Abel 572 Del Skrevet 15. September Del Skrevet 15. September Så stille på forum som bare en 5. plass på nivå 2 langt ut i september ordner😏 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September 22 timer siden skrev Abel: Så stille på forum som bare en 5. plass på nivå 2 langt ut i september ordner😏 6. plass nå, må forbedres i kveld👍 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Fjerdeplass om vi vinner, men 6 poeng ned til 8ende plass. Da er det bare 6 eller 7 lag igjen som kjemper om direkte opprykk, og mest sannsynlig og stort sett disse som havner på kvallikplassene (bortsett fra enga som er sikre). Har litt tro denne gangen, godt å se vi har en sterk benk, uten å her gå inn på diskusjonen om hvem som skulle vært på banen og hvem på benken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Når begynner bandysesongen? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 392 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Næss kan ikke være med neste år 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Når Åsane og Raufoss hjemme i serien er lik 1 poeng så går man litt tom for ord. Mange av oss har aldri sett Stabæk dårligere. Triste greier! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September 4 minutter siden skrev Luringen: Næss kan ikke være med neste år Jeg vet i hvertfall om en som står foran i den køen.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 391 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September 3 timer siden skrev stbS: Når Åsane og Raufoss hjemme i serien er lik 1 poeng så går man litt tom for ord. Mange av oss har aldri sett Stabæk dårligere. Triste greier! Det er bortimot helt sikkert at det blir dårligste tabellplassering siden 1993. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 773 Del Skrevet 17. September Del Skrevet 17. September Hvis (når?) dette ikke går veien og vi ikke klarer opprykk.. hva vil skje da? Kan man satse like hardt igjen? Tvangssalg av spillere for en billig penge? Hvor krise økonomisk og for klubben er et år til i Obos? Er ganske sykt at man er der nå at sjansen er større for obos 2025 enn eliteserien 2025.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 17. September Del Skrevet 17. September Økonomisk er nå en ting, men sportslig blir det vrient også fordi vi får 2 kanskje 3 lag fra årets elitserie å bryne oss på. Rykker vi ikke opp i år, rykker vi ikke opp neste år heller. I allefall ikke om vi ikke endrer på måten vi spiller på. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Del Skrevet 17. September Del Skrevet 17. September 1 time siden skrev @ringo: Økonomisk er nå en ting, men sportslig blir det vrient også fordi vi får 2 kanskje 3 lag fra årets elitserie å bryne oss på. Rykker vi ikke opp i år, rykker vi ikke opp neste år heller. I allefall ikke om vi ikke endrer på måten vi spiller på. Samtidig så tror jeg ikke Aafk kommer til å bli noe dårligere. Kan fint se for meg at Rekdal blir en sesong til der. Lyn kommer helt sikkert til å bli litt bedre. Også har du klubber som Sogndal der også. Faen at vi spilte uavgjort mot Åsane og tapte i går.. Så jævlig unødvendig. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 24. September Del Skrevet 24. September BH Riise idag: – Jeg kommer inn i et veldig bra team. De er helt fantastiske de som er her. Andrea har stålkontroll, det fysiske apparatet og keepertreneren også. Så jeg skal bruke den kompetansen som er rundt meg allerede. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stb_nostalgi 597 Del Skrevet 24. September Del Skrevet 24. September 3 minutter siden skrev arni: BH Riise idag: – Jeg kommer inn i et veldig bra team. De er helt fantastiske de som er her. Andrea har stålkontroll, det fysiske apparatet og keepertreneren også. Så jeg skal bruke den kompetansen som er rundt meg allerede. Bra det fysiske apparatet har stålkontroll. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 24. September Del Skrevet 24. September 3 minutter siden skrev Stb_nostalgi: Bra det fysiske apparatet har stålkontroll. Og Loberto også 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. September Han vet at han ikke får gjort noe med noen av disse de neste 3 månedene og da er det nok bedre å prate de opp enn ned 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 24. September Del Skrevet 24. September Akkurat nå skrev Hanse: Han vet at han ikke får gjort noe med noen av disse de neste 3 månedene og da er det nok bedre å prate de opp enn ned Hvor ble det av Gaute? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 24. September Del Skrevet 24. September 46 minutter siden skrev arni: Hvor ble det av Gaute? Han står i bakgrunnen som en grå eminense! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
eirik#4 71 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. September 18 timer siden skrev arni: Og Loberto også Jeg har ikke nok innsideinformasjon til å uttale meg om han er en god ressurs eller ikke for STB. Men det virker nå som noen i klubben ser at han har en verdi når han overlever flere trenere og attpåtil snakkes positivt om av folk i klubben (BHR i denne omgang). Jeg har ikke helt skjønt hvorfor flere på forumet har identifisert han som et stort problem. Fremstår som en heksejakt for meg. Er det noen gode grunner jeg ikke har fått med meg? 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 25. September Del Skrevet 25. September CV’n bør leses. Jeg var uheldig og så taktikken og kampledelsen hans mot Kjelsås i cupen ifjor 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 306 Del Skrevet 25. September Del Skrevet 25. September Fy f så enkle mål imot, småguttnivå. De defensive knaggene til BH skuffende lite verdt. Da har han kun 6 seriekamper igjen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 25. September Del Skrevet 25. September Det kan ikke være mye de lærer eller får ut av de analysene til Loberto hvertfall. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 26. September Del Skrevet 26. September 4 strake tap i OBOS ligaen🥲 Helt surrealistisk å tenke seg da sesongen begynte 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 26. September Del Skrevet 26. September Det tapet vi hadde igår er sånn jeg hadde sett for meg det skulle gå bra å tape noen kamper i årets Obos. Den dagen vi egentlig er best, men vi har rett og slett lit utur. Motstander tar poeng pga effektivitet. Men nå er jo alle poengtap en krise så det er faen meg så trist. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 26. September Del Skrevet 26. September Enig, men vi kan ikke gi opp - synes kampen i går var viste klar fremgang fra de foregående kampene. Men som sagt i en annen tråd, vi er for unøyaktige og vi er ikke gode til å bryte ned et organisert forsvar. Så vi må bli taktisk smartere og mer presise i bevegelsene, pasningene, avslutningene osv. Sikkert en mentalt tøff knekk å tape i går - men det er ikke annet å gjøre en å reise seg å gå på med krum nakke igjen neste kamp. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 391 Del Skrevet 26. September Del Skrevet 26. September Hadde vært artig og fått se Diabate, Spiten, Olderheim, Vinge og Dahlby spille sammen fra start, om ikke bare for en kamp. Vi må ikke glemme at Dahlby var toppscorer for Egersund med 20 mål i fjor, og hadde scoret 8 mål før han kom til oss. Hva med å endre litt, slik at Dahlby OG Diabate ligger på topp? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 610 Del Skrevet 26. September Del Skrevet 26. September 1 time siden skrev @ringo: synes kampen i går var viste klar fremgang fra de foregående kampene morsomt Jeg mistenker deg for partiskhet 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 26. September Del Skrevet 26. September 8 minutter siden skrev pogdkeslg: morsomt Jeg mistenker deg for partiskhet Jeg kan umulig oppfattes som partisk, men må si meg enig med @@ringo. Vi skapte mer nå. Hvorfor er fortsatt et åpent spørsmål. Var vi bedre, eller var Egersund dårligere? Husk at dette er et lag vi scoret 3 mot på en halvtime sist. I går ble vi ikke straffet spesielt hardt for slurv bakover. De scoret to mål, men de hadde også flere innlegg som kunne blitt farlige pga de samme defensive ferdighetene vi har manglet tidligere. Denne gangen slapp vi billigere enn sist. Trolig fordi Egersund ikke dyttet frem spillere, slik som de gjorde da de lå bak på Nadderud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 610 Del Skrevet 26. September Del Skrevet 26. September 9 minutter siden skrev odd: Jeg kan umulig oppfattes som partisk, men må si meg enig med @@ringo. Vi skapte mer nå. Hvorfor er fortsatt et åpent spørsmål. Var vi bedre, eller var Egersund dårligere? Husk at dette er et lag vi scoret 3 mot på en halvtime sist. I går ble vi ikke straffet spesielt hardt for slurv bakover. De scoret to mål, men de hadde også flere innlegg som kunne blitt farlige pga de samme defensive ferdighetene vi har manglet tidligere. Denne gangen slapp vi billigere enn sist. Trolig fordi Egersund ikke dyttet frem spillere, slik som de gjorde da de lå bak på Nadderud. Jeg er enig i at vi var bedre enn Egersund, men alle de farligste øyeblikkene ble skapt gjennom individuelle handlinger fra spillerne eller et primitivt innlegg fra flanken. fra det jeg så denne sesongen, kan dette spillet mest sannsynlig betraktes som en ressurs etter trenerskiftet Janne, Kjone og Bohinen. Forutsetningen stammer fra måten @ringo har kritisert Bob hele året, bare på feilene hans uten å prøve å forklare hvordan man unngår disse feilene. dette er populisme. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 893 Del Skrevet 26. September Del Skrevet 26. September 3 timer siden skrev pogdkeslg: morsomt Jeg mistenker deg for partiskhet Synes ikke vi viste defensiv fremgang så der er akillesen vår. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 28. September Del Skrevet 28. September Vinge i Budstikka nå, peker på ikke bare skader, men for svak fysikk i troppen: – Først og fremst har vi vært uheldig med skader på sentrale spillere. I tillegg er det en annen type fotball i 1. divisjon kontra Eliteserien. I 1. divisjon er det mye mer duellspill og trøkk, mens i Eliteserien er det spill langs bakken og viktigere med enkeltspillere. Vi sliter helt klart med de fysiske lagene. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå