kkh94 8 096 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 Sted: Nadderud stadion Dato: 1. april Tid: 19:00 Lagoppstilling: Får noen andre fikse Hvert år er jeg drittlei av fotball på slutten av sesongen, men hvert år kommer jo abstinensene bare to måneder seinere. Endelig er det seriestart! I fjor var kampen mot Lillestrøm en av våre fem hjemmeseire i serien. I år har begge lag nye trenere og starter på forholdsvis blanke ark. Lillestrøm er nok bedre enn den gang, det er kanskje vi også. Statistikken vår på hjemmebane mot undulatene er så som så. 1-6 og 0-7 er stygge sifre som står brent inn i minnet mitt. Det er imidlertid også Johan Anderssons gjennombrudd i 2008, storseieren i 2012, og snuoperasjonen i 2015 - i tillegg til fjorårets kamp, såklart. Lillestrøms generalprøve gikk mot Vålerenga på fredag, og den endte 4-4. Vi slo som kjent Mjøndalen 1-0 borte. Begge lagene har en ålreit statistikk i vinterens treningskamper. Jeg har imidlertid ingen anelse om hvordan bortelagets treningskamper har vært spillemessig, mens våre styrker og svakheter fra vinteren nok er kjent for de fleste. De fleste tabelltipsene jeg har notert meg så langt plasserer begge lag på nedre halvdel, men med et par unntak ikke på nedrykk. Nok om det. Gi meg seriestart! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 Åååå så deilig å få opp en kamptråd igjen ! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 Sjøl har jeg litt abstinenser fra vinterpause akkurat nå. Supporterlivet var så enkelt for en måned siden da man kunne velge å tro hva enn man ville om den kommende sesongen. Men gi meg en reprise av den gangen Høiland stanget inn vinnermålet etter frispark (2006?) og jeg skal nok riste det av meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 5 minutter siden skrev enda en jævla islending: Sjøl har jeg litt abstinenser fra vinterpause akkurat nå. Supporterlivet var så enkelt for en måned siden da man kunne velge å tro hva enn man ville om den kommende sesongen. Men gi meg en reprise av den gangen Høiland stanget inn vinnermålet etter frispark (2006?) og jeg skal nok riste det av meg. 2009. Lillestrøm-fansen kalte det med rette årets ran. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 829 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 En mulig startoppstilling jeg gjerne kunne sett, kan være en 4-2-3-1 formasjon. Sandberg Hanche - Vihmann - Demidov - Renå Olsen Børkeeiet - Bohinen Brynhildsen - Vetlesen/ Kassi - Gyasi Boli 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 Laget jeg tipper på fra start: Sandberg Hanche-Vihmann-Demidov-Jeppe Børke - Kassi Ola - Braaten - Rusike Boli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 3 timer siden skrev enda en jævla islending: Sjøl har jeg litt abstinenser fra vinterpause akkurat nå. Supporterlivet var så enkelt for en måned siden da man kunne velge å tro hva enn man ville om den kommende sesongen. Men gi meg en reprise av den gangen Høiland stanget inn vinnermålet etter frispark (2006?) og jeg skal nok riste det av meg. 3 timer siden skrev kkh94: 2009. Lillestrøm-fansen kalte det med rette årets ran. En av de få gangene jeg har vært nære å drite på meg av ren glede. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 Laget jeg håper på fra start: Sandberg Hernandez-Vihmann-Demidov-Jeppe Børke - Kassi Ola - Hugo - Rusike Boli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 Gleder meg så enormt til match på mandag! Tror og håper vi vinner solid, og får en pangstart. Satser på disse 11 fra start i en 4-2-3-1 Sandberg Ronald - Demidov - Vihmann - Moe Tobbe - Kassi Rusike - Hugo - Ola Boli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 3 timer siden skrev Offside: Laget jeg håper på fra start: Sandberg Hernandez-Vihmann-Demidov-Jeppe Børke - Kassi Ola - Hugo - Rusike Boli Den var fin, alle mann bak og Boli på topp hehe 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid 219 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 Vil se dette laget fra start: Sandberg Hanche Strømnes Demidov Moe Børkeiet Keita Rusike Kassi Ola Boli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 1 minutt siden skrev Alltid: Keita ? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 25. Mars 2019 Del Skrevet 25. Mars 2019 11 timer siden skrev Gladlaksen: En mulig startoppstilling jeg gjerne kunne sett, kan være en 4-2-3-1 formasjon. Sandberg Hanche - Vihmann - Demidov - Renå Olsen Børkeeiet - Bohinen Brynhildsen - Vetlesen/ Kassi - Gyasi Boli Støtter denne 100% Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 26. Mars 2019 Del Skrevet 26. Mars 2019 Boli Rusike-Kassi/Bråthen (gjerne en omgang hver) -Brynhildsen Børkeeiet-Vetlesen Moe-Vihmann-Demidov-Hanche Sandberg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 26. Mars 2019 Del Skrevet 26. Mars 2019 12 timer siden skrev Hushovd: ? Lagoppstillingene til denne brukeren inneholder alltid en eller flere som ikke er i Stabæk lenger. Tolk det som du vil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 26. Mars 2019 Del Skrevet 26. Mars 2019 Sandberg Hanche - Vihmann - Demidov - Hernandez (Hvis jetlagd; Renå Olsen) Børkeeiet - Ny def.mid. Ingo tryller frem ila uken Brynhildsen - Braathen/ Kassi - Gyasi Boli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 26. Mars 2019 Del Skrevet 26. Mars 2019 25 minutter siden skrev Torqman: Sandberg Hanche - Vihmann - Demidov - Hernandez (Hvis jetlagd; Renå Olsen) Børkeeiet - Ny def.mid. Ingo tryller frem ila uken Brynhildsen - Braathen/ Kassi - Gyasi Boli Hvis jeg leste riktig ble vel landskampene spilt i Spania Da bør ikke jetlag være et problem 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snubben 114 Del Skrevet 26. Mars 2019 Del Skrevet 26. Mars 2019 Endelig seriestart! Tipper vi får se en lignende lagoppstilling: Sandberg Hanche - Vihmann - Demidov - Moe Børkeeiet - Bohinen Vetlesen - Rusike (Kassi) - Brynhildsen Boli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 26. Mars 2019 Del Skrevet 26. Mars 2019 1 time siden skrev BelgiskBlaa: Hvis jeg leste riktig ble vel landskampene spilt i Spania Da bør ikke jetlag være et problem Da stemmer jeg for at vi gir han sjansen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 28. Mars 2019 Del Skrevet 28. Mars 2019 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 28. Mars 2019 Del Skrevet 28. Mars 2019 Spraya? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 765 Del Skrevet 28. Mars 2019 Del Skrevet 28. Mars 2019 1 time siden skrev nichb: Spraya? Hehe, du skal ikke se bort i fra det.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 414 Del Skrevet 29. Mars 2019 Del Skrevet 29. Mars 2019 Sandberg Hernandez- Hanche - Vihmann - Moe Gyasi - Børkeeiet - Kassi - Brynhildsen Rusike - Boli 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 29. Mars 2019 Del Skrevet 29. Mars 2019 Drøye 80 timer til avspark, tiden går saaakte as..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 29. Mars 2019 Del Skrevet 29. Mars 2019 Da er det flaks at overgangsdramaet lever til siste sekund av vinduet, alltid uansett. ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 29. Mars 2019 Del Skrevet 29. Mars 2019 16 timer siden skrev nichb: Spraya? Haha, det er sprayet ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 29. Mars 2019 Del Skrevet 29. Mars 2019 Smarason er ute, sitter evt på benken ? Moen er dommer ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 29. Mars 2019 Del Skrevet 29. Mars 2019 Usikker på om Smarason veier opp for Moen. Skal uansett smake fugl på mandag ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Mars 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Mars 2019 Er vi svekket eller styrket ift til i fjor? Her er laget som startet borte mot Godset i 1. serierunde 2018, og en mulig lagoppstilling mot LSK p å mandag: 2018 mot Godset: Sayoba Hancke - Strømnes - Granli - Moe Hou Sæther - Vetlesen - Rønning Ovenstad - Boli - Brochmann Ohi 2019 mot LSK: Vi må da stille betydelig forsterket ift til dette på mandag? Sandberg er bedre enn Sayoba - Hancke anno 2019 bedre enn Hancke 2018 - Vihmann/Sun/Demidov bedre enn Granli - Jeppe trolig bedre enn seg selv i fjor han også. På midten skal Vetlesen også konkurrere med ett år yngre utgave av seg selv, Børkeiet skal være bedre enn Hou Sæther, Bohinen bedre enn Rønning Ovenstad, Kassi bedre eller på høyde med Brochmann og Ola på nivå med Boli som kant. På topp blir det da Boli mot Ohi. Mener førstnevnte er fullt på høyde når han brukes slik. Her finnes det selvsagt ulike formasjoner som kan endre litt på mannskapet - 3-5-2 er jo en mulig løsning. Da kan Hernandez kanskje spille høyrekant/back og Jeppe venstrekant/back. Da gjenstår det at IA lykkes i å hente inn en virkelig klassespiller helt på tampen, jeg vet at han har fått litt ressurser til disposisjon. Men på PAPIRET er vi etter mitt syn allerede klart forsterket ift laget som spilte 1. serierunde i fjor. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 30. Mars 2019 Del Skrevet 30. Mars 2019 Jeg tror jeg har hatt kronisk mannstruasjon i 3 måneder. Jeg tar til meg det siste positive og det siste negative innlegget og lar det diktere fullstendig hvordan jeg føler meg hele dagen. Skifter mellom å være i himmelen og "visst faen tar vi topp 5" (som nå) til ren sinne og nedrykk, til frustrasjon og håpløshet og jalla nervesesong. Dette er virkelig ikke sunt. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå