Ace 11 203 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Akkurat nå skrev Øistein: Askildsen ut. Helt Ok. Å finne noen å bytte ut var neppe vanskelig. Men skjønner ikke at de ikke vil ha i gang kineseren. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 1 minutt siden skrev odd: Strømnes... Nå må vi håpe på en heldig dødball eller noe. Hadde det ikke vært riktig tidspunkt å prøve store kineser? Om ikke Vadim har tempo, så har jeg fått inntrykk på trening at han Sun eier lite tempo.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 2 minutter siden skrev nichb: Om ikke Vadim har tempo, så har jeg fått inntrykk på trening at han Sun eier lite tempo.. Helt riktig med Strømnes inn. Vi med ha noe tempo sentralt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Er det bare jeg som tenker at så lenge vi holder dette, kan Boli finne fram litt magi på slutten? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Vil ha inn Mokthar!!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 7 minutter siden skrev Nr14: Helt riktig med Strømnes inn. Vi med ha noe tempo sentralt. Var ikke klar over at Strømnes var rask. Tror også planen er enkeltmannsprestasjoner på topp, og at vi trenger duellstyrke mer enn fart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Må innrømme at jeg ikke skjønner noen ting. Vi har Sun, Mokhtar og Braaten på benken. Jeg skulle gjerne sett de tre på banen. Da ville jeg ikke satt på Strømnes, og i tillegg tatt ut Bohinen og Børkeeiet. Men får vel stole på at Bergs vurdering er mer kvalifisert enn min. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 1 minutt siden skrev Jan Fredrik: Må innrømme at jeg ikke skjønner noen ting. Vi har Sun, Mokhtar og Braaten på benken. Jeg skulle gjerne sett de tre på banen. Da ville jeg ikke satt på Strømnes, og i tillegg tatt ut Bohinen og Børkeeiet. Men får vel stole på at Bergs vurdering er mer kvalifisert enn min. Helt helt enig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 2 minutter siden skrev Ace: Var ikke klar over at Strømnes var rask. Tror også planen er enkeltmannsprestasjoner på topp, og at vi trenger duellstyrke mer enn fart. Han løper i det minst rundt Sun. Sun får prøve seg i en cupkamp først. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 4 minutter siden skrev Jan Fredrik: Må innrømme at jeg ikke skjønner noen ting. Vi har Sun, Mokhtar og Braaten på benken. Jeg skulle gjerne sett de tre på banen. Da ville jeg ikke satt på Strømnes, og i tillegg tatt ut Bohinen og Børkeeiet. Men får vel stole på at Bergs vurdering er mer kvalifisert enn min. Børke spiller, Askildsen og Bohinen som er ute Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 6 minutter siden skrev TheDriver: Vil ha inn Mokthar!!! Siste 20 får vi håpe på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 6 minutter siden skrev Jan Fredrik: Må innrømme at jeg ikke skjønner noen ting. Vi har Sun, Mokhtar og Braaten på benken. Jeg skulle gjerne sett de tre på banen. Da ville jeg ikke satt på Strømnes, og i tillegg tatt ut Bohinen og Børkeeiet. Men får vel stole på at Bergs vurdering er mer kvalifisert enn min. Vi trenger tempo, Braaten er for treig, Sun er for treig og Mokhtar har ikke spilt 90min siden desember ellerno, han trenger fortsatt mer trening for kampform... Ingen av dem får oss over midtstreken... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 1 minutt siden skrev nichb: Mokhtar har ikke spilt 90min siden desember ellerno, han trenger fortsatt mer trening for kampform... Kan ikke se at vi har mye å tape på å gi han noe kamptrening her. Går jo ikke an å skape mindre enn vi gjør nå. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Berg sa i pausen at de hadde et veldig godt alternativ, men gikk for Strømnes. Hadde vært spennende å høre begrunnelsen for hvordan han velger Kirk foran Mokhtar, men en fin anledning for han å vise seg for alle kritikere som mener han tar opp plass for Renå Olsen. Har foreløpig ikke vist noe som motbeviser kritikken. Vi trenger litt X-faktor nå Henning! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Akkurat nå skrev Offside: Vi trenger litt X-faktor nå Henning! Vi har vel tre stykk x-faktor som jeg kommer på: Braathen, Boli og Mokhtar. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Det gule til Madis..... Rohit gonna Rohit..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 2 minutter siden skrev Ace: Kan ikke se at vi har mye å tape på å gi han noe kamptrening her. Går jo ikke an å skape mindre enn vi gjør nå. Absolutt, han må komme i gang. Trist at det som skal være forsterkning skal bruke så lang tid før matchfit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Akkurat nå skrev geirti: tre stykk x-faktor Og Ola. Sånn som denne matchen er bør vi få inn Mokhtar sammen med Ola og Boli, og satse på at de tre kan finne på noe ut av ingenting. For vi er ikke i nærheten av å spille oss til noe. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Den skulle Sandberg tatt imo, synd - vi kunne kanskje stjålet med oss 1 poeng på en eller annen merkelig måte her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Nå er det i hvert fall bare å satse offensivt med Mokhtar. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Der var det vel ferdig, men den var pen da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Alltid shit show kampene våre i Haugesund ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Og naturligvis måtte Stølås finne på litt frisparkbullshit igjen. Bare for sikkerhets skyld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 2 timer siden skrev odd: Jeg sjekket for deg ? Askildsen: 18 år. Kom til Stabæk fra Heming da han var 12. Tobbe: 20 år (bursdag for 4 dager siden, gratulerer!). Alltid Stabæk. Bohinen: 20 år (bursdag i mars). Fra Bærum en eller annen gang før 16. Brynhildsen: 19 år (fyller 20 neste mandag). Fra Bærum da han var 14. Hugo: 19 år (fylte i februar). Fra Haslum da han var 12. Det jeg ikke forstår, hvorfor satses det ikke på rutine og erfaring i en kamp som dette, dette er Haugesund på eget gress liksom. For meg virker det som det er meget viktig å vise fram egen produserte spiller og vise at dem er unge, Dette er å ødelegge selvtillitten til spillere, som dem nå hadde sjanse til å bygge opp. Tviler på Askildsen sin selvtillitt er bygd opp. Og det var det 2-0. Helt utrolig. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Takk for i aften! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Hvorfor i HÆLVETE lager vi unødige frispark rett uten for 16meteren gang på gang på gang når de har de frisparføttene de har.....#juniorfeil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 9 minutter siden skrev kristh0707: Børke spiller, Askildsen og Bohinen som er ute Klar over det – dessverre. Når jeg skrev spilte Bohinen fortsatt. Bra at han ble bytta ut. Og Kirk er greit, men jeg ville gjerne sett Braaten og Mokhtar. Og eventuelt Sun. Men samma det, kampen er ferdig nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Gud bedre dette har vært trist. Vi får satse på å ta godt med poeng på nadderud denne sesongen. Mange bortepoeng blir det ikke i år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Skulle hatt en slik frisparkfot i laget! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 773 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Fyttigrisen for et mål... ække sur engang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå