Gå til innhold

Anbefalte innlegg

:angry:

Er det flere enn meg som gremmes og skjemmes over den nye scoringsmeodien på nadderud? Tenkte meg det ja. Har fått beskjed fra arrangementsansvarlig at de liflige sambarytmene er scoringsmelodien til QPR som spillerne ønsket seg. Greit nok det, men problemet er jo at den er helt for jævlig.

Henvender meg derfor til dette forum med ønske om at andre som er misfornøyde med de sinnsvakt harry tonene også tar kontakt med klubben for å endre disse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikke alene om å synes scoringsjingelen er helt forferdelig, dette har også vært tatt opp her før. Musikken på stadion er stort sett krise, med we will rock you og i pausen nå sist, 2-i-en blanding av Eminem og noe annet drit.

Mer rock! Og før kritikken hagler fra sarte sjeler med liste-smak, rock behøver ikke nødvendigvis bety Slayer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes forsåvidt at nesten alle fotballsanger er harry, så da folder den seg inn i en flott tradisjon.

Det er forsåvidt ikke bare fotballsanger som er harry. Det er jo i utganspunktet rimelig harry å være fotballsupporter......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei veit dere hva!

den scoringsjinglen gir meg vibber om en eller annen tekno/homseparade. selv om jeg alltid er jævlig glad når jeg hører må jeg innrømme at jeg er litt flau over at sånt piss blir spilt på nadderud. vi trenger mer ROCK'N'ROLL!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste som er sagt hittil. Hva faen skal vi egentlig med scoringsjingle i det hele tatt? Er det ikke stemning av seg sjøl når vi scorer kan vi vel like gjerne kutte ut å ha publikum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Syntes personlig ikke att musikk på fotball stadioner er tingen - bedre uten. Det eneste jeg syntes er greit er NFF hymnen (eller hvordan det skrives) før kamp.

Når det gjelder scoringsjingle kan jeg ikke si jeg har hørt den..

Endret av Pondus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 6 år senere...

Et lite gufs fra fortiden dette, men mener fremdeles spillergruppen at denne er stilig? Moden for utskiftning synes nå jeg.

Må si jeg blir adskillig mer oppstemt av snuttene som blir spilt når 2. laget eller damene scorer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Musikk er jo greit nok å ha når man scorer, men det jeg helst ser er jo en Stabæk-sang som blir brukt.

Så Stolt er jo ett fint alternativ, men en nyinnspilling av På Nadderud På Søndag hadde jo kanskje ikke vært så gærent det heller? smile.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Musikk er jo greit nok å ha når man scorer, men det jeg helst ser er jo en Stabæk-sang som blir brukt.

Så Stolt er jo ett fint alternativ, men en nyinnspilling av På Nadderud På Søndag hadde jo kanskje ikke vært så gærent det heller? smile.gif

Har vi fortsatt scoringsang? Den har jeg ikke hørt i hele år.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi fortsatt scoringsang? Den har jeg ikke hørt i hele år.....

det ryktes at det spilles en musikksnutt når vi scorer mål. Har hørt lite til denne musikken...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Scoringsmelodien På Nadderud
  • Opprett ny...