Nr14 1 164 Del Skrevet i går, 15:48 Del Skrevet i går, 15:48 Akkurat nå skrev mbh: Før hadde folk i distriktene lyst til å gi deg en på tygga hvis du fortalte at du er Stabæk-supporter. Nå får du tilbud om en klem. Det er jo litt positivt. Omsorg trenger vi 😉 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 592 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 17:47 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 17:47 Jeg er glad i alle Stabækfans, og jeg er glad i alle dere på forumet. Nå må vi stå sammen. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 592 Del Skrevet i går, 18:12 Del Skrevet i går, 18:12 22 minutter siden skrev Andreas: Nå må vi stå sammen. Slapp av a - Akkurat det er vi vant til. Var akkurat det samme i 2024.. og 2023.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 707 Del Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Drakta var kul da. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 899 Del Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Alt kan snu, fotballen er rund. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 944 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Tøft om dagen. Men vi har ett bra lag og bra spillere. Vi mangler selvtilliten etter å ha underprestert i flere sesonger. Det er ikke bare bare å få den tilbake. Vi er shaky og det synes. Men toppnivået vårt er så sterkt. Vi må forsøke å få det frem i større grad. Jeg er rådvill mtp hva som må til for å snu det, men tipper de kompetente som jobber med gutta daglig ser det. Jeg ville nok tatt tak i midtbanen først? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 046 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Vi har i det minste noen spennende enkeltspillere som er hete slagsobjekter. I tillegg har en av våre akademispillere vært i Chelsea. Er noe positivt om dagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 911 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden 30 minutter siden skrev fexter: Vi har i det minste noen spennende enkeltspillere som er hete slagsobjekter. I tillegg har en av våre akademispillere vært i Chelsea. Er noe positivt om dagen. Ja. Selv om vi spiller dårlig og ikke vinner kamper, er alt OK fordi vi kanskje snart kan selge noen av våre beste spillere. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 618 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden 25 minutter siden skrev Stuart: Ja. Selv om vi spiller dårlig og ikke vinner kamper, er alt OK fordi vi kanskje snart kan selge noen av våre beste spillere. Det er ikke så dumt å holde skuta gående i påvente av at det dukker opp et mirakel. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 618 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Mer seriøst, så burde det bekymre de som styrer klubben at det fortsatt "går sakte, men sikkert" nedover. Jeg vet ikke hva som må gjøres, men det gjør tydeligvis heller ikke de som står på broen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 294 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Ingenting virker å hjelpe så man kan jo forstå om de er litt rådville.... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 246 Del Skrevet 27 minutter siden Del Skrevet 27 minutter siden Vi har fått svaret på om det ville gått bedre om vi bare setter inn reservene. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå