M-A-N 4 580 Del Skrevet 21. Juli 2021 Del Skrevet 21. Juli 2021 Klarte å dominere banespillet med ballinnehav, gjenvinning og tempo i 20 min i andre omgang. Det er første gang i år og Lumanza var en viktig brikke. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 129 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juli 2021 Vi hadde garantert vunnet kampen, hvis den bare varte 20 minutter i andre omgang. Eller når de 20 minuttene måtte ha kommet. Det er umulig på forhånd å vite når vi er best. Men, det er ingen tvil om at vi er det, når vi først er det. Det er i de øyeblikkene jeg koser meg som mest. Det er de øyeblikkene som får meg til å ta en kamp til. Det er DE øyeblikkene. (Bra tekst, om jeg skal få si det selv. Kanskje noen kunne funnet frem gitaren og tonesatt den?) 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juli 2021 42 minutter siden skrev mbh: Kjære alle forumbrukere som etterlyser en mere positiv tone på forumet, Nå er det deres tur! Jeg foreslår at dere bruker de neste dagene på å vise oss negative hvordan dette skal gjøres. Slå dere løs! Jeg gleder meg til kampen mot Follo. Der burde vi ha en viss mulighet. Spør du meg var Lumanza sin pasning til Oliver verdt kampen alene. God gammel Lumanza-klasse! Er han igang så kan det bli gøy! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 580 Del Skrevet 21. Juli 2021 Del Skrevet 21. Juli 2021 30 minutter siden skrev mbh: Vi hadde garantert vunnet kampen, hvis den bare varte 20 minutter i andre omgang. Eller når de 20 minuttene måtte ha kommet. Det er umulig på forhånd å vite når vi er best. Men, det er ingen tvil om at vi er det, når vi først er det. Det er i de øyeblikkene jeg koser meg som mest. Det er de øyeblikkene som får meg til å ta en kamp til. Det er DE øyeblikkene. (Bra tekst, om jeg skal få si det selv. Kanskje noen kunne funnet frem gitaren og tonesatt den?) Nå er dette tråden for å trekke frem positive ting. Vår største svakhet er jo åpenbart at vi ikke klarer å holde nivået gjennom en hel kamp. men det er faktisk første gang i år vi klarte å bruke ballinnehavet på en skapende og god måte. Ironisk nok kom målet på en kontring… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 129 Del Skrevet 21. Juli 2021 Del Skrevet 21. Juli 2021 2 minutter siden skrev M-A-N: Nå er dette tråden for å trekke frem positive ting. Vår største svakhet er jo åpenbart at vi ikke klarer å holde nivået gjennom en hel kamp. men det er faktisk første gang i år vi klarte å bruke ballinnehavet på en skapende og god måte. Ironisk nok kom målet på en kontring… Helt enig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 21. Juli 2021 Del Skrevet 21. Juli 2021 Pratet om at vi er så dårlig trent kan legges dødt etter dagens kamp mot LSK. Det var de som lå strødd etter smeller og med krampe. Noe kan helt sikkert skrives på trekke ut tid kontoen, men langt fra alt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 22. Juli 2021 Del Skrevet 22. Juli 2021 Glad for at Tunold skrev dette herinne nylig: Når det er sagt SKAL vi forsterke i noen nøkkelposisjoner og håper at noen signeringer er på plass tidlig neste uke. Vi har bud ute på flere spillere og så får vi satse på at forhandlingene fører frem med både klubber og spillere. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 22. Juli 2021 Del Skrevet 22. Juli 2021 19 minutter siden skrev arni: Glad for at Tunold skrev dette herinne nylig: Når det er sagt SKAL vi forsterke i noen nøkkelposisjoner og håper at noen signeringer er på plass tidlig neste uke. Vi har bud ute på flere spillere og så får vi satse på at forhandlingene fører frem med både klubber og spillere. Jeg er positiv til dette vinduet, men om klubben ikke innfrir i dette vinduet må det gjøres større endringer enn å sparke trenern! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Juli 2021 Jeg er positiv og med sterk tro på at @Jon og Bjarmann signerer spillere i kommende vindu! Har også troen på at de er på plass alt neste uke, slik Jon har nevnt at de jobber med! Jeg har troen på at forumet og laget gradvis kommer tilbake til sitt sanne gamle! Med morsom fotball på banen, engasjerende filmer/intervjuer (kanskje klubbens egen medieavdelingen kan levere på Nivå som AlltidBlaa og Posse,) jeg har troen! Samt at vi kan diskutere fotball og prestasjon, og ikke kun fokusere på det negative! Negativitet avler negativitet og vica verca. 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 24. Juli 2021 Del Skrevet 24. Juli 2021 Seier! Nå snur det! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 24. Juli 2021 Del Skrevet 24. Juli 2021 51 minutter siden skrev Luguber: Seier! Nå snur det! Nå var du god 😁 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 24. Juli 2021 Del Skrevet 24. Juli 2021 46 minutter siden skrev Luguber: Seier! Nå snur det! Ikke bare seier, men klarte det også uten ekstra omganger! Holde nullen er vel også positivt?! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 408 Del Skrevet 24. Juli 2021 Del Skrevet 24. Juli 2021 Akkurat nå skrev VicViper: Ikke bare seier, men klarte det også uten ekstra omganger! Holde nullen er vel også positivt?! Holde nullen var egentlig viktigst for min del. Er det noen som så kampen som kan si om vi var litt tettere på i markeringene? Litt mer på i forsvar? Uansett digg med seier! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Juli 2021 Jeg så matchen og syns den inneholdt viktige positive elementer: Nummer 1 (og viktigst!): Olav Lilleøren Veum spilte 2 x 45 som midtstopper og var god. Veldig rask, ok på hodet og med mange gode fremspill. Her har vi en klassestopper på gang! Nummer 2: Kristoffer Lassen Harrison spilte venstreback i 2. omgang og var også fremoverrettet og offensiv. Nummer 3: Mats Solheim var god sammen med unggutta. Nummer 4: Lumanza spilte 2. omgang og tilførte pasningssikkerhet og gode gjennomspill. Nummer 5: Cornelius Normann Hansen skapte ganske mye og ble matchvinner Nummer 6: Uche Great Sabastine var fysisk sterk og klarte å ta inn mange oppspill. Kom til flere sjanser, bl.a. en i stolpen. Litt "vill", men vi mangler villskap så det er ok. Hummer 7: Azemi så pigg ut, løp på alt og skapte uro for sterke Follo. Nummer 8: Sandberg gå trygg ut og slapp ingen baller gjennom beina. Jeg dro glad hjem og tenkte at dette var en viktig seier. Nå kommer det flere. 27 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juli 2021 Klubben viser at de prøver! De forsterker med spillere inn! Ser også ut til at disse i hvert fall har vist prov på kvalitet! Nyeste ankommende er også en som stiller krav, samt har rutine, det er noe vi trenger utover høsten. Fortsett med signeringer på løpende bånd! Og bli kvitt enkelte negative krefter, så blir det en mega høst. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 28. Juli 2021 Del Skrevet 28. Juli 2021 På 2021-7-24 den 17.31 skrev Luguber: Seier! Nå snur det! Ser ut til å stemme greit! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 28. Juli 2021 Del Skrevet 28. Juli 2021 11 minutter siden skrev Luguber: Ser ut til å stemme greit! Alltid godt å kunne sitere seg selv! 😂 Godt med positivitet nå. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 28. Juli 2021 Del Skrevet 28. Juli 2021 Forbi Brann… 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 28. Juli 2021 Del Skrevet 28. Juli 2021 Ah dette var gøy! Må gjentas 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 317 Del Skrevet 28. Juli 2021 Del Skrevet 28. Juli 2021 Åå å å å vi skal vinne serien i år! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 675 Del Skrevet 28. Juli 2021 Del Skrevet 28. Juli 2021 7 minutter siden skrev Mike: Åå å å å vi skal vinne serien i år! Staaaaaaabæk skal til Ullevål!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. August 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. August 2021 Med seier mot KBK er vi, uansett resultat i de andre kampene, dårligst på kvalik da S08 har en kamp mer spilt, og er ett synkende skip med Lasse Bo bak roret… Med en kamp igjen til halvspilt serie er det KUN 13 poeng opp til 2 plassen! Det er med andre ord meget tett foran oss på tabellen! La progresjonen fortsette og klatringen begynne. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 9. August 2021 Del Skrevet 9. August 2021 Med seier i resten av kampene tar vi medalje. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. August 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. August 2021 1 time siden skrev geirti: Med seier i resten av kampene tar vi medalje. Da skal jeg gå fra Bergen til første hjemmekamp neste år. 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 9. August 2021 Del Skrevet 9. August 2021 3 timer siden skrev Torres: Da skal jeg gå fra Bergen til første hjemmekamp neste år. Siden dette selvsagt er veldig realistisk i positivitetens ånd, så får du et lite kart med på veien. Tar ca 21 dager med ok etapper. (NB, anbefaler å gå litt turer på forhånd, før du setter i gang med 21 dager med gjennomsnitt på ca 20 km hver dag) God tur! 😉 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 9. August 2021 Del Skrevet 9. August 2021 Trodde han skulle se kampen på Nadderud, men det er kanskje fors hjemme hos deg først? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 9. August 2021 Del Skrevet 9. August 2021 7 minutter siden skrev Mihawk: Siden dette selvsagt er veldig realistisk i positivitetens ånd, så får du et lite kart med på veien. Tar ca 21 dager med ok etapper. (NB, anbefaler å gå litt turer på forhånd, før du setter i gang med 21 dager med gjennomsnitt på ca 20 km hver dag) God tur! 😉 Har egentlig planlagt å gå den motsatt vei neste sommer, så får vi se hvor langt kneet holder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 9. August 2021 Del Skrevet 9. August 2021 2 minutter siden skrev Latmann: Trodde han skulle se kampen på Nadderud, men det er kanskje fors hjemme hos deg først? Det er ikke min strek dessverre. Men turen går da allikevel nesten over Bekkestua! Regner med at han finner frem når han først kommer til Bærum. Kan godt påspandere et vors på han hvis vi vinner resten av kampene og han tusler over fjellene, det høres jo fabelaktig ut! Men jeg bor i Bærum, ikke i Oslo... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 580 Del Skrevet 15. August 2021 Del Skrevet 15. August 2021 Vi har fått seirene være mot de riktige lagene. Bedre å vinne mot bunnlag enn mot topplag. Ny mulighet til helgen og med seier der er vi meget sannsynlig foran Mjøndalen på tabellen. Etter all sannsynlighet kommer et av lagene Odd, Godset eller Sandefjord til å komme i dårlig form i høst og melde seg på i nedrykksstriden. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Del Skrevet 15. August 2021 Del Skrevet 15. August 2021 Jeg er sikker på at dette laget tar de nødvendige poengene som trengs for å holde seg! Mye med hjelp av at det er flere lag i eliteserien som er ræva! Blir en spennende høst 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå