Gå til innhold

Anbefalte innlegg

3 timer siden skrev odd:

Beklager om jeg ordla meg dårlig. Jeg sier ikke at Ringo sitter og snakker med en gjeng depressive satanister som ikke ser noe positivt noe sted. 

Jeg snakket om den konkrete situasjonen der Ringo tydeligvis snakker med folk tett på laget, og vedkommende ikke har noe som helst positivt å si om Bob som trener. 

Tror du seriøst at det er tilfelle, eller at det var det @@ringo faktisk formidlet? I så fall vil jeg nok si at du leser foruminnlegg som Fanden leser Bibelen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

22 timer siden skrev @ringo:

Hmmm, godt spørsmål…. Svaret er nei.

1 time siden skrev Nøfyse:

Tror du seriøst at det er tilfelle, eller at det var det @@ringo faktisk formidlet? I så fall vil jeg nok si at du leser foruminnlegg som Fanden leser Bibelen.

Jeg leste innlegget til Ringo som at han svarte nei… (Det øverste quotet er uredigert. Så får man tolke det som man vil.)

Så får man jo selv velge hva man vil tro. Jeg tror Ringo selv ser mange positive trekk ved Bob. Jeg mistenker også at de han får rapporter fra også ser noen positive sider. Derfor ga jeg han den pasningen med mulighet for å nyansere litt. Når svaret var «nei» ble jeg overrasket, men det gjør jo at man får sine tanker…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se denne videoen som kom ut i dag. Her kommer visjonen og hvorfor man tok grepene man tok. Vi skal bygge klubb! 
På den riktige måten. ikke rett opp for å gå rett ned igjen. 

Nå må vi bare jobbe med kvaliteten! Vi kan fremdeles levere en god høst. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

59 minutter siden skrev Marandinho:

Se denne videoen som kom ut i dag. Her kommer visjonen og hvorfor man tok grepene man tok. Vi skal bygge klubb! 

Rar symmetri i klubbens ranking, nå er Stabæk på 1993 nivå igjen og toppåret 2008 er nogenlunde midt imellom. Men kanskje nødvendig å starte der for å bygge?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Marandinho:

Vemodig å se forventningene før sesongen. Synd utviklingen av laget uteble etter god start

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17 timer siden skrev Nøfyse:

Eller du kunne gjort som alle andre og forstått at konteksten "nei-et" kom i handlet sannsynligvis om en ikke alt for utfyllende diskusjon om situasjonen i Stabæk her og nå hvor det i akkurat den sammenhengen ikke falt seg naturlig å komme inn på mer positive sider ved Bobs trenergjerning, som @boie også har poengtert. At den mest nærliggende tolkningen for deg i stedet er at @@ringo liksom skulle gi faen i innrømme at det finnes noe positivt fordi det skader en svartmalingsagenda er et eksempel på hvordan du leser foruminnlegg som Fanden leser Bibelen.

OK. Da er det vel sånn.

Og selvfølgelig, om det man får høre er basert på oppdateringer på SMS (neida, jeg mener det ikke bokstavelig) så er det ikke plass til alt. Men da er heller ikke rapportene spesielt nyanserte, eller hva? Det hele fremstår jo som et klassisk tilfelle at man får høre om ekstremtilfellene ("alle sulter i Afrika") og skaper seg et bilde av at ekstremsituasjonene er normale, fordi det er eneste informasjonen man får.

PS: I VAR tråden mener FranckTheBank at VAR er teit. Uten at det er relevant for dette innlegget. At Boie mener at alt ikke er rosenrødt (en mening jeg tror deles av ALLE) oppfatter jeg heller ikke som spesielt relevant. Jeg spurte tross alt ikke om kildene hans "trakk frem de store superlativene", jeg spurte om det fantes noe som helst positivt. Man kanskje er det på tide å la Ringo selv svare på om han fortsatt står for sitt "nei". Gitt oppklaring av kontekst...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

54 minutter siden skrev odd:

At Boie mener at alt ikke er rosenrødt (en mening jeg tror deles av ALLE) oppfatter jeg heller ikke som spesielt relevant. Jeg spurte tross alt ikke om kildene hans "trakk frem de store superlativene", jeg spurte om det fantes noe som helst positivt. Man kanskje er det på tide å la Ringo selv svare på om han fortsatt står for sitt "nei". Gitt oppklaring av kontekst...

@ringo har meldt pass her (det skjønner jeg forsåvidt), men jeg vil tro det du lurte på var om det kom fram noe postitivt som er relevant til Bobs trenergjerning? Jeg mener det ikke er unaturlig at det ikke kom så mye positivt fram når vi ser på formkurven vår.

Ellers kan man jo svare som Kerr her: https://www.vg.no/sport/i/B0GkyG/kerr-med-iskald-ingebrigtsen-melding-sier-mye-om-ham - men relevant er det ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eneste positive etter gårsdagen mener jeg er Aleksa Matic. Han ser ut som en virkelig kvalitetsspiller! Og vi har han på lang kontrakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tiltross for at vi driter oss ut og tar 0 poeng nok en gang mot ett bunnlag hjemme på Nadderud var det noen lyspunkter:

- Diabate scorer 2 mål etter flott spill. Burde hatt 3 på straffen. Vi har hvertfall en skadefri spiss som scorer, det er viktig hvis vi skal begynne å snu dette. 

- Matic er bedre enn Roberts. 

- Nysveen er tilbake. Tiltross for rotete defensivt ( kan det bli verre enn Walstad uansett) har han en x-faktor offensivt. Burde fått assist på sjansen til Dahlby. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Positivitet
  • Opprett ny...