommedagsbilde Jeg tror ikke det er noen av oss som er mest negative til Bob som ikke også har skrevet positive ting om ham tidligere eller har et bilde av ham som 100% inkompetent så der er du bare urimelig og gjør deg selv skyldig i å fremstille andre overdrevent negativt. Hvorfor har du et sånt behov for at alle som kritiserer Bob når det går skikkelig dårlig også må si noe positivt om ham i samme slengen? Dette opphenget ditt i at vi liksom må legge ved noen fine ord om ham etter hver negative uttalelse for ikke å blir sammenlignet med Donald Trump er virkelig ikke noe jeg gidder ta hensyn til. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 3. September Del Skrevet 3. September 14 timer siden skrev RedWhiteandBlaa: Tap på Egersund, Kongsvinger og Sogndal. En skikkelig blaamandag dette! Meget gunstig! Men Raufoss fikk plutselig superform, med ett er det de som jakter kvalikplass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Del Skrevet 3. September Del Skrevet 3. September 2 timer siden skrev Nøfyse: Jeg tror ikke det er noen av oss som er mest negative til Bob som ikke også har skrevet positive ting om ham tidligere eller har et bilde av ham som 100% inkompetent så der er du bare urimelig og gjør deg selv skyldig i å fremstille andre overdrevent negativt. Hvorfor har du et sånt behov for at alle som kritiserer Bob når det går skikkelig dårlig også må si noe positivt om ham i samme slengen? Dette opphenget ditt i at vi liksom må legge ved noen fine ord om ham etter hver negative uttalelse for ikke å blir sammenlignet med Donald Trump er virkelig ikke noe jeg gidder ta hensyn til. Mange her har gode og reflekterte meninger. Det var Ringo som sa at kildene hans ikke hadde noe positivt å si om Bob. Som jeg synes fremstår merkelig. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 3. September Del Skrevet 3. September Det er alltid noe bra å si om alle mennesker. Det fikk meg til å tenke på Nazi Per og småfulglene: 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 3. September Del Skrevet 3. September 45 minutter siden skrev odd: Mange her har gode og reflekterte meninger. Det var Ringo som sa at kildene hans ikke hadde noe positivt å si om Bob. Som jeg synes fremstår merkelig. De har selvfølgelig det i en sammenheng hvor det blir naturlig. Du må skjønne at det handler om kontekst og at bare fordi noen ikke har noe positivt å si om én konkret situasjon så betyr ikke det at de ikke kan se noe som helst positivt generelt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Del Skrevet 3. September Del Skrevet 3. September 24 minutter siden skrev Nøfyse: De har selvfølgelig det i en sammenheng hvor det blir naturlig. Du må skjønne at det handler om kontekst og at bare fordi noen ikke har noe positivt å si om én konkret situasjon så betyr ikke det at de ikke kan se noe som helst positivt generelt. Beklager om jeg ordla meg dårlig. Jeg sier ikke at Ringo sitter og snakker med en gjeng depressive satanister som ikke ser noe positivt noe sted. Jeg snakket om den konkrete situasjonen der Ringo tydeligvis snakker med folk tett på laget, og vedkommende ikke har noe som helst positivt å si om Bob som trener. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå