Ace 11 124 Del Skrevet 31. Mars 2019 Del Skrevet 31. Mars 2019 39 minutter siden skrev Rich: Kan ikke huske at det var så mye mas om gresset og at STB2 ødela matta for A-laget og sånn, den gangen. Hvis jeg husker riktig (usikker her) mener jeg at Stb2 spilte en del kamper på kunstgresset tidlig på sesongen da de brukte gresset. Ingen overraskelse at NFF har blitt mer rigide og nå har løsninger som er helt upraktiske for klubbene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 31. Mars 2019 Del Skrevet 31. Mars 2019 Så: Kadda. Hva som gjøres og ikke gjøres med gressmatta vil jeg tro sportslig ledelse vet mer om enn meg. Siste år før Telenor, i 2008, spilte de to lagene sine første hjemmekamper 6. og 21. april. Så perioden med to lag startet nesten en måned senere enn i år. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 31. Mars 2019 Del Skrevet 31. Mars 2019 4 minutter siden skrev odd: Så: Kadda. Hva som gjøres og ikke gjøres med gressmatta vil jeg tro sportslig ledelse vet mer om enn meg. Siste år før Telenor, i 2008, spilte de to lagene sine første hjemmekamper 6. og 21. april. Så perioden med to lag startet nesten en måned senere enn i år. Det er helt riktig at det er enklere når seriestart er senere. Selv om forskjellen på å starte 30. mars og 6. april dog er litt mindre enn en måned. Men, som sagt, dette løser seg når vi får kunstgress Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 31. Mars 2019 Del Skrevet 31. Mars 2019 1 minutt siden skrev Rich: Det er helt riktig at det er enklere når seriestart er senere. Selv om forskjellen på å starte 30. mars og 6. april dog er litt mindre enn en måned. Men, som sagt, dette løser seg når vi får kunstgress Nå snakket Odd om forskjellen mellom 30. mars (rettelse: 1. april) og 21. april, altså tidspunktet hvor man blir to lag som bruker banen. Det er i hvert fall ca. tre uker. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 31. Mars 2019 Del Skrevet 31. Mars 2019 7 minutter siden skrev Jan Fredrik: Nå snakket Odd om forskjellen mellom 30. mars (rettelse: 1. april) og 21. april, altså tidspunktet hvor man blir to lag som bruker banen. Det er i hvert fall ca. tre uker. Har fått med meg det poenget. Utfordringen med denne diskusjonen er at alle i Stabæk ville jo gjerne vært denne situasjonen foruten. Det er ikke bra for banen at vi spiller 30/3 og 1/4. Men, forsalgene til løsning er en diskusjon mellom alternativer som ikke er aktuelle slik reglene er. Da må en enten forholde seg til det - eller forslå regelendringer. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Matchday! Føler dette er en kamp hvor plutselig unggutta kan overraske alle, Boli er i det umulige hjørnet og vi stikker avgårde med en overbevisende seier, full halleluja stemning og serieledelse. ELLER, så blir alle våre største frykter bekreftet og FrankTheBank kommer til å kreve Berg sin avgang. Fotball ass. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Tipper vi vinner stort, hallelujastemning og serieledelse. og ringo krever iao’s avgang. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Utrolig spent ... idag settes tonen for hele sesongen ... har trua, men samtidig j.... usikker på hvor står .... måtte Andreas og stephanios få rett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 131 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Jeg tror vi taper, men ber til julenissen om at jeg tar feil. Vi må vinne med en gang for å ikke komme på samme sporet som i fjor. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 21 timer siden skrev Petter: Laget i morgen basert på dagens trening: Sandberg Hernandez - Strømnes - Vihmann - Hanche Rusike - Børkeeiet - Kassi - Brynhildsen Vetlesen Boli Fyfan, dette er nøyaktig den elleveren jeg ville se - jeg tror vi har en meget fin kamp i vente! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 9 minutter siden skrev Norris: Fyfan, dette er nøyaktig den elleveren jeg ville se - jeg tror vi har en meget fin kamp i vente! Ville kanskje byttet Hanche med Renå Olsen. Og Strømnes med Demidov. Jeg ser at Hanche blir bedre defensivt, men det hjelper jo lite om han surrer bort ballen offensivt. Måtte han bevise meg feil! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Sandberg Hernandez Sun Demidov Vihmann Kirk Børkeeiet Kassi Gyasi Braaten Boli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 1 minutt siden skrev Mikkel: Sandberg Hernandez Sun Demidov Vihmann Kirk Børkeeiet Kassi Gyasi Rusike Braaten Boli Får håpe dommeren er dårlig på å telle til 11 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Tror dommeren sikkert overser at vi er 12 på banen - i går fikk Molde poeng i Sarpsborg etter at det vilt feilaktig ble dømt hands på en heading - så 12 på banen går sikkert greitt !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Lurer på om dommeren flesker til med en dritartig "Straffespark! Neida, aprilsnarr!" i dag. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 26 minutter siden skrev Bolivar: Tror dommeren sikkert overser at vi er 12 på banen - i går fikk Molde poeng i Sarpsborg etter at det vilt feilaktig ble dømt hands på en heading - så 12 på banen går sikkert greitt !!! Når han veiver slik med armene at han nesten letter fra bakken var det naturlig å tenke at ballen gikk i de og ikke i hodet da ballen skiftet retning... På den andre siden, at mannen gikk ned for telling tydet kanskje på et hodetreff... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Spennende å se hvordan samspillet går uten Ohi, han spilte vel nesten alle treningsmatchene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Spennende å se om det blir noe samspill i det hele tatt. Den grønne sandkassa vi tilbyr på Nadderud inviterer ikke akkurat til pasningsspill.. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 38 minutter siden skrev arni: Spennende å se hvordan samspillet går uten Ohi, han spilte vel nesten alle treningsmatchene. Ja blir spennende å se mtp at Ohi har vært veldig sentral brikke i oppbyggingen av det offensive spillet i preseaon, er spent på om vi forandrer mye på taktikken nå... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Er Demidov skadet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 På 31.3.2019 den 13.18 skrev Petter: Laget i morgen basert på dagens trening: Sandberg Hernandez - Strømnes - Vihmann - Hanche Rusike - Børkeeiet - Kassi - Brynhildsen Vetlesen Boli Defensivt synes jeg ikke dette ser helt bra ut. Hernandez sine defensive svakheter blir for synlige i backfireren, og hans offensive styrker, blant annet innleggsfoten, kommer mer til sin rett når han ikke må sprinte 80 meter hver gang han skal bruke den. Samtidig er de to midtstopperne kanskje nå 3. og 4. valg på den plassen (etter Sun og Demidov)? Jeg frykter også at Kassi og Børkeeiet ikke vil klare å hjelpe forsvaret så mye som de vil komme til å behøve. Men offensivt synes jeg dette lukter litt fugl. Skal vi tippe at det blir minst seks mål i denne kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Demidov er jo ikke førstevalg på stopperplassen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. April 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. April 2019 Kanarifansen drar på med en fin aprilsnarr. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Jeg gjetter på at de to er nr 1 og 2 på listen over spilleklare stoppere. Ellers hadde de vel neppe startet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 12 minutter siden skrev Forza Stabæk: Er Demidov skadet? Ikke helt kampfit enda tenker jeg..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 497 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Troppen: Marcus Sandberg, Simen Lillevik, Daniel Braaten, Ronald Hernandez, Vadim Demidov, Oscar Aga, Madis Vihmann, Ola Brynhildsen, Emil Bohinen, Luc Kassi, Hugo Vetlesen, Andreas Hanche-Olsen, Peder Vogt, Matthew Rusike, Tobias Børkeeiet, Sun Jie, Franck Boli, Steinar Strømnes Registrerer at vår danske venn ikke er klar ennå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Tipper Sun kommer inn og header en corner i mål i 89ende minutt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 11 minutter siden skrev Andreas: Tipper Sun kommer inn og header en corner i mål i 89ende minutt. Eller 94. minutt etter at det er lagt til bare 2. Til 4-3. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 11 minutter siden skrev geirti: Eller 94. minutt etter at det er lagt til bare 2. Til 4-3. Med hånden.. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 1. April 2019 Del Skrevet 1. April 2019 Hvor er Gyasi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå