SteelFidel 1 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 Fotballspillere har en haug med ritualer, enten i god tid før kamp, eller i garderoben rett før kampen starter. Hvilke ritualer har du, og hvilke fungerer garantert ikke?? Jeg hadde personlig lenge tro på at Stabæk-boxern brakte lykke, men etter 2-3 pinlige tap i fjor ble det plagget pensjonert. Brukte før Sogndal kampen en orginal mix av 5 forskjellige hår-gelèr/voks i håret, og jaggu slo ikke den til umiddelbart, men hadde desverre veldig kort effekt. raket derfor av alt håret etter Tromsø kampen, noe som ga null effekt mot Bodø-Glimt :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 Ritual 1: Rekke toget i Fredrikstad Ritual 2: Levere inn en odds lapp med 10kamper, selvfølgelig med Stabæk seier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 Mine ritualer er egentlig ganske primitive: Gå rundt å tråkke og være sur og grinete på omgivelsene hele dagen. Jeg stemmer for at fotballkamper bør spilles ved 12 tiden. Kanskje man på det viset kan få en hyggelig søndag i ny og ne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 Som ekte bæring, slår jeg selvsagt et lite slag med golf før kampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 Rituale: aldri tippe på Stabæk for jeg vinner aldri i tipping. alltid være dritings dagen før kamp, så jeg ikke er så stressa på søndag. drikke litt ekstra før matchen, så jeg blir skikkelig avslappa. + kjøre et par nåler i erik hoftun-voodoodukken før hver runde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg