odd 18 697 Del Skrevet 27. April 2019 Del Skrevet 27. April 2019 Demidov var helt sjef mot Rosenborg. Det samme vi manglet mot LSK. (Molde forbigår vi i stillhet) Akkurat samme trend så vi i fjor, da han etter hvert kom inn. Et mye, mye bedre alternativ enn Strømnes. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 27. April 2019 Del Skrevet 27. April 2019 Her er vi til de grader enige, Odd. Er ikke hver gang det? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 27. April 2019 Del Skrevet 27. April 2019 Vi slapp inn like mye mot rbk som mot lsk 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Hittil i sesongen har vi vært skremmende dårlige borte, så det er tydeligvis hjemme poengene skal tas. Da kan vi ikke tape mot middelhavsfarere som Glimt. Greit nok at de rir en skikkelig medgangsbølge nå, men så jævla gode er de ikke. I utgangspunktet forventet jeg null poeng fra både Molde, RBK og Haugesund-kampen, men dette kan ikke være en slik kamp hvor vi sier: "jaja, vi tapte med to, men annet var det vel ikke å vente". I dag må vi går for seier, og vi må være på fra første spark. Jeg tror nøkkelen til å ta Glimt er å spille på vår styrke: angrepsrekka vår. Vi veit begrensningene til vårt forsvar og midtbane når det gjelder å skulle parkere bussen, så da får vi glemme å prøve på det. Vi må heller gå ut og score flere enn dem. Glimt er et veldig godt kontringslag, så vi får ikke la oss lokke til å angripe med alle mann, samtidig er de da et lag som veldig gjerne rir på en ledelse. Den luksusen får vi rett og slett nekte dem. Dette trenger definitivt ikke bli en første-målet-vinner-kamp. Til det er begge lag for offensivt anlagt. Men jeg tror vi takler dårligere enn Glimt å komme under, på grunn av det unge laget og et par tøffe opplevelser i Molde og Haugesund. Derfor får vi sørge for at det er vi som setter den tidlige scoringen. Og fortsette å skape sjanser derfra. Jeg frykter at Henning skal prøve å legge oss bakpå og "spille kynisk", noe vi kommer til å mislykkes spektakulært med, bli straffet hardt og tape 3-0 uten å ha skapt stort. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 B/G har ikke vunnet på Nadderud på 15 år, la det bli minst 15 år til. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Noen som vet hvordan matta ser ut nå? Bør jo være mye bedre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Etter Arsenal-ydmykelsen har jeg troen på Stabæk-seier i kveld. Det er sjeldent begge lag vinner, og sjeldent begge lag taper samme helg... Er vel på tide at B/G snart frå en reality check etter en drømmestart 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 1 time siden skrev geirti: Hittil i sesongen har vi vært skremmende dårlige borte, så det er tydeligvis hjemme poengene skal tas. Da kan vi ikke tape mot middelhavsfarere som Glimt. Greit nok at de rir en skikkelig medgangsbølge nå, men så jævla gode er de ikke. I utgangspunktet forventet jeg null poeng fra både Molde, RBK og Haugesund-kampen, men dette kan ikke være en slik kamp hvor vi sier: "jaja, vi tapte med to, men annet var det vel ikke å vente". I dag må vi går for seier, og vi må være på fra første spark. Jeg tror nøkkelen til å ta Glimt er å spille på vår styrke: angrepsrekka vår. Vi veit begrensningene til vårt forsvar og midtbane når det gjelder å skulle parkere bussen, så da får vi glemme å prøve på det. Vi må heller gå ut og score flere enn dem. Glimt er et veldig godt kontringslag, så vi får ikke la oss lokke til å angripe med alle mann, samtidig er de da et lag som veldig gjerne rir på en ledelse. Den luksusen får vi rett og slett nekte dem. Dette trenger definitivt ikke bli en første-målet-vinner-kamp. Til det er begge lag for offensivt anlagt. Men jeg tror vi takler dårligere enn Glimt å komme under, på grunn av det unge laget og et par tøffe opplevelser i Molde og Haugesund. Derfor får vi sørge for at det er vi som setter den tidlige scoringen. Og fortsette å skape sjanser derfra. Jeg frykter at Henning skal prøve å legge oss bakpå og "spille kynisk", noe vi kommer til å mislykkes spektakulært med, bli straffet hardt og tape 3-0 uten å ha skapt stort. Har sett denne kampen for meg på denne måten: Glimt legger seg bakpå og vi stanger og stanger. Glimt får 2 kontringsmål. Jeg har sett Glimt i opptak i år og er ikke enig i din påstand at de spiller offensivt. De har raske spisser til kontringsspill og i norsk fotball holder det til en god plasering på tabellen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Hyggelig å se gyasi tilbake i troppen! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Strømnes inn for Demidov, ellers samme gjeng som sist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Never change a .... team? Litt bekymret for bredden i stallen når vi starter uforandret etter en miserabel kamp i Haugesund, men mulig de skal få en ny sjanse hjemme etter RBK-kampen? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 8 minutter siden skrev Håvard: Litt bekymret for bredden i stallen Jepp. Vi har fire mann fra en førsteellever ute (Moe, Demidov, Kassi og Rusike). I tillegg er ikke de nye Mokhtar og Gyasi matchfit. Med tynn stall i utgangspunktet og mange fravær er det dårlig med alternativer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Ingen Kirk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Askildsen har fortsatt tillit? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joakkkim 647 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Askilden kan sikkert bli god en gang, men alt han har vist hittil tyder på at nivået ikke er inne. Håper han viser det idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 10 minutter siden skrev arni: Askildsen har fortsatt tillit? Det er jo ikke flust med alternativ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Daniel B fra start? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Benken ser bedre ut enn laget nesten. Men får håpe vi klarer å hanche inn tre poeng. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 773 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Skjønner han som tar innkast for Glimt at avstander er kortere her i sør...? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 473 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Så lenge vi har såpass svake dommere i Norge som lar de gjøre dette, så er det bare å kjøre på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk141210 30 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Franck Boli mine damer og herrer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 773 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Like deilig hver gang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk141210 30 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Toppscoreren vår Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 603 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. April 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. April 2019 Trampeklapp når straffe skal tas; FÅ DET VEKK!!!!!!!!!!!!!!! 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Hernandez har vært god så langt! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. April 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. April 2019 Messi Hanche! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Her var det lite å klage på, hva skal jeg gjøre med livet nå? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 Svak straffe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 28. April 2019 Del Skrevet 28. April 2019 For en innsats!! Gåsehud å oppleve innstillingen til gutta! Senk dem i andre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå