Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Flere enn meg som hørte nyhetene på P3????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Fant noe på nrk.no Legger ut alt http://www.nrk.no/sport/ski/3899587.html Jan Erik Aalbu slutter i jobben som sportssjef for hopperne. Etter det NRK Sporten erfarer kommer han til å bli sportsdirektør i Stabæk fotball 15. mars vurderte Aalbu å gi seg som hoppsjef fordi han ikke var sikker på om han hadde det engasjementet som var nødvendig i en slik jobb, men etter samtaler med Skiforbundet 25. mars bestemte han seg likevel for å fortsette som leder for verdens beste hopplandslag. Han kommer nå til gå inn i den nyopprettede sportsdirektørjobben i Stabæk fotball. Norges Skiforbund har innkalt til pressekonferanse senere tirsdag. Aalbu slutter er tittelen i pressemeldingen. Til stede på pressekonferansen vil være sportssjef Jan Erik Aalbu, representanter for Stabæk, leder i hoppkomiteen Steinar Johannessen og generalsekretær Kristin Felde i Skiforbundet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Wow - jeg hørte han skulle slutte, men dette var jo knall Bare det faktum at han gjorde gull av gråstein hos hopperne er en motivator som vil hjelpe gutta - særlig nå. (Hvis dette viser seg å være sant da...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 bare jeg som er mer keen på en ny spiss en en Bærum supporter som heide på Enga i cupen ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Ikke bli kresen nå, man tar det man får (men ja, hent inn en spiss også pliiiis) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 29. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 29. Juni 2004 (endret) bare jeg som er mer keen på en ny spiss en en Bærum supporter som heide på Enga i cupen ??? Slapp'a! Vi får denne superspissen med på kjøpet: Han er dritbra på stupheadinger: Som du ser på bildet kommer han til å skåre 227 mål i de kommende sesongene. Endret 29. Juni 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Kanskje han henter en spiss til oss? Jeg velger og tro at dette er svært gode nyheter for Stabæk! Han gjorde en flott insats for hopperene og jeg syntes det er synd at han gir seg der. Så får vi bare bite i oss at han har så lite klubb følelse, han kan jo få det for Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Det ligger muligens en langsiktig plan bak dette, Ingebrigt og Aalbu inn kan npk være en heldig kombinasjon om kan skvise penger til spillere ut av en hver lukket sponsor kasse i området. Dette og en ny stadion vil helt sikkert skape mer interesse fra lunkne sponsorer. De mangler en mann i dette temaet og det er Nils Arne - da er vi i nærheten av Dream-Team, kanskje en rik investor og Stabæklars. Har ikke lyst til å bytte ut Gaute - er ikke det jeg sier - men det hadde skapt vind i Stabæk flaggene og økt interesse. Det skal dog sies at Sakariassen sikkert hadde vært fornøyd med lønna til Aalbu. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 aalbu sitter vel som styremedlem i bærum også. regner med at han slutter der når han begynner hos oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Det skal dog sies at Sakariassen sikkert hadde vært fornøyd med lønna til Aalbu. Jeg tror utvilsomt at han er i stand til å putte flere mål også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 http://www.stabak.no/nytt/nyhet_20040630_12.32.24_hoved.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Det er jo helt topp at Aalbu skal bli Sportsdirektør 1.Han er en god motivator (det trenger vi) 2.Han har gode kontakter i flere miljøer...noe som kan hjelpe oss med Investorer til Stadion planene og kanskje nye spillere!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Spør dere meg, begynner Stabæk Fotball å bli en litt topptung organisasjon. Man løser ingen spiss-problemer ved å ansette en ny direktør. Men det problemet ser de vel selv. Men jeg leste en artig ting i pressemeldingen: Tom Schelvan vil fortsette sitt arbeid med det sportslige i Stabæk Fotball, og øke fokuset på spillerkartlegging og talentutvikling. Det var Schelvan som i sin tid oppdaget og hentet spillere som Tobias Linderoth og Chippen Wilhelmson til Stabæk. Var det ikke faren hans som oppdaget at han hadde en sønn som også skulle vise seg å være knallgod i fotball? Uansett: Nå ble dette innlegget kanskje veldig negativt, og det var ikke meningen. Alt i alt, ser dette veldig spennende ut. Hvis han kan lage gull av gråstein. Hvem vet ha han kan gjøre ut av stjernene våre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 ????????? Kom igjen folkens! Hva er dette for noe tull??? Jeg klarer ikke med min beste vilje å se noe negativt ved at vi har fått inn Aalbu på vårt lag. Trolig er dette et av de største scoopene som blir gjort på ledersiden innenfor norsk idrett i år. Jeg har beundret Aalbu i flere år. Mannen er en utrolig god leder og organisator er godt likt over alt, også i MEDIA, som ikke akkurat har rykte på seg for å elske Stabæk. Det at Aalbu kommer utenfra er 100% positivt! Klubben får en som kan rote litt opp i satte systemer og tilføre nye ideer og løsninger. At Aalbu også har sponsortekke er bare toppen på kransekaka. Jeg tror det er MANGE klubber rundt om i dette landet som river seg i håret, banner og sier 'faen, hadde bare vi tenkt på å tilby denne mannen kontrakt!!!' Dette er utelukkende positivt for klubben velger nå jeg å tro. Herregud, hva er det egentlig som skjer for tiden. Seier mot enga, Martin tilbake, stadionplaner som endelig ser ut til å gå i boks, og så ansettelse av en av idrettsnorges mest ettertraktede ledere, som attpåtil sier han ikke kan vente på å komme igang! Allah er stor! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 De har sikkert funnet lommeboka som hadde råd til alt i de glade 90-årene og forsvant i 2001... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Ikke bare er vi vinnere på overgangsmarkedet for spillere (Martin), men på markedet for ledere/trenere også! Go Aalbu! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Herregud, hva er det egentlig som skjer for tiden. Seier mot enga, Martin tilbake, stadionplaner som endelig ser ut til å gå i boks, og så ansettelse av en av idrettsnorges mest ettertraktede ledere, som attpåtil sier han ikke kan vente på å komme igang! Jeg vil si at pila endelig peker oppover for Stabæk og at vi seiler i medvind. Hvis vi også legger til godkjenning fra formannskapet i kommunen ang. stadion og seier mot Odd på sønadg så er dette desidert årets beste uke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Dette er bare helt fantastisk! Da ønsker vi bare og avslutte uken med Seier på søndag I A Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Fra dagbladet ( Hva journalisten hadde tatt av narkotiske stoffer vet ikke jeg, men tolk det som dere vil) Er du redd Stabæk-fansen reagerer på at du bytter lag? - Jeg håper ikke det. Jeg bare gjøre en så godt jobb at de er nødt til å godt meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Fra dagbladet ( Hva journalisten hadde tatt av narkotiske stoffer vet ikke jeg, men tolk det som dere vil) Er du redd Stabæk-fansen reagerer på at du bytter lag? - Jeg håper ikke det. Jeg bare gjøre en så godt jobb at de er nødt til å godt meg. Er vel heller Bærum-fansen som bør reagere.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Forresten herlig å se alle avisenes oppfinnsomhet når det gjelder ordspill: Nettavisen: Aalbu hopper til Stabæk Aftenposten: Aalbu lander i Stabæk VG: Aalbu hopper av. Lander i Stabæk Dagbladet og stikka har vel ikke nok oppfinnsomhet, eller er de bare litt smartere? Dagbladet: VIF-supporter blir Stabæk-sjef Budstikka: Aalbu blir fotballdirektør i Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Vi kan jo ikke hetse noen for å være fornuftig... Syntes det er tøft av Aalbu å komme ut av skapet og innrømme at det bare er 1 lag i Norge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Hehe, Aalbu er en topp leder, se hva han sammen med Kojonkoski gjorde med hopplandslaget. Denne uka blir konge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Hehe, Aalbu er en topp leder, se hva han sammen med Kojonkoski gjorde med hopplandslaget. Denne uka blir konge! FÅ INN KOJONKOSKI...NÅ!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 La merke til noe litt artig; aalbu - fjerner vi u'en og snur ordet aalb får vi BLAA! Jeg visste det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Vel det er ikke ikke mye man skal lete for å få brekninger heller: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=230014 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Har noen en bøtte? Kan ikke kontrollere reflekser desverre.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Vanskelig dette her. Vi må jo ha respekt for at han sympatiserer med VIF. Jobb og følelser er to ting. Selv sympatiserer jeg ørlite grann med Stabæk, samtidig som jeg jobber i Aker Kværner som er en del av Molde FK-systemet. Jeg tror egentlig ikke han mener det innerst inne når han sier at han har blitt Stabæk-supporter. Men det kommer nok snikende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Vanskelig dette her. Vi må jo ha respekt for at han sympatiserer med VIF. Jobb og følelser er to ting. Selv sympatiserer jeg ørlite grann med Stabæk, samtidig som jeg jobber i Aker Kværner som er en del av Molde FK-systemet. Jeg tror egentlig ikke han mener det innerst inne når han sier at han har blitt Stabæk-supporter. Men det kommer nok snikende. Det at Aalbu ikke er kjent som noen Stabæk-supporter tror jeg bare er positivt. Vi trenger en sportslig leder som kommer utenfra nå! Det har blitt alt for hjemmekoselig i Stabæk. Og hver gang nye har kommet til har det vært Stabæk-folk. Nå får vi etter min mening en meget god kommunikator, idrettsleder med ekstremt gode resultater, en tvers igjennom blid og glad gutt med medietekke og en som kan røske litt opp i systemet i en og samme person. Helt vanvittig bra, spør du meg. Jeg er såpass positiv til dette at jeg tror økonomien i dette også blir bra. Aalbu betaler seg selv og mere til i form av økte sponsorinntekter. Han har et enormt kontaktnett på den fronten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 når han sier at han har blitt Stabæk-supporter. Så lenge han ikke kommer på nadderud med Vif skjerf, stabæk drakt og bærum sk caps så er det egentlig det samme for meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg