Gå til innhold

Anbefalte innlegg

39 minutter siden skrev Mr.StabækTheGOAT:

Vi rykker nok ikke opp i år.

Nja, er fortsatt 21 poeng å spille for igjen! Føler meg trygg på at vi er mer enn gode nok til å sikre kvalik. Og samtidig gode nok til å komme oss til play-offs. 4/7 siste sesongene så har Obos laget rykket opp, 2 av de andre gangene har det vært veldig jevnt. Kun en gang så har det vært overlegent for Eliteserie laget! Det er muligheter her as.

Bryne tar vi nok ikke igjen. Gavepakkene kom på rekke å rad, men de kastet vi langt vekk. Dem har nok fått de nødvendige 2-3 poengene nå. Vi tar neppe 21 poeng. Klarer vi å i sikre et sted mellom 14-17 poeng så bør det holde til 3-5 plass et sted tror jeg! Og det kan vi nok være små fornøyd med. 

Vi har 3 seriekamper på 8 dager nå, vi får nok mange svar da! Kommer vi godt ut av det så kan det bli riktig spennende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Mr.StabækTheGOAT:

Vi har faktisk veldig mye å være positive for akkurat nå!

Vi har Norges desidert beste akademi og har mye urealiserte gevinster fra det. Det gjør at vi har lett muligheten til å satse på opprykk neste år og året etter. Vi har en ny stadium på vei! Alle spillere og trenere (fremtidig også) vet at fasilitetene vil bli bedre og at klubben kan satse ordentlig. Tar man i betraktning alt det så har det ikke sett lysere ut for Stabæk siden gulltiden. 

Alle er enige om at det sportslige resultatet i år har vært veldig skuffende. Vi kommer mest sannsynlig til å få den dårligste sesong siden 1993, flere år før mange av oss ble født. Dette er egentlig ikke overraskende når man ser trenden vi har hatt de siste årene. Trenere varer ikke lengre enn 1 år og de fleste spillere vi har hentet inn har vært leiesoldater. Vi håpet på en endring i år og har sett noe. Det ingen viste (eller ville tro på) var at BB ikke var samme treneren siden oppholdet her sist. Ansettelsen var kun nostalgisk. Ikke første gang vi har gjort den tabben. 

Vi rykker nok ikke opp i år.

Men vi har en ny stadion på vei + veldig mange gode unge spillere og norges beste akademi!

Alltid Uansett!

Jeg kunne kanskje quotet dette inn i Realisme-tråden i stedet, men orker ikke fra mobilen. Admin kan kanskje flytte, men: Det er ikke så mye av det over her som ikke kunne vært skrevet i fjor da nedrykket var et faktum - vi har jo ikke kommet en meter videre på dette året! Det er faktisk utrolig svakt…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 18.9.2024 den 11.13 skrev kuk:

Snilleste lag i OBOS! 

Søtt.

La oss glede oss over at dette er siste gang vi ser Stabæk på toppen av Fair Play tabellen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 387

Jeg vet ikke hva som er verst:
Øverst på Fair Play Tabellen, eller som i 1984 da det ble nedrykk med kun 5 poeng, og 21 røde kort på 18 kamper.

Her kan det leses mer om Stabæks historie i et imponerende bra kamp program fra Eik. Anbefales.

http://eik-historie.no/kampprogrammer_2024/13-stabaek.pdf       Det er så bra at jeg tror en viss herremann fra Stabæk kunne ha skrevet dette selv, eller hva Joakim Miøen?

Endret av h1912
glemte linken
Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev h1912:

Øverst på Fair Play Tabellen, eller som i 1984 da det ble nedrykk med kun 5 poeng, og 21 røde kort på 18 kamper.

Her kan det leses mer om Stabæks historie i et imponerende bra kamp program fra Eik. Anbefales.

http://eik-historie.no/kampprogrammer_2024/13-stabaek.pdf

Søvn er kjipt eller hva? :) 

et av de bedre kamp programmene jeg har sett! Litt som når vi var på TA, hadde gode programmer da. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer siden skrev h1912:

http://eik-historie.no/kampprogrammer_2024/13-stabaek.pdf       Det er så bra at jeg tror en viss herremann fra Stabæk kunne ha skrevet dette selv, eller hva Joakim Miøen?

Her snakker vi klasse av et program og ikke minst et produkt som skaper lokalt engasjement samtidig som det viser respekt til besøkende lag og supportere. Steal with pride. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 timer siden skrev Stairs:

Søvn er kjipt eller hva? :) 

Trenger ikke kommentere dette, men jeg er glad du slipper de helseutfordringene jeg sliter med. :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egersund, Åsane, Start, Raufoss, Moss, Lyn. 5/36 poeng.

Dette er så tragisk at dagens opptur var at ølsalget i Egersund fortsatt var åpent etter matchen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egersund, Raufoss, Moss, Start. 2 poeng. Jeg er lei av lag i gult og sort. Heldigvis var dette siste for sesongen.

Endret av Crispo11
La til litt positivitet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen trøstende ord fra Nils-Fredrik Nielsen:

Det er aldri for sent å gi opp.

Når nøden er størst, er hjelpen nærmest borte.

Det er aldri for tidlig å angre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fremstår som dønn stabile på trenerfronten når man sammenlikner med hva som skjer på Åråsen.
https://www.nettavisen.no/sport/lillestroms-dag-eilev-fagermo-valg-sjokkerer-supersjokkerte/s/5-95-2044502

Sitat

Når han leder laget til helgen, blir han den åttende treneren som leder laget på under halvannet år. Det er helt uhørt i norsk fotball

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt Joker Nord - men jeg vil nå helst unngå å møte LSK i OBOS neste sesong (eller i årets kvalikk) så får håpe de karrer seg opp av sumpa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer siden skrev @ringo:

Det er helt Joker Nord - men jeg vil nå helst unngå å møte LSK i OBOS neste sesong (eller i årets kvalikk) så får håpe de karrer seg opp av sumpa.

Vet ikke helt jeg ass, er vel de mest nervøse i en eventuell kvalikk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 1.10.2024 den 14.31 skrev Blaakækse:

Vet ikke helt jeg ass, er vel de mest nervøse i en eventuell kvalikk?

Det er ikke helt umulig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Positivitet
  • Opprett ny...