justin edinburgh 0 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 :angry: Er det flere enn meg som gremmes og skjemmes over den nye scoringsmeodien på nadderud? Tenkte meg det ja. Har fått beskjed fra arrangementsansvarlig at de liflige sambarytmene er scoringsmelodien til QPR som spillerne ønsket seg. Greit nok det, men problemet er jo at den er helt for jævlig. Henvender meg derfor til dette forum med ønske om at andre som er misfornøyde med de sinnsvakt harry tonene også tar kontakt med klubben for å endre disse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 Da jeg først hørte den, virket den kul. Men nå da jeg hørte den etter scoringene mot Moss - Nei takk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 Jøss. Så rolige dere må forholde dere etter en scoring a. Jeg hadde ikke hørt forskjell på Sven Ingvars eller Britney Spears jeg for egen del. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 Enig Pedagogen, jeg har overhodet ingen anelse om hvordan den scoringsmelodien høres ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 Du er ikke alene om å synes scoringsjingelen er helt forferdelig, dette har også vært tatt opp her før. Musikken på stadion er stort sett krise, med we will rock you og i pausen nå sist, 2-i-en blanding av Eminem og noe annet drit. Mer rock! Og før kritikken hagler fra sarte sjeler med liste-smak, rock behøver ikke nødvendigvis bety Slayer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 Jeg synes den er litt kul, den jinglenen jeg. Det er høyttaleranlegget som suger! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 Jeg synes forsåvidt at nesten alle fotballsanger er harry, så da folder den seg inn i en flott tradisjon. Det er forsåvidt ikke bare fotballsanger som er harry. Det er jo i utganspunktet rimelig harry å være fotballsupporter...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 I såfall anser jeg meg selv som en sivilisert og relativt dannet harry. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 Da er vi to!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 Oj! Du er ikke pingle lenger! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 Nei se på den du. Ja, ja. Jeg synes jo Sven O er en fornøyelig fyr jeg, men hvor mye smart han har å melde er vel en annen sak. Jeg velger å tolke meg selv som en fornøyelig fyr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 nei veit dere hva! den scoringsjinglen gir meg vibber om en eller annen tekno/homseparade. selv om jeg alltid er jævlig glad når jeg hører må jeg innrømme at jeg er litt flau over at sånt piss blir spilt på nadderud. vi trenger mer ROCK'N'ROLL!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 Legger uansett ikke merke til den under all jubelen så for meg er det egentlig ikke et spørsmål. Man trenger egentlig ikke å spille noen ting faktisk.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. Juni 2004 Del Skrevet 25. Juni 2004 Det beste som er sagt hittil. Hva faen skal vi egentlig med scoringsjingle i det hele tatt? Er det ikke stemning av seg sjøl når vi scorer kan vi vel like gjerne kutte ut å ha publikum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 4. August 2004 Del Skrevet 4. August 2004 La noen merke til at TV2 benyttet seg av denne låten da de reklamerte for NorwayCup-sendingene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 8. August 2004 (endret) Del Skrevet 8. August 2004 (endret) Syntes personlig ikke att musikk på fotball stadioner er tingen - bedre uten. Det eneste jeg syntes er greit er NFF hymnen (eller hvordan det skrives) før kamp. Når det gjelder scoringsjingle kan jeg ikke si jeg har hørt den.. Endret 8. August 2004 av Pondus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 30. September 2010 Del Skrevet 30. September 2010 Et lite gufs fra fortiden dette, men mener fremdeles spillergruppen at denne er stilig? Moden for utskiftning synes nå jeg. Må si jeg blir adskillig mer oppstemt av snuttene som blir spilt når 2. laget eller damene scorer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 1. Oktober 2010 Del Skrevet 1. Oktober 2010 Støttes. På tide gravlegge den en gang for alle. RIP Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 1. Oktober 2010 Del Skrevet 1. Oktober 2010 Støttes. På tide gravlegge den en gang for alle. RIP Hva med å benytte denne i sin helhet i stedet: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 1. Oktober 2010 Del Skrevet 1. Oktober 2010 Musikk er jo greit nok å ha når man scorer, men det jeg helst ser er jo en Stabæk-sang som blir brukt. Så Stolt er jo ett fint alternativ, men en nyinnspilling av På Nadderud På Søndag hadde jo kanskje ikke vært så gærent det heller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 3. Oktober 2010 Del Skrevet 3. Oktober 2010 Musikk er jo greit nok å ha når man scorer, men det jeg helst ser er jo en Stabæk-sang som blir brukt. Så Stolt er jo ett fint alternativ, men en nyinnspilling av På Nadderud På Søndag hadde jo kanskje ikke vært så gærent det heller? Har vi fortsatt scoringsang? Den har jeg ikke hørt i hele år..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 3. Oktober 2010 Del Skrevet 3. Oktober 2010 Musikk er jo greit nok å ha når man scorer, men det jeg helst ser er jo en Stabæk-sang som blir brukt. Så Stolt er jo ett fint alternativ, men en nyinnspilling av På Nadderud På Søndag hadde jo kanskje ikke vært så gærent det heller? Har vi fortsatt scoringsang? Den har jeg ikke hørt i hele år..... det ryktes at det spilles en musikksnutt når vi scorer mål. Har hørt lite til denne musikken... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå