Håvard 3 323 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. April 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. April 2019 Vi ligger fortsatt foran RBK på tabellen ? 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Det er pottetett fra 13 til 4 plass.. en tre poenger og litt flaks så er man på andre halvdel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Nei, slutt'a! Jeg blir faen meg negativ av den tråden her. Ja-jeg-vet-du-nettopp-har-fått-et-kne-i-balla-men-du-må-ikke-glemme-å-smile-tråden 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. April 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. April 2019 Da kan du vel la denne tråden være Vi kommer til å svinge i år, og det er for tidlig å si hvilke vei det svinger. To sentrale offensive spillere ut med salg/skade akkurat i sesongstarten setter selvfølgelig sitt preg, og så blir det spennende å se hvilke vei det svinger mest. Enn så lenge er jeg optimist, og vil gi laget ti kamper før jeg kikker på tabell og gjør reviderer holdning. Enn så lenge ligger vi på et snitt som omtrent berger plassen, men fire runder er som sagt alt for lite til å gi en meningsfull statistikk. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 6. Juni 2019 Del Skrevet 6. Juni 2019 Nå sliter jeg, er det noen som ser noe som helst positivt?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 6. Juni 2019 Del Skrevet 6. Juni 2019 Ny trener, nye muligheter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 6. Juni 2019 Del Skrevet 6. Juni 2019 3 minutter siden skrev elvis: Nå sliter jeg, er det noen som ser noe som helst positivt?? Ja. Vi får ny trener! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 6. Juni 2019 Del Skrevet 6. Juni 2019 Jeg var nærme å håpe at vi løste Berg fra kontrakten og fant en ny. Nå har vi i stedet fått penger for å slippe han, og har dermed kanskje sjansen til å legge litt mer i potten for å få den vi vil ha. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Juni 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Juni 2019 Eller bare gå til Mediedekning: På VGs liste over de største talentene i Eliteserien, har vi 8 av 30! De andre klubbene er for så vidt: 4 Viking 3 Rosenborg 3 Glimt 2 Lillestrøm 2 Odd 2 Sarpsborg 2 Strømsgodset 2 Enga 1 Mjøndalen 1 Tromsø Vi har 8. Neste har 4. (Og en av de fire kom fra vårt akademi) 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 314 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Juni 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Juni 2019 Jeg er faktisk drit positiv! Trenden i år har jo vært som den har vært. Håper på en langsiktig løsning. Håper på en trener med riktig filosofi. En stor del av meg håper på JJ. Kun pga det er en litt romantisk greie med folk som kommer tilbake til klubben. Jeg er også positiv til tropp selv om mange er uenig med meg. Jeg lever i håpet om at Rusike, Gyasi, Kassi og SMH er tilbake for fullt snart. Da har vi jo en ganske sterk tropp sammen med resten. Mange mener vi trenger en def midt. Det gjør vi. Det vil løse mye. Resten av troppen er jo kanon. Bare se på spillere som har vokst kjempemasse i år: Hanche, Ronald, Sandberg, Emil. Det er jo kjempebra. Så må vi jo være realistiske her. Vi kommer nok til å kjempe i bunn. Er dette nytt for oss? Har vi glemt at vi ikke er ett topplag? Vi er ett herlig lag som slår nedenfra og opp. Kall meg gjerne naiv, men jeg har troa!? I dag er gledens dag! Jeg er superglad! Traust fotball reiste til Kypros eller hvor enn han dro. Vi kan kun se framover. Og det gjenstår tross alt 22 kamper ? la oss ikke svartmale alt nå. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Juni 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Juni 2019 De medisinene dine der vil jeg også ha!! ? 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 314 Del Skrevet 6. Juni 2019 Del Skrevet 6. Juni 2019 Hahahah! Det kan ordnes ??? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Juni 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Juni 2019 Denne tråden må frem på en slik dag.. Nesten så det presser seg frem noen gledestårer over å ha JJ tilbake. Minnene han har skapt for klubben kommer tilbake når jeg hører intervjuet med han. Jeg tror dette er akuttratt hva klubben vår trenger nå. La engasjementet og begeistringen smitte over på matta på mandag og mimre tilbake til kvelder som dette: Stabæk – Vålerenga 6-2 (2-0) 26.10.2008 – Nadderud Stadion Tippeligaen 25. runde 7151 tilskuere Vålerenga: Troy Perkins, Freddy dos Santos, Kjetil Wæhler (Luton Shelton fra 43.), André Muri, Allan K Jepsen, Morten Berre (Kristofer Hæstad fra 45.), Lars Iver Strand, Bojan Zajic (Harmeet Singh fra 66.), Daniel Fredheim Holm, Bengt Sæternes, Mohammed Abdellaoue Stabæk: Knudsen (Austbø fra 83.), Keller, Skjønsberg (Kjølø fra 83.), Sandberg, Høiland, Andersson, Hauger, Farnerud, Alanzinho, Gunnarsson (Palmason fra 78.), Nannskog Mål: 1-0 Veigar Pall Gunnarsson 31 2-0 Veigar Pall Gunnarsson 41 3-0 Johan Andersson 49 4-0 Veigar Pall Gunnarsson 59 4-1 Mohammed Abdellaoue 71 4-2 Mohammed Abdellaoue 79 5-2 Palmi Parr Palmason 82 6-2 Christian Keller 89 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 11. Juni 2019 Del Skrevet 11. Juni 2019 Pálmi Parr Pálmason? Var det speakeren på Nadderud som skrev rapporten? 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 11. Juni 2019 Del Skrevet 11. Juni 2019 1 time siden skrev Mikkel: Denne tråden må frem på en slik dag.. Nesten så det presser seg frem noen gledestårer over å ha JJ tilbake. Minnene han har skapt for klubben kommer tilbake når jeg hører intervjuet med han. Jeg tror dette er akuttratt hva klubben vår trenger nå. La engasjementet og begeistringen smitte over på matta på mandag og mimre tilbake til kvelder som dette: Stabæk – Vålerenga 6-2 (2-0) 26.10.2008 – Nadderud Stadion Tippeligaen 25. runde 7151 tilskuere Vålerenga: Troy Perkins, Freddy dos Santos, Kjetil Wæhler (Luton Shelton fra 43.), André Muri, Allan K Jepsen, Morten Berre (Kristofer Hæstad fra 45.), Lars Iver Strand, Bojan Zajic (Harmeet Singh fra 66.), Daniel Fredheim Holm, Bengt Sæternes, Mohammed Abdellaoue Stabæk: Knudsen (Austbø fra 83.), Keller, Skjønsberg (Kjølø fra 83.), Sandberg, Høiland, Andersson, Hauger, Farnerud, Alanzinho, Gunnarsson (Palmason fra 78.), Nannskog Mål: 1-0 Veigar Pall Gunnarsson 31 2-0 Veigar Pall Gunnarsson 41 3-0 Johan Andersson 49 4-0 Veigar Pall Gunnarsson 59 4-1 Mohammed Abdellaoue 71 4-2 Mohammed Abdellaoue 79 5-2 Palmi Parr Palmason 82 6-2 Christian Keller 89 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 11. Juni 2019 Del Skrevet 11. Juni 2019 – En bedre mann kunne vi ikke funnet. Ja, kanskje Pep Guardiola (Manchester City). Og kanskje Jürgen Klopp (Liverpool). Jönsson på andreplass. Klopp på tredje, sier Ingebrigt Steen Jensen til Budstikka på tirsdagens trening. https://www.budstikka.no/sport/her-er-jan-jonsson-tilbake-pa-nadderud/205813!/ 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Juni 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Juni 2019 Nå skal jeg for et øyeblikk legge alt gnålet mitt om langsiktighet til side... Jeg har bare blitt gladere og gladere av denne nyheten etter som den sakte har kommet nærmere og nærmere de siste dagene, inntil det ble offisielt bekreftet i formiddag. Det er ikke sikkert at vi tar seriegullet i år. Det kan til og med hende vi rykker ned. Men akkurat nå føles dette utrolig godt. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 16. Juni 2019 Del Skrevet 16. Juni 2019 Vinner vi hengekampene ligger vi likt med brann.. tror dette blir en bra sommer ass! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 16. Juni 2019 Del Skrevet 16. Juni 2019 54 minutter siden skrev Øistein: Vinner vi hengekampene ligger vi likt med brann.. tror dette blir en bra sommer ass! Faktisk et poeng over! Vi går forbi alle utenom 6 lag, dersom vi vinner alle hengekampene (regnet utifra 3 poeng per kamp vi har spilt mindre enn hvert av de andre lagene, på live-tabellen i skrivende stund). 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 18. August 2019 Del Skrevet 18. August 2019 Himmel og hav så langt nede denne tråden var. Men etter det vi viste i dag er det på plass med litt positivitetpjatt igjen. Vi må være enorme favoritter mot Godset om to uker, med det offensive spillet vi viste i dag. I tillegg kommer Lumanza til å vokse seg stadig større i å fange opp motstandere på midten, Kassi vil være tilbake igjen, og jeg synes jaggu tryggheten begynner å bre seg litt i forsvaret også, foran en keeper som aldri gjør tabber! Kan vi overraske mot RBK om en uke? Se ikke bort fra det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 18. August 2019 Del Skrevet 18. August 2019 Mener å huske Lumanza var enorm sist han spilte på Lerkendal. Bare å glede seg☺️ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2019 14 minutter siden skrev geirti: Himmel og hav så langt nede denne tråden var. Men etter det vi viste i dag er det på plass med litt positivitetpjatt igjen. Bipolaritet er et av diagnosekriteriene for å være ekte fotballsupporter ? Vi har den beste keeperen, et av de beste midtforsvarene (i hvertfall de der må være vondest å møte). Vi har en av ES beste midtbanespillere som bare kommer til å bli bedre og bedre. Vi har noen av de største talentene i ES som kommer til å blomstre ved siden av mer erfarne spillere og vi krydrer det hele med litt dansk dynamitt. Alt sammen styrt av vår mest suksessrike trener i klubbhistorien ? 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 18. August 2019 Del Skrevet 18. August 2019 Med det vi så i dag er det ikke bare én av ES beste midtbanespillere. Skytte er enorm, Lumanza vet vi hva har i seg, og jaggu begynner ikke Bohinen også å blande seg inn i den diskusjonen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 829 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. September 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. September 2019 Etter tre nye, deilige poeng er det på plass med litt positivitet, syns jeg. Først av alt. Dritdigg med seieren i går! Jeg hadde dessverre ikke anledning til å komme på kampen i går, men heldigvis fikk jeg med meg deler av matchen på nett. Vanligvis er det laget jeg skryter av og de fortjener skryt for en god match, men vet dere hva? I dag skal jeg først og fremst skryte av alle de som var på matchen og lagde liv i går. Og da spesielt Stabæk support og alle andre som sang. Det var stemning som bare det og masse forskjellige go’ sanger. Noe man også hørte veldig godt gjennom skjermen (høyttalerene). Man skal ikke undervurdere den effekten det er av å ha supportere og fans, som står og synger og lager liv. Det er noe også flere av spillerene har påpekt ved utallige anledninger. Så til alle dere som var på matchen i går og lagde bidro med å lage liv og røre. Well done og klapp på skulderen til dere! Måtte alle sammen komme å gjøre det samme, resten av sesongen også. Alltid uansett! 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guttarepperstb 192 Del Skrevet 16. September 2019 Del Skrevet 16. September 2019 Bare 3 poeng unna Vålerenga nå 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. September 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. September 2019 Gutta ute på den såkalte "Blaaturen" med besøk på distriktets skoler. Å se hvor stort kidsa synes det er å få besøk, autografer etc lover godt for fremtiden ? Sendes forøvrig live på FB nå. 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 19. September 2019 Del Skrevet 19. September 2019 Ser av nyhetsoppslaget at de tenker ikke bare Bekkestua og omegn, men faktisk hele Bærum, i tillegg til Asker og Oslo. det er bra! (a oss håpe det menes hele Asker og en betydelig del av Oslo også...) 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 829 Del Skrevet 24. September 2019 Del Skrevet 24. September 2019 Tross tap i går, så syns jeg det var mye positivt. Blant annet solid kollektivt press, god defensiv organisering & struktur når vi ikke har ballen og høyere balltempo enn tidligere. I tillegg til at laget jobber på til siste slutt. Flere og flere spillere som vokser med erfaringene de får, samt flere gode innhopp fra benken. De som kommer inn bidrar positivt og gjør en forskjell. De viser også at det er økt konkurransen om plassene, noe som bare er sunt. Dette klarer gutta! Jeg har trua! Staa paa! Alltid uansett! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 837 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Oktober 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Oktober 2019 Beautiful Day / What a Wonderful World: 2. laget sikret kontrakten, damene slo Lyn og gutta slo Enga på Imbesility. Blir ikke bedre! 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 829 Del Skrevet 25. April 2020 Del Skrevet 25. April 2020 Oppi all denne kjipe pandemitiden, må jeg bare si at det i hvertfall er gledelig å se Stabæk dukke opp i media, både støtt og stadig. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå