boie 2 386 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 26 minutter siden skrev Kaizer Alphonse: Kippe sto og dyttet på målet i det corneren ble slått. Innøvd trekk? Hvor går LSKs grenser for usportslig oppførsel? Her? Nope! https://www.nettavisen.no/sport/--skulle-onske-ballen-holdt-seg-lengst-mulig-borte-fra-hendene-mine/2722179.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Hugo gjør en kjempekamp. Kreativt, taklingssterk og ikke minst setter førstepresset med stor intensitet. Vår klart beste så langt tett fulgt av Emil sitt innhopp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Vetlesen har vært helt enorm i dag! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 36 minutter siden skrev joakkkim: Rundet flere ganger, stresset med ball, måker den opp når han får sjansen. Ser ikke hva han har bidratt med. Men liker typen. Hmm, det må jeg ha gått glipp av. Meget mulig siden 3 barn tok litt oppmerksomhet. Av det jeg så i første og i andre nå, synes jeg han ser MYE bedre ut enn ifjor. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredfredfredfred 25 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Hanche-Olsen tar frisparket??? Bohinen er på banen. Merkelig. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Tenkte akkurat det samme.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 9 minutter siden skrev testapen: Hmm, det må jeg ha gått glipp av. Meget mulig siden 3 barn tok litt oppmerksomhet. Av det jeg så i første og i andre nå, synes jeg han ser MYE bedre ut enn ifjor. Hernandez har vært bra. Fortsatt litt temposvak, men virker mye klokere, vinner dueller, også flere hodedueller(!) og klarerer mange farlige situasjoner. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Ja. helt OK? Hanke synes jeg var god i dag. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Skuffende. Men tap hadde vært katastrofe. Hvor er byttene? Svakt. Kassi får ikke til noen ting. Strømnes er vel ferdig nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 700 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Fy faen så gode vi kommer til å være når Vetlesen - Tobbe - Bohinen - Ola - Boli kommer seg over på kunstgress og sommerstrøkne gressmatter! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Synes dette virker lovende, jeg. Banen bidrar ikke akkurat til noe finspill. Ett poeng er iallefall bedre enn null. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Det var mye bedre enn forventet. Vi har mye bedre duellstyrke, både i forsvar og på midtbanen. Vetlesen, Bohinen og Vihmann var meget gode. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joakkkim 647 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Mulig jeg er for streng med Ronald. Synes også han var tryggere i andre. Hugo god, Tobias god. Helt ok start dette. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Hugo var enorm i dag 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. April 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. April 2019 Når ble Donald Trump manager for Lillestrøm? 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Vetlesen var god idag. Kommer til å bli viktig brikke i årets sesong Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Vihmann god etter pause. En bauta. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Ingen tvil om at unggutta er ett år eldre enn på samme tid i fjor. Synes rett og slett troikaen Luc-Børkeeiet-Hugo fungerer meget godt i dag. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Mye rare valg offensivt. Boli Brynhild Hugo mye rart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Akkurat nå skrev FranckTheBank: Vihmann god etter pause. En bauta. Lever godt med at denne mannen blir fjerdevalget på stopperplass i år... Så ut som han spilte med rulleskøyter på i lengre perioder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Blir viktig at unggutta går fra småpent, til avgjørende i år. Ser konturer, men de må ha mål og målpoeng tutti. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Ingen stor kamp, og mye kan vel skyldes banen. Men det positive - Vetlesen, Bohinen og Hanche-Olsen var veldig gode og blir spennende å følge i år. Vihmann virket svak og treig, får vel håpe på at Jie Sun kan ta den plassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 4 minutter siden skrev jensemann: Lever godt med at denne mannen blir fjerdevalget på stopperplass i år... Så ut som han spilte med rulleskøyter på i lengre perioder Så ut som skøyter under føttene idag. Men har hodestyrke som blir viktig for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Vihmann ingen spillende stopper. Virker som han sliter med balltempoet. Hernandez har tatt steg. Sterkere i kroppen i år og bedre defensivt. Virket som han hadde fått beskjed å holde litt igjen offensivt. Kassi positivt med 90 minutter men ingen stjernekamp. Tobbe forsvant i 2 omgang. Kom helt i skyggen av Hugo i dag. Alt i alt grei start og 1 poeng var så utrolig viktig for selvtilliten inn i neste bortekamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 LSK var overraskende svake. Null kreativitet, men som vanlig skumle på dødballer. Jeg trodde de skulle være bedre i år? Syns vi burde vunnet denne slik kampen utartet seg, men siden de fikk straffe så må man vel si seg greit fornøyd med uavgjort. Synd med Rusike, blessing in disguise for Bohinen som tok var på sjansen på en god måte.. Mine tre beste: Vetlesen, Boli, og Strømnes. (Bohinen også veldig bra i andre omgang). Men flere andre var bra også - jeg er jevnt fornøyd med laget i dag og mye mer positiv nå enn for noen uker siden. Litt skeptisk til hva vi gjør hvis Boli blir skadet men... Ps. Jævlig teit av voksne mennesker å kjefte ut 15-16 årige jenter i kioskene fordi noen andre ikke har klart å lage nok kaffe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Må bare tilføre at 10er-rollen passer Vetlesen utmerket. Lett banens beste. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Er det noe i kontrakten til trenerne våre som sier at vi ikke skal benytte samtlige bytter? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Strømnes, Bohinen og Vetlesen veldig bra. Ekstremt synd med skaden til Rusike, syntes han så frisk ut den halvtimen han fikk! Men syntes vi har full kontroll på et godt organisert LSK i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Brynhildsen fikk ikke til mye i dag, men han er vel fort en av de som lider mest under slike baneforhold. Han kommer til å løfte seg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 1 time siden skrev @ringo: Nei, nei, det er aldri kaldt på Nadderud - det er svalt! Hehe. ? Lenge siden jeg har vært så frøsen nå! Men enkelt valg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå