Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Båt høres fint ut !

hvor lang tid vil den ca bruke og hva vil prisen ca komme på?

I A Hagen

Info kommer når vi vet mer.

Du er foresten sittert ett par ganger i Budstikka idag, med bilder og greier:

Fra Budstikka

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hhihi, det var fint å lese :-)

"Man bytter ikke klubb. Man kan, i perioder, være mindre ivrig, men man blir hos Stabæk."

YES!

ah ja, etter jeg har lest artikkelen var det som om jeg har vært med på ob en stund...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det blir hjemmekamp i uefa cupen på 12., ja!

kunne tenke meg det slik:

12 uefa kamp

13 øyafestivalen (gluecifer og velvet revolver og mínus fra island!!!)

14. chill out med litt øl på puben ;)

15. sandefjord

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det båttur kan Stabæklars få 1/2 pris mot at han holder konsert og jeg spanderer turen på blaaereennblaaest. Jeg er nemlig pappa, men jr. er for ung til å bli med. Når det så viser seg at Blaaereennblaaest er en pappagutt er jo den saken klar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Atleten da, det var støtende. Vi må ha en høykulturell båttur med vår kjære kultursjef som konferansier, og litt klasisk musikk til urteteen.

Kanskje du kan ta et utdrag fra Draumkvedet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv har jeg både hytte og båt i Sandefjord - så vi kan jo ta en svingom i skjærgården. Det er plass til alle fire. Til de av dere som kommer med egen bil så må det sies at det ikke finnes et eneste skilt i Sandefjord som forteller hvor Storstadion ligger. I og med at Sandefjords befolkning er mest opptatt av plenær, rosær og båtær skal man følge skilting til Bugårdsparken - en riktig pen park med stadion i umiddelbar nærhet. Ta til høyre i første lyskryss etter innkjøring fra E-18 og følg skiting.

Så vet dere det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Ønsker Folk Båt-tur Til Sandefjord?
  • Opprett ny...