Snæss 1 685 Del Skrevet 29. September 2023 Del Skrevet 29. September 2023 Og får vi noen av dem, selges de jo så fort det er mulig.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 29. September 2023 Del Skrevet 29. September 2023 2 minutter siden skrev Snæss: Og får vi noen av dem, selges de jo så fort det er mulig.. Jeg vet ikke hvordan psyken til Gift hadde vært om vi hadde tvunget han til å bli... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 21. Oktober 2023 Del Skrevet 21. Oktober 2023 Glimt, nå må dere ta dere sammen!😊 Takk for den! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 25. November 2023 Del Skrevet 25. November 2023 Så skal denne uka avgjøre om det blir spill i OBOS neste år med sannsynligvis Karadas som hovedtrener, eller som vi håper full fart oppover med Bradleys i Eliteserien😊 Nokså utmattende dette, men klart trenere og laget må bevise at de fortjener å stå i divisjonen. Kvalik går bra sier magefølelsen Hadde vært fint å vise politikerne at interessen for klubben er stor nok til å fylle Nadderud imorgen! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 29. November 2023 Del Skrevet 29. November 2023 3 av 4 rivaler i kampen for å holde plassen har hjemmefordel, nesten unfair det hele… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 3. Desember 2023 Del Skrevet 3. Desember 2023 Visdomsord ikveld! https://x.com/possesandboe/status/1731376375603335314?s=20 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 16. Mai Del Skrevet 16. Mai 4. plassen er Stabæks! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 16. Mai Del Skrevet 16. Mai 2 timer siden skrev arni: 4. plassen er Stabæks! Egersund som tydeligvis har imponert går på sesongens første tap mot Start som ikke har vunnet en eneste kamp hittil. Men flott for Pignatel å vinne selv med 3 innslupne mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 16. Mai Del Skrevet 16. Mai 4 minutter siden skrev Andreas: Egersund som tydeligvis har imponert går på sesongens første tap mot Start som ikke har vunnet en eneste kamp hittil. Men flott for Pignatel å vinne selv med 3 innslupne mål. Bare ett poeng opp til Egersund nå som har like mange kamper spilt😊 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 16. Mai Del Skrevet 16. Mai 11 minutter siden skrev arni: Bare ett poeng opp til Egersund nå som har like mange kamper spilt😊 Start hadde scoret 4 mål før kampen mot Egersund. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 23. Mai Del Skrevet 23. Mai 8. plass nå, OBOS ligaen hard nok den 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Trenger galgenhumor ikveld føler jeg 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 2 minutter siden skrev arni: Trenger galgenhumor ikveld føler jeg Andrea Loberto på analyse siste 4 kamper, siste 20 min...... her var vi forberedt. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 4 minutter siden skrev Marandinho: Andrea Loberto på analyse siste 4 kamper, siste 20 min...... her var vi forberedt. 😊 Var det ikke Hugo Vincente vi hadde ifjor som var god på defensiv struktur 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 7 minutter siden skrev Marandinho: Andrea Loberto på analyse siste 4 kamper, siste 20 min...... her var vi forberedt. Jeg har sagt det før og sier det igjen! Så fort det er litt motgang, så faller ludvig sammen som ett korthus! Han burde vært med LB ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Hvem hadde satt sine egne penger på at vi burde handlet to store midtstoppere før sesongen? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 3 timer siden skrev arni: Trenger galgenhumor ikveld føler jeg 8. plass nå også... - ikke akkurat galgenhumor, men vi er ikke på 9. plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 21. Juni Del Skrevet 21. Juni Sml med 2022 sesongen i OBOS på samme stadium. Kjønø hadde 23p på første 12 matcher vs 19p på 12 første Iår. Levanger må slås 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 306 Del Skrevet 21. Juni Del Skrevet 21. Juni 22 ung trener og rimelig rutinerte spillere & 24 veldig rutinert trener og svært unge spillere 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juni 26 minutter siden skrev gegras: 22 ung trener og rimelig rutinerte spillere & 24 veldig rutinert trener og svært unge spillere Og totalt annen stemning og giv i og rundt klubben nå, sammenlignet med 2022. Tiden under Kjønø var ikke morsom. Det klubben har bygget siden Lars dro, er etter min mening myyyyyyye bedre💙🙏 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 21. Juni Del Skrevet 21. Juni 13 minutter siden skrev Marandinho: Og totalt annen stemning og giv i og rundt klubben nå, sammenlignet med 2022. Tiden under Kjønø var ikke morsom. Det klubben har bygget siden Lars dro, er etter min mening myyyyyyye bedre💙🙏 Vårsesongen med Kjønø i OBOS var vel ikke så verst ang engasjement og trøkk? Kanskje jeg har fortrengt ting😉 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 21. Juni Del Skrevet 21. Juni 33 minutter siden skrev arni: Vårsesongen med Kjønø i OBOS var vel ikke så verst ang engasjement og trøkk? Kanskje jeg har fortrengt ting😉 Og samme tid for to år siden: På 23.6.2022 den 12.37 skrev Anders C: Faresignalene er tydelige med tilnærmet fraværende entusiasme i lokalsamfunnet. Jeg håper klubben snart tar dette på alvor og får inn en kompetent trener med karisma. Men jeg skal gi deg rett i én ting: noe er likt da og nå.. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 570 Del Skrevet 21. Juni Del Skrevet 21. Juni Bandy legenden må ha vært påvirket av en traurig U i Kristiansand og 3. plass på tabellen😊 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 21. Juni Del Skrevet 21. Juni 20 minutter siden skrev odd: Og samme tid for to år siden: Men jeg skal gi deg rett i én ting: noe er likt da og nå.. Klubben tok Anders på alvor, og nå sitter han i styret 😉 Helt enig med Anders. Mange nitriste kamper under Kjønø. Selvom om man ikke er enig i alt Bob gjør, er ihvertfall ikke de fleste kampene kjedelige. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 306 Del Skrevet 21. Juni Del Skrevet 21. Juni Det er jo noe helt eget å lede 4-0 over en rival om opprykk etter en time på Nadderud og så tape kampen 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juni 10 minutter siden skrev Tom Bruaset: Klubben tok Anders på alvor, og nå sitter han i styret 😉 Helt enig med Anders. Mange nitriste kamper under Kjønø. Selvom om man ikke er enig i alt Bob gjør, er ihvertfall ikke de fleste kampene kjedelige. Og det er akkurat det! De tok Anders på alvor! Hvor man tidligere kanskje ikke ville gjort det. Nå er han med og påvirker💪 Jeg tar Bob 100 dager i uka foran Kjønø eller noen annen trener her hjemme. Bob/Michael prosjektet er super spennende og de er i ferd med å få en endring vi har etterlyst i klubben. Underholdende fotball med mye lokalt. Den endringen er ikke gjort på en dag... 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 21. Juni Del Skrevet 21. Juni Ja, Rom ble ikke bygd på 9 måneder! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 27. Juli Del Skrevet 27. Juli Denne sesongen kan fort ende med vår dårligste tabellplassering siden 1993. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 27. Juli Del Skrevet 27. Juli Vi slipper VAR da. Det er vel omtrent det eneste det er å glede seg over en dag som dette. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 28. Juli Del Skrevet 28. Juli 9 timer siden skrev Celebi2: Denne sesongen kan fort ende med vår dårligste tabellplassering siden 1993. Uvanlig tyst fra klubbledelse og sportslig ledelse om situasjonen pt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå