Nøfyse 2 523 Del Skrevet 3. September Del Skrevet 3. September 3 timer siden skrev odd: Beklager om jeg ordla meg dårlig. Jeg sier ikke at Ringo sitter og snakker med en gjeng depressive satanister som ikke ser noe positivt noe sted. Jeg snakket om den konkrete situasjonen der Ringo tydeligvis snakker med folk tett på laget, og vedkommende ikke har noe som helst positivt å si om Bob som trener. Tror du seriøst at det er tilfelle, eller at det var det @@ringo faktisk formidlet? I så fall vil jeg nok si at du leser foruminnlegg som Fanden leser Bibelen. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Del Skrevet 3. September Del Skrevet 3. September 22 timer siden skrev @ringo: Hmmm, godt spørsmål…. Svaret er nei. 1 time siden skrev Nøfyse: Tror du seriøst at det er tilfelle, eller at det var det @@ringo faktisk formidlet? I så fall vil jeg nok si at du leser foruminnlegg som Fanden leser Bibelen. Jeg leste innlegget til Ringo som at han svarte nei… (Det øverste quotet er uredigert. Så får man tolke det som man vil.) Så får man jo selv velge hva man vil tro. Jeg tror Ringo selv ser mange positive trekk ved Bob. Jeg mistenker også at de han får rapporter fra også ser noen positive sider. Derfor ga jeg han den pasningen med mulighet for å nyansere litt. Når svaret var «nei» ble jeg overrasket, men det gjør jo at man får sine tanker… 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September Poenget mitt som svar til @ringo var at i den situasjonen vi er i nå så ville det vært rart om noen trekker fram de store superlativene på spørsmålet « hvordan syns du han Stabæk-treneren gjør det om dagen?» 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 3. September Del Skrevet 3. September 51 minutter siden skrev odd: Jeg leste innlegget til Ringo som at han svarte nei… Så var det dette med kontekst, da. Les det @boie skrev rett over her. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September 52 minutter siden skrev Nøfyse: Så var det dette med kontekst, da. Les det @boie skrev rett over her. Så var det dette med å klare å lese, da... Sorry, men nå blir jeg irritert! Det er da fa** meg ingen som sier at ting er rosenrødt? Det er ingen som sier at Bob er perfekt. Det er ingen som sier at vi bør fortsette å tape mot Lyn og Bryne!! Tror du virkelig at vi sitter her og diskuterer om det er bra å tape mot Bryne eller ikke? At jeg (som eksempel) tenker at "YES!!!! Vi unngikk tosifra!"? Å dunke løs for å poengtere at "nå er ikke alt rosenrødt" er ikke bare å slå inn åpne dører. Det er å slå inn en luftvegg. Det er INGEN TING å slå inn! Alle er enige. Korriger meg gjerne hvis du de siste ukene har sett innlegg som sier at alt er tipp-topp. Jeg spurte Ringo et helt direkte spørsmål etter n'te innlegg der han hevder innsikt i klubbens indre om det var noe som helst positivt å finne: "Er det noen av de «sikre» kildene dine som sier noe som helst positivt om Bob og det som skjer i klubben nå" Konteksten du leter etter er sidevis med jamring (merk at jeg ikke skriver "uberettiget jamring", men "jamring") over situasjonen. I den kontektsten spør jeg om det rapporteres om noe som helst som er bra. Hvorfor spør jeg om det? Fordi det like lite som man skal hvile på laurbær og slutte å se etter forbedringer når man er på topp, skal man vrake alt av det man gjør når man er på bunn. Noen ting går jo åpenbart bra. Det kan ikke være tilfeldig at vi for første gang på lenge snakker om gullet vi har i Akademiet. For bare et år eller to siden var jo spådommen at Akademiet var døende? At en spiller som Nysveen går fra å signere proffkontrakt som 17-åring (kunne jo fått tidligere) før sesongen til å høste beundring selv når laget ikke presterer nå. (Tenk hvordan han ville sett ut hvis resten av spillet satt!). At vi nesten blir skuffet om vi ikke ser totalpakker opp mot 9-sifret (!) hvis Olderheim eller Spiten rører på seg. At Andresen nå spiller fast og også markerer seg på landslaget. Svaret fra Ringo var et blankt "nei". OK. Så skulle jeg lest "i kontektsten" at "nei" i dette tilfellet betydde "joda, det er selvsagt noe positivt men det velger jeg å gi fa** i fordi det viktigste nå er å presisere at alt ikke er 100% på stell? Jeg og Ringo har våre uenigheter, men jeg respekterer han da såpass at jeg tror han også har fått med seg at det ikke er nødvendig å overbevise folk om det... Da står jeg igjen med ett alternativ: At Ringo faktisk mente det han skrev ordrett. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 3. September Del Skrevet 3. September Bytte trådtittel til Bobs-metadiskusjon ellerno? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. September 41 minutter siden skrev odd: Svaret fra Ringo var et blankt "nei". OK. Så skulle jeg lest "i kontektsten" at "nei" i dette tilfellet betydde "joda, det er selvsagt noe positivt men det velger jeg å gi fa** i fordi det viktigste nå er å presisere at alt ikke er 100% på stell? Eller du kunne gjort som alle andre og forstått at konteksten "nei-et" kom i handlet sannsynligvis om en ikke alt for utfyllende diskusjon om situasjonen i Stabæk her og nå hvor det i akkurat den sammenhengen ikke falt seg naturlig å komme inn på mer positive sider ved Bobs trenergjerning, som @boie også har poengtert. At den mest nærliggende tolkningen for deg i stedet er at @@ringo liksom skulle gi faen i innrømme at det finnes noe positivt fordi det skader en svartmalingsagenda er et eksempel på hvordan du leser foruminnlegg som Fanden leser Bibelen. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 448 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. September 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 448 Del Skrevet 4. September Del Skrevet 4. September Se denne videoen som kom ut i dag. Her kommer visjonen og hvorfor man tok grepene man tok. Vi skal bygge klubb! På den riktige måten. ikke rett opp for å gå rett ned igjen. Nå må vi bare jobbe med kvaliteten! Vi kan fremdeles levere en god høst. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 4. September Del Skrevet 4. September 59 minutter siden skrev Marandinho: Se denne videoen som kom ut i dag. Her kommer visjonen og hvorfor man tok grepene man tok. Vi skal bygge klubb! På den riktige måten. ikke rett opp for å gå rett ned igjen. Nå må vi bare jobbe med kvaliteten! Vi kan fremdeles levere en god høst. Rar symmetri i klubbens ranking, nå er Stabæk på 1993 nivå igjen og toppåret 2008 er nogenlunde midt imellom. Men kanskje nødvendig å starte der for å bygge? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 306 Del Skrevet 4. September Del Skrevet 4. September 1 time siden skrev Marandinho: Se denne videoen som kom ut i dag. Her kommer visjonen og hvorfor man tok grepene man tok. Vi skal bygge klubb! På den riktige måten. ikke rett opp for å gå rett ned igjen. Nå må vi bare jobbe med kvaliteten! Vi kan fremdeles levere en god høst. Vemodig å se forventningene før sesongen. Synd utviklingen av laget uteble etter god start 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Del Skrevet 4. September Del Skrevet 4. September 17 timer siden skrev Nøfyse: Eller du kunne gjort som alle andre og forstått at konteksten "nei-et" kom i handlet sannsynligvis om en ikke alt for utfyllende diskusjon om situasjonen i Stabæk her og nå hvor det i akkurat den sammenhengen ikke falt seg naturlig å komme inn på mer positive sider ved Bobs trenergjerning, som @boie også har poengtert. At den mest nærliggende tolkningen for deg i stedet er at @@ringo liksom skulle gi faen i innrømme at det finnes noe positivt fordi det skader en svartmalingsagenda er et eksempel på hvordan du leser foruminnlegg som Fanden leser Bibelen. OK. Da er det vel sånn. Og selvfølgelig, om det man får høre er basert på oppdateringer på SMS (neida, jeg mener det ikke bokstavelig) så er det ikke plass til alt. Men da er heller ikke rapportene spesielt nyanserte, eller hva? Det hele fremstår jo som et klassisk tilfelle at man får høre om ekstremtilfellene ("alle sulter i Afrika") og skaper seg et bilde av at ekstremsituasjonene er normale, fordi det er eneste informasjonen man får. PS: I VAR tråden mener FranckTheBank at VAR er teit. Uten at det er relevant for dette innlegget. At Boie mener at alt ikke er rosenrødt (en mening jeg tror deles av ALLE) oppfatter jeg heller ikke som spesielt relevant. Jeg spurte tross alt ikke om kildene hans "trakk frem de store superlativene", jeg spurte om det fantes noe som helst positivt. Man kanskje er det på tide å la Ringo selv svare på om han fortsatt står for sitt "nei". Gitt oppklaring av kontekst... 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 4. September Del Skrevet 4. September Jeg har ikke noe å tilføye, spørsmålet ble besvart. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 4. September Del Skrevet 4. September 54 minutter siden skrev odd: At Boie mener at alt ikke er rosenrødt (en mening jeg tror deles av ALLE) oppfatter jeg heller ikke som spesielt relevant. Jeg spurte tross alt ikke om kildene hans "trakk frem de store superlativene", jeg spurte om det fantes noe som helst positivt. Man kanskje er det på tide å la Ringo selv svare på om han fortsatt står for sitt "nei". Gitt oppklaring av kontekst... @ringo har meldt pass her (det skjønner jeg forsåvidt), men jeg vil tro det du lurte på var om det kom fram noe postitivt som er relevant til Bobs trenergjerning? Jeg mener det ikke er unaturlig at det ikke kom så mye positivt fram når vi ser på formkurven vår. Ellers kan man jo svare som Kerr her: https://www.vg.no/sport/i/B0GkyG/kerr-med-iskald-ingebrigtsen-melding-sier-mye-om-ham - men relevant er det ikke. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. September Vet ikke hvem som holder til i Åndalsnesområdet, men takk for at du hang ut flagget godt synlig! 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 306 Del Skrevet 15. September Del Skrevet 15. September Fortsatt på kvalik, nå plass 6. Kampen imorgen bør vinnes! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Det er alltids mulig for en kald pils på blaa uansett dagens kamputfall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Dahlby, Matic og Diabate 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September At Bob er fredet! (Ironi kan forekomme) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. September Dahlby var god han - men vant til at det skal spilles hurtigere i lengderetningen. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Mange aktive brukere på forumet i dag som ellers ikke involverer seg. Det er jo bra? På en måte. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 17. September Del Skrevet 17. September Det eneste positive etter gårsdagen mener jeg er Aleksa Matic. Han ser ut som en virkelig kvalitetsspiller! Og vi har han på lang kontrakt. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 17. September Del Skrevet 17. September Det betyr vel bare at han er en av de første som blir solgt, før vi fyller på med ræl. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter Westlye 708 Del Skrevet 17. September Del Skrevet 17. September Fint at disse triste matchene ikke ødelegger helgene også 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 17. September Del Skrevet 17. September En god helg skal etterfølges av en Blaamandag. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 753 Del Skrevet 18. September Del Skrevet 18. September Leder hvertfall denne tabellen i OBOS! https://www.fotball.no/fotballens-verdier/fair-play/2024/her-er-stillingen-pa-fair-play-tabellene/?fbclid=IwY2xjawFXYzlleHRuA2FlbQIxMAABHQ7wHuPRXBYulCdaNYPXVIEGaWPtw5fPoaL0KQs1AXuk8Ht9ecDYKmdEzQ_aem_Kx9wFxaDq_vdY0fPQ7GLsg 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 18. September Del Skrevet 18. September 4 minutter siden skrev rykkinn: Leder hvertfall denne tabellen i OBOS! https://www.fotball.no/fotballens-verdier/fair-play/2024/her-er-stillingen-pa-fair-play-tabellene/?fbclid=IwY2xjawFXYzlleHRuA2FlbQIxMAABHQ7wHuPRXBYulCdaNYPXVIEGaWPtw5fPoaL0KQs1AXuk8Ht9ecDYKmdEzQ_aem_Kx9wFxaDq_vdY0fPQ7GLsg Snilleste lag i OBOS! Søtt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 339 Del Skrevet 18. September Del Skrevet 18. September 6 minutter siden skrev rykkinn: Leder hvertfall denne tabellen i OBOS! https://www.fotball.no/fotballens-verdier/fair-play/2024/her-er-stillingen-pa-fair-play-tabellene/?fbclid=IwY2xjawFXYzlleHRuA2FlbQIxMAABHQ7wHuPRXBYulCdaNYPXVIEGaWPtw5fPoaL0KQs1AXuk8Ht9ecDYKmdEzQ_aem_Kx9wFxaDq_vdY0fPQ7GLsg Ikke bra.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 22. September Del Skrevet 22. September Tiltross for at vi driter oss ut og tar 0 poeng nok en gang mot ett bunnlag hjemme på Nadderud var det noen lyspunkter: - Diabate scorer 2 mål etter flott spill. Burde hatt 3 på straffen. Vi har hvertfall en skadefri spiss som scorer, det er viktig hvis vi skal begynne å snu dette. - Matic er bedre enn Roberts. - Nysveen er tilbake. Tiltross for rotete defensivt ( kan det bli verre enn Walstad uansett) har han en x-faktor offensivt. Burde fått assist på sjansen til Dahlby. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.StabækTheGOAT 57 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. September Vi har faktisk veldig mye å være positive for akkurat nå! Vi har Norges desidert beste akademi og har mye urealiserte gevinster fra det. Det gjør at vi har lett muligheten til å satse på opprykk neste år og året etter. Vi har en ny stadium på vei! Alle spillere og trenere (fremtidig også) vet at fasilitetene vil bli bedre og at klubben kan satse ordentlig. Tar man i betraktning alt det så har det ikke sett lysere ut for Stabæk siden gulltiden. Alle er enige om at det sportslige resultatet i år har vært veldig skuffende. Vi kommer mest sannsynlig til å få den dårligste sesong siden 1993, flere år før mange av oss ble født. Dette er egentlig ikke overraskende når man ser trenden vi har hatt de siste årene. Trenere varer ikke lengre enn 1 år og de fleste spillere vi har hentet inn har vært leiesoldater. Vi håpet på en endring i år og har sett noe. Det ingen viste (eller ville tro på) var at BB ikke var samme treneren siden oppholdet her sist. Ansettelsen var kun nostalgisk. Ikke første gang vi har gjort den tabben. Vi rykker nok ikke opp i år. Men vi har en ny stadion på vei + veldig mange gode unge spillere og norges beste akademi! Alltid Uansett! 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå