Gå til innhold

Uefa-cup

blaaamann
 Del

Anbefalte innlegg

• Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette vet jeg desverre ingenting om, men tror det er snakk om en natt i Helsinki og to der hvor kampen spilles. Det pleier og la seg ordne ganske billig og enkel overnatting og jeg tror nok det er den lista man har lagt seg på. Ring Slum og spør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle, absolutt alle hotellene jeg har vært i kontakt i, i Helsinki er overbooket Onsdag til Fredag. Dette gjelder 70% av hotellene som finnes i den finske hovedstaden...

Kari på Stabæk-kontoret har heller ikke funnet hotell etter mange forsøk.

Rom i Tampere Tors.-Fre. er heldigvis sikret, i siste liten. 3 av de 5 hotellene i denne byen er overbooket...

En annen mulighet er å bo på det eneste hotellet i Valkaekorski..(?) Men etter å ha sett bilder, ser det mer ut som ett vandrerhjem, enn ett hotell.

Fikk idag beskjed av hotellet jeg hadde bestilt rom på i Helsinki, desverre ikke kunne huse oss.

Da blir det gata på oss. Heldigvis er grøftefyll undervurdert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke se at det går noe på de vanlige kanalene, men kanskje noen vet om noe.

Kan jeg foreslå sms-service fra noen som er i Finnland?

Jeg har dog et litt annet problem. Er det tidsforskjell til Finnland? I tilfelle. Hvis kampen spilles klokken 19(??) er det finsk tid? og i tilfelle når starter den da norsk tid?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare legge ut denne legendariske videoen:

haka-dance.jpg

Last ned (37,6 MB):

http://www.stabaeklars.com/video/learn-the-haka-dance.mpg

Dansefesten ble en suksess:

64033_4_jpg_64000f.jpg

Jeg siterer fra Budstikka: "FORSIKTIG FEIRING: Med ny seriekamp søndag, ble europacupsuksessen markert med smil og tilskuertilværelse under dansefesten på hotellet i Valkeakoski. Fra venstre: Christian Holter, Jon Knudsen, Morten Morisbak Skjønsberg og Espen Isaksen."

http://www.budstikka.no/stabak/hakadans

Jeg vil gjerne høre mer om dette. Var f.eks Stabæk Support ute på dansegulvet med sin versjon av Haka-dansen. Hva er sjansen for en dansefest på en torsdag. Er det vanlig i Finland?. Dette er fantastisk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Uefa-cup
  • Opprett ny...