Gladlaksen 829 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Mai 2020 Gratulerer med dagen til - hele laget - støtteapparatet - klubben - kommunen - og landet. En ekstra hilsen, til alle blaa Stabækfans over hele dette langstargte land! Nyt dagen Alltid uansett! 32 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. August 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. August 2020 - Vi er fremdeles på øvre halvdel - Vi har et solid forsvar. Hanche blant ligaens beste, Yaw er stødig og Solheim en svært god signering - Vetlesen har en god sesong - Normann Hansen har vært et friskt pust inn - Kassi er (forhåpentligvis) snart frisk. Samme med Maatsen - Vi vet at Janne kan bygge angrepsmønstre. Fremover blir det mer tid på feltet enn det har vært tidligere i sesongen - Bo og Lumanza har høyt toppnivå. Før eller siden herjer de igjen - Det er andre lag i ligaen der det står vesentlig dårligere til enn hos oss 39 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 315 Del Skrevet 10. August 2020 Del Skrevet 10. August 2020 2 timer siden skrev jensemann: - Vi er fremdeles på øvre halvdel - Vi har et solid forsvar. Hanche blant ligaens beste, Yaw er stødig og Solheim en svært god signering - Vetlesen har en god sesong - Normann Hansen har vært et friskt pust inn - Kassi er (forhåpentligvis) snart frisk. Samme med Maatsen - Vi vet at Janne kan bygge angrepsmønstre. Fremover blir det mer tid på feltet enn det har vært tidligere i sesongen - Bo og Lumanza har høyt toppnivå. Før eller siden herjer de igjen - Det er andre lag i ligaen der det står vesentlig dårligere til enn hos oss Amen! Deilig med litt positivitet Støttes! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. August 2020 Del Skrevet 10. August 2020 11 timer siden skrev jensemann: - Vi er fremdeles på øvre halvdel - Vi har et solid forsvar. Hanche blant ligaens beste, Yaw er stødig og Solheim en svært god signering - Vetlesen har en god sesong - Normann Hansen har vært et friskt pust inn - Kassi er (forhåpentligvis) snart frisk. Samme med Maatsen - Vi vet at Janne kan bygge angrepsmønstre. Fremover blir det mer tid på feltet enn det har vært tidligere i sesongen - Bo og Lumanza har høyt toppnivå. Før eller siden herjer de igjen - Det er andre lag i ligaen der det står vesentlig dårligere til enn hos oss Herlig med litt positivitet, men jeg heller litt malurt i lykkebegeret ditt: - Vi er riktignok på øvre halvdel med 8.-plass, men det er kortere ned enn opp, så plasseringen lyver litt. Vi skal nok se mer nedover enn oppover på tabellen de nesten månedene. - Yaw var veldig skuffende i går. La oss håper han bare var litt kamprusten. Hanche og Solheim er solide. - Jeg føler meg på ingen måte sikker på at Bo og Lumanza vil skinne offensivt med det første. De er mye av problemet nå. - Poengmessig er det jo 8 lag hvor det står dårligere til enn hos oss, men spillemessig tror jeg kun det er AaFK som er bak oss. Laget som ligger nest sist var jo langt bedre enn oss da vi møtte dem for to uker siden. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. August 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. August 2020 På 26.2.2019 den 13.36 skrev odd: De som vil rive ned positive bidrag finner sikkert en tråd å ta diskusjonen i! 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 10. August 2020 Del Skrevet 10. August 2020 1 time siden skrev geirti: Herlig med litt positivitet, men jeg heller litt malurt i lykkebegeret ditt: - Vi er riktignok på øvre halvdel med 8.-plass, men det er kortere ned enn opp, så plasseringen lyver litt. Vi skal nok se mer nedover enn oppover på tabellen de nesten månedene. - Yaw var veldig skuffende i går. La oss håper han bare var litt kamprusten. Hanche og Solheim er solide. - Jeg føler meg på ingen måte sikker på at Bo og Lumanza vil skinne offensivt med det første. De er mye av problemet nå. - Poengmessig er det jo 8 lag hvor det står dårligere til enn hos oss, men spillemessig tror jeg kun det er AaFK som er bak oss. Laget som ligger nest sist var jo langt bedre enn oss da vi møtte dem for to uker siden. Hey! Hva heter tråden? 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 11. August 2020 Del Skrevet 11. August 2020 20 timer siden skrev greatone: Hey! Hva heter tråden? Dette er en tråd på et forum hvor vi diskuterer Stabæk Fotball herrer. Lettere å ta mann enn ball? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 11. August 2020 Del Skrevet 11. August 2020 1 time siden skrev geirti: Dette er en tråd på et forum hvor vi diskuterer Stabæk Fotball herrer. Lettere å ta mann enn ball? Og ditt ønske med denne diskusjonen er? Du har gjentatt det samme poenget i tre ulike tråder på ganske kort tid nå. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. August 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. August 2020 Tung stemning på forumet om dagen. Det vi vet, er at en bra kamp, med to, tre mål, vil skape kollektiv eufori. Med et par tre unntak. Flere mål Stabæk, flere mål. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 11. August 2020 Del Skrevet 11. August 2020 3 timer siden skrev geirti: Dette er en tråd på et forum hvor vi diskuterer Stabæk Fotball herrer. Lettere å ta mann enn ball? Det var jeg klar over... men hey hva het denne tråden..? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 11. August 2020 Del Skrevet 11. August 2020 3 timer siden skrev geirti: Dette er en tråd på et forum hvor vi diskuterer Stabæk Fotball herrer. Lettere å ta mann enn ball? Tror i min bok jeg tok ball nå. ? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 12. August 2020 Del Skrevet 12. August 2020 Spennende debatt dette! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2020 - fortsatt øvre halvdel - 9 poeng til nedrykk - Brann taper - Kristiansund taper - Kino skårer mål 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 30. August 2020 Del Skrevet 30. August 2020 Nå trenger forumet positive odd! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 11. September 2020 Del Skrevet 11. September 2020 Budstikka idag, nå må vel ting snu til det bedre.... «– Ingenting tyder på at vi ikke skal prestere bra mot Haugesund. Troppen er bedre enn tidligere. Den er vesentlig forsterket Jeg føler vi har gjort en god oppgradering av troppen Nivået på trening og konkurransen om plassene er vesentlig forbedret på et par-tre uker nå, sier Bjarmann.« 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 11. September 2020 Del Skrevet 11. September 2020 Er vi så voldsomt styrket de siste par ukene da? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 11. September 2020 Del Skrevet 11. September 2020 I positivtets tråden ja 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 11. September 2020 Del Skrevet 11. September 2020 1 time siden skrev boie: Er vi så voldsomt styrket de siste par ukene da? Nei, det er bare pjatt og vås for å få opp stemningen, men vi kan jo late som om det virker 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 129 Del Skrevet 11. September 2020 Del Skrevet 11. September 2020 Men når man først er i gang på tråden som skal fremme positivitet... Dere som ser treningene; har det vært en merkbar endring i landslagspausen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 11. September 2020 Del Skrevet 11. September 2020 Nå er jeg riktignok #sløvmenvåken, likevel: hvilken vesentlig forbedring og oppgradering av troppen har vi gjort de siste ukene (Skytte teller ikke, han kom i dag)? Note to self (lese artikkelen først. Så kommentere): Maatsen, Kassi og Kostadinov med på treningene og nærmer seg 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 129 Del Skrevet 11. September 2020 Del Skrevet 11. September 2020 Tenker med vår relativt beskjedne stall kan to-tre spillere gjøre en forskjell i trøkket på trening. Digger at Janne mener Skytte er en viktig trenings spiller sånn sett! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 878 Del Skrevet 12. September 2020 Del Skrevet 12. September 2020 King har vel også vært innom og hevet nivået 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 12. September 2020 Del Skrevet 12. September 2020 På øvre halvdel av tabellen! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. September 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. September 2020 Vi prøver litt! Kassi endelig tilbake Kostadinov ser meget spennende ut. Bare å glede seg Nadderud med gressunderlag på søndag. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. September 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. September 2020 3 kamper er spilt etter at det "snudde". Rbk, Fkh og Odd. 4 poeng tilsammen. Tilsvarende motstandere i "vår"-sesongen. 0-0-3 og 1-7. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. September 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. September 2020 For oss som husker Jannes første periode, så har vi kanskje glemt hvordan det var når ting ikke på skinner i de årene: det var først prøver vi plan A, hvis den ikke funker, så tar vi ytterliggere en dose med plan A, etterfulgt, om nødvendig, av mer plan A. I de siste kampene synes jeg Janne viser evne til å endre kampbildet underveis. Mot Haugesund var vi veldig gode første 35, deretter dalte det mer og mer, inntil det rundt 65 eller så var helt krise. Da tok vi et trippelbytte som snudde kampen til vår favør igjen. Konklusjon, Janne har vist at han har både plan B og C om det trengs. Det er for så vidt også et tegn på at benken vår blir stadig sterkere. Det kommer til å komme godt med utover. Hvis vi unngår flere skader, da... 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. September 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. September 2020 På 21.9.2020 den 14.25 skrev Øyvind: 3 kamper er spilt etter at det "snudde". Rbk, Fkh og Odd. 4 poeng tilsammen. Tilsvarende motstandere i "vår"-sesongen. 0-0-3 og 1-7. Oppdatert: Rbk, Fkh, Odd og Start. Vår: 0-1-3 1-7 Høst: 2-1-1 4-3 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Lewandowski putta 5 på 10 min... 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Ligger an til å bli en betydelig bedre andre omgang. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Oktober 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Oktober 2020 Nå er kampen endelig ferdig. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå