Gå til innhold

Kamptråd: LSK Kvinner - Stabæk, Onsdag 01. Mai kl. 14:00 - LSK-hallen

Anbefalte innlegg

Ny kamp for Chixa er allerede nå førstkommende onsdag, kampen er borte mot lsk. Etter de kampene som Chixa har spilt i år kjenner jeg at jeg må passe meg for å skrive det jeg mener om lagets tilstand. Så heldigvis har vi Kvinnefotballmagasinet.no som skriver følgende om kampen:

Trøbbel i Stabæk og kanskje uten Bjånesøy mot Lsk

«LSK Kvinner tar i mot et Stabæk lag som overhode ikke fungerer ute på banen, der noe må skje enten på trener siden eller på spillerlogistikken og det fort. Det triste er å se en "gammel kjempe" slite så til de grader.

Vanja Stefanovic har kontrakt ut neste sesong og med flere spillere som har forsvunnet det siste året og i vinter. så kan det ha vært en dårlig løsning, men det er selvsagt for tidlig å si etter fem kamper. 

Treneren har klubben uansett ikke råd til å la gå, og hvem skal de hente?

På Stabæk Support kan man lese at det murres godt om det som skjer og at de er svært misfornøyde med det som presteres.

Og nettopp det siste er det eneste jeg kan si sikkert- Stabæk spiller ikke god fotball for tiden. 

Man kan definitivt ikke skylde på spillerne alene heller, for flere av disse er svært unge og gode landslagspillere, som dessverre i samhandling ikke fungerer i toppserielaget om dagen.

Nå møter de et revansjesugent Lsk borte, og det også uten Melissa Bjånesøy, om hun ikke kommer tilbake etter ankelskaden lørdag. Ille kan bli til verre om de går på nok et tap, som naturligvis også ligger i luften, da Lsk skal være mye bedre.

Lsk har ikke fungert de heller som forventet, Skader, noen spillere ikke helt på topp og en del justeringer, kan ha medført til at det er rusk i maskinen.

Nå er kanskje Ina Gausdal tilbake som stopper, og dermed får vi kombinasjonen Sønstevold/ Haavi på kant, som var savnet sist.

Lsk er kjempefavoritter, men jeg håper at Stabæk kan vise til relasjonelle handlinger med mer tydelighet en til nå. Sportsjef Richard Jansen vil neppe sitte å se livsverket sitt svulme opp. Han har tryllet før, og nå må han trylle mer en noen gang for å redde en fornyet plass. Det starter onsdag.»

https://www.facebook.com/117756068397509/posts/1159489067557532?s=689961681&v=i&sfns=mo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har ihvertfall en lagoppstilling: nHjelmseth - Bjørneboe, Bergsvand, Grønli Kristoffersen, Naumanen- Asher, Fladberg, G Lie - Cameron, Thorkildsen.

Har noen på benken også: Ervik - Bjånesøy, Gustad, Kielland, Loennecken, Normann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: LSK Kvinner - Stabæk, Onsdag 01. Mai kl. 14:00 - LSK-hallen
  • Opprett ny...