knutta 1 873 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 ..av at folk på q-feltet skal være så helvetes forbanna pessimister og gledesdrepere! de står å slenger dritt til alle spillerene, det er det eneste de klarer!!!!! greit nok, i dag ble vi rundspilt men vant komfortabelt 3-1, da holder det ikke at de står å sier at staaaabæk skal til første div! det får da være måte på?!? disse personene ødelegger hele opplevelsen for alle andre! tenkt på det neste gang dere buer for lavt tilskuertall, for det er faenmeg deres feil!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 ??? Hørte ikke no, jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Ikke jeg heller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Ikke jeg heller, syntes det var bra med støtte i dag fra q-feltet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Sånt kom ikke fra de stående på q-feltet, men det var en del drittmeldinger fra andre deler av tribunen. Vi får mer enn nok kritikk for å være "politi" i egne rekker til at vi gidder å ta tak i resten av tribunen. Kan ikke folk si fra sjøl til dem det gjelder? Kan ikke si meg uenig i at det ikke var store prestasjoner vi var vitne til, men det flaueste var faktisk oppmøtet. Elendig. Men det hjelper jo ikke å pipe på oss som er der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Juni 2004 Del Skrevet 24. Juni 2004 Det var snakk om de som satt nest øverst. Hørte det en del ganger. Ble ganske provosert også. Det er en ting at man i frustrasjon kommer med en neeei.. når en spiller gjør en dårlig pasning eller en liten fy faen når finstad bommer alene med keeper... Men å sitte å rope på gaute osv er unødvendig. Etter som jeg har forstått det er det ikke første gangen i år. Foreslår at noen melder seg frivellig til å binde et skjerf rundt munnen til vedkommende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 24. Juni 2004 Del Skrevet 24. Juni 2004 Slett ikke føste gangen at de øvreste radene på KU-feltet slenger dritt til spillerne. Det har jeg opplevd i flere av TL-kampene også. Makan til idioter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 24. Juni 2004 (endret) KU feltet er det øverst i venstre hjørnet på hovedtribunen der $$ stod i går - det vet du vel. Kjøpte meg forresten ny telefon i går SonyEriccson K700i - må bare legge ut et bilde jeg tok med den - ikke tatt fra KU feltet Endret 24. Juni 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Juni 2004 Del Skrevet 24. Juni 2004 KU feltet er det øverst i venstre hjørnet på hovedtribunen der $$ stod i går - det vet du vel. Kjøpte meg forresten ny telefon i går SonyEriccson K700i - må bare legge ut et bilde jeg tok med den - ikke tatt fra KU feltet Stilig, kamera som får bilde til å bli bananaktig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. Juni 2004 Del Skrevet 24. Juni 2004 det er et panorama bilde - er ikke så flink enda Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 24. Juni 2004 Del Skrevet 24. Juni 2004 Fy fasan, for en rævva stadion vi egentlig har.... utrolig at gutta har gjort dette til en fryktet bortebane å spille på (bortsett fra iår da...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Juni 2004 Del Skrevet 24. Juni 2004 det er et panorama bilde - er ikke så flink enda Da skjønner jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 24. Juni 2004 Del Skrevet 24. Juni 2004 Slett ikke føste gangen at de øvreste radene på KU-feltet slenger dritt til spillerne. Det har jeg opplevd i flere av TL-kampene også. Makan til idioter! Syntes ikke du skal skjære alle over en kam kong kjakan. Jeg har sitti på q i alle hjemmekampene og det er 2-3 stykker som pleier å slenge dritt til spillerne. I de to siste kampene har flere begynt å reagere på dette og bedt dem holde kjeft. Personen som roper på Gaute er en av de personene som lager liv på q-feltet, jeg har aldri hørt denne personen rope noe negativt når det gjelder spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 24. Juni 2004 Del Skrevet 24. Juni 2004 Godt mulig at det bare er noen få som hetser spillerne, men unødvendig og irriterende er det uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg